Gå til innhold

Mødre så travelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som stadig minner meg på at hun har småbarn.

Jeg etterlyste svar på en mail, og etter en uke så sendte jeg tekstmld om at jeg måtte ha svar nå pga fristen for noe gikk ut..Ikke svar

Da ringte jeg på døren en dag etter jobben. Svaret var : Jeg har da ikke tid til å sitte å svare på alle mailer,har så mye annet å gjøre.

Dette er stadig jeg får høre at hun har små barn.

En ting hun glemmer er at jeg også har hatt små barn. Hun har tre, og jeg har tre,men mine er så store at de klarer seg selv. Vi begynte ulikt i livet med barn.

Jeg var i full jobb med tre unger. Det meste av tiden var jeg alene med ungene.

Har hun glemt at jeg har vært gjennom den perioden?

Saken er også den, at hun er hjemmeværende, ungene er i barnehagen frem til kl 16.

Blir så arg....

Anonymous poster hash: 0cfcf...9fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, viss hun er hjemmeværende og sier hun ikke har tid til å svare på viktige mail, så må jeg bare le litt. Noen liker å bruke barn-kortet i enhver anledning. Skulle likt å sett denne damen i jobb ;)

(skjønner godt du blir arg!)

Skrevet

Hun har det ikke travelt når hun er hjemme da? De få gangene jeg er hjemme og prøver å leke husmor får jeg aldri gjort halvparten av det jeg planlegger..

Skrevet

Hjemmeværende med barn i barnehagen. Ja, da har du vel ca tre timer fra 16-19 før unga legger seg med mat, lek, stell osv. Resten er.. Fri. Må le.

Jeg ville sakt noe sånt som "ja, jeg vet hvordan det er. Har tre barn selv. Men hva med de timene dine er i barnehagen? ;)

• Liker 2
Skrevet

Hørte et bra visdomsord her om dagen; hvis du har tid til å se på tv, så har du ikke tidsklemme.

Mye sant i det, mange liker å overdrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...