Gå til innhold

Synes du Maria Skappel er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen?

Jeg gjør!

Anonymous poster hash: 8d48d...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakker dame, veldig naturlig.

Skrevet

Pen?

Jeg gjør!

Hadde du likt at vilt fremmede mennesker satt på et åpent forum og diskuterte utseendet ditt?

Anonymous poster hash: 14fe2...897

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg var pen, så ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg var pen, så ;)

Du har lagt dette innlegget på "Generell Debatt". En debatt betyr omtrent det samme som en diskusjon. Det betyr også at det inviteres til at noen kan være uenig med deg, og synes f.eks. at denne jenta ikke er pen. Og også gå i detaljer om hva de evt. ikke liker med hennes utseende.

Tror du da fremdeles at det er gøy for denne jenta at vilt fremmede diskuterer utseendet hennes?

Har en mistanke om at du er veldig ung. Derfor prøver jeg å fortelle deg at det er ikke alle emner som passer inn på et åpent forum på Internett.

Anonymous poster hash: 14fe2...897

• Liker 5
Skrevet

Nei, ikke spesielt. Hun er absolutt ikke stygg altså, men synes ikke hun er pen.

Anonymous poster hash: 9c1b3...c41
  • Liker 2
Skrevet

Ja, og jeg synes Dorthe, moren hennes er ufattelig pen! En av de peneste 50-åringene jeg har sett :)

Skrevet

Hun har åpenbart pene trekk, men det er noe med henne som gjør at jeg ikke synes hun er så veldig fin likevel. Tror det er det at hun er så opptatt av utseendet sitt. På instagrammen hennes handler alt om klær, sminke og produkter. Hun har liksom ingen flere sider av seg selv hun viser enn det fysiske, og da taper hun seg litt i mine øyne. Samme med Tone Damli, Jenny Skavlan og resten av gjengen. De er så opptatt av å være pene og digge, og da blir de liksom automatisk mindre digge.

Anonymous poster hash: 6c170...ac3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...