gro tove Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 På jobben overhørte jeg en kommentar fra sjefen til en kollega. Kollegaen min påpekte at jeg ikke var innklalt til et viktig møte- da svarte min sjef- "åja- han der ja..." Hvordan skal jeg tolke dette? skal jeg ta det opp med henne (sjefen)?
Serafina. Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Det er ikke mobbing når det er en engangshendelse, selvom det er ubehagelig å bli utelatt. Du kan si til sjefen at du har hørt om møtet og synes at det er viktig at du også er med på det. Så kan du spørre om grunnen til at du ikke er innkalt.
gro tove Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2014 Det er ikke mobbing når det er en engangshendelse, selvom det er ubehagelig å bli utelatt. Du kan si til sjefen at du har hørt om møtet og synes at det er viktig at du også er med på det. Så kan du spørre om grunnen til at du ikke er innkalt. Enig med deg. Men tonefall på hun der ja.. var virkelig på en slik måte at jeg blei lei meg.. Det var det værste. Møtet bryr meg meg mindre om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå