AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har vært sammen med min kjæreste i to år snart. Problemet er at jeg føler meg ensom. Det kan godt være det bare er noe jeg føler, men jeg føler alle andre kjærester er så mye mer sammen enn oss. Som oftest er det jeg som må gi en lyd fra meg visst vi skal finne på noe sammen. Vi er vel sammen eller sover hos hverandre sånn en gang i uken, noen ganger flere (men da må jeg igjen spørre.) Bør jeg være bekymret? Det skal sies at han gamer veldig mye, og at han har mer å fylle tiden sin med på den måten enn jeg. Anonymous poster hash: fcb3b...490
Jodi Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Vi bor en halvtime fra hverandre, er sammen stort sett hver kveld/natt med mindre en av oss skal noe annet... Har vært sammen i et halvt år ca., planen er å flytte sammen etterhvert. Hadde jeg måtte spørre kjæresten min om å få være sammen med ham mer enn en gang i uka hadde jeg følt at alt ikke var som det skal.....
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Det skal sies at jeg er veldig usikker på meg selv, og er flink til å lage mine egne negative tanker i hodet.. Men syns det er merkelig når det ikke er en "selvfølge" at vi skal være sammen litt oftere. At jeg alltid må spørre er jo ikke så veldig gøy.. ts Anonymous poster hash: fcb3b...490
Gjest blasé Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Før vi flyttet sammen var vi faktisk med hverandre omtrent hver eneste dag. Noen ganger kunne det gå 1-2 dager vi ikke var sammen
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Bor ca 2 timer fra hverandre, men er ikke mye fritid til hverandre ellers, i tillegg til andre grunner som ikke gir oss muligheten til å være sammen. Vi har da vært sammen/møtt hverandre et par ganger i løpet av et år, gjerne med et par mnd imellom.... Skulle gjerne likt å være sammen mer, og ja, føler oss ganske ensomme av og til. Vi har vært sammen i nesten et år, og synes at det fremdeles går fremover Facebook og skype har hjulpet veldig mye Anonymous poster hash: 857ab...f69
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Typen sover gjerne her en natt i uka og normalen er å være med hverandre to kvelder i uka utenom overnattingen. Vi har begge mange jern i ilden og det er det vi får til nå om dagen hvis vi også skal ha tid til å pleie diverse vennskap. Noen møter vi jo sammen, men jeg er IKKE med på å mekke bil til 01:30 om natta altså. Akkurat som at han ikke gidder ost, kjeks, vin og jentefilm. Anonymous poster hash: 98bdd...e7c
Fashionistaen Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Vi er sammen 1 gang i hverdagene og hele helgen. Bor en time fra hverandre. Skulle gjerne vært sammen mer, men med skole og universitet må det bli sånn. Heldigvis flytter vi sammen fra juni 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Vi er sammen hver dag, og vi bor et kvarters gåtur unna hverandre Selv om vi ikke bor sammen, så sover vi sammen hver natt Anonymous poster hash: 592df...7f0
Chiqette Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 vi har vært sammen i 4 år, samboere i 2, måtte flytte fra hverandre pga økonomi, skole og jobb. Bor nå 30 minutter fra hverandre, og sees ca annenhver helg, iblandt oftere.
Gjest smooch Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Vi bor et kvarter unna hverandre med bil, men det varierer veldig hvor mye vi er med hverandre. Han har friår etter videregående og jobber litt av og til. Jeg går siste året på VGS som jeg prøver å balansere med jobb,trening, venner og kjæresten selvfølgelig. Sier seg selv at det kan bli litt lite tid i blant. Vi prøver hvertfall å få til minst to ganger i uka, så sover jeg ofte hos han når jeg har frihelger fra jobb. Men TS! Snakk litt med kjæresten din da og si at du savner han og vil ha mer tid sammen med han. Det kan kanskje hjelpe, hva vet jeg?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Jeg og kjæresten bor ca 30 min unna hverandre, og vi har begge barn fra før. Da jeg har mitt barn hele tiden utenom annenhver helg, og han har annenhver uke så treffes vi mest i helgene. Men også ukedager hvor han har barnefri. Til høsten flytter vi sammen. Gleder meg ;-) Anonymous poster hash: 1faa6...884
Solobrus Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Jeg og kjæresten min er vel sammen nesten hver dag vi bor kun en liten spasertur fra hverandre, så jeg bruker som regel å gå opp til han etter skolen. Det er ikke hver dag vi sover sammen, men det er som regel mest av praktiske hensyn, siden vi gjerne står opp på vidt forskjellige tidspunkt. Vi har vært sammen i 2 år nå, og jeg føler den løsningen passer fint for begge
Blablaa Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Jeg og min bor ca 20min kjøretur fra hverandre, og er med hverandre så og si hvertfall hver natt. På dagtid har vi jo forskjellige ting vi holder på med, som jobb og være litt med venner og familien. Vært sammen i 9 mnd:) Men visst du føler det bare går en vei, så snakk med ham om det! Si ifra om hvordan du har det, og at han må ta litt mer hensyn til deg.
Nanami Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Hvor gamle er dere? Jeg og kjæresten min er sammen hver dag og sover sammen hver dag. Det blir av og til en dag hvor vi ikke sover sammen på grunn av planer som krasjer, men det er veldig sjelden. Pleier ikke å spørre om å finne på noe osv, det er bare naturlig at vi er sammen hver dag. Edit: vi bor ca en time unna hverandre med buss og 10 min med bil. Endret 10. januar 2014 av Pompom
Abligøye Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 (endret) . Endret 7. januar 2015 av Abligøye
Pottah Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Trener sammen to dager i uka, har en kveld i ukedagene sammen (overnatter ikke men drar hjem på kvelden) og vi er sammen i de fleste helger. Vært sammen i 3 år Det første året var vi ikke så mye sammen, men etter at jeg begynte å spørre om å komme en dag i uka, hver uke ble drt barr vår kveld
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Vi er sammen hver dag, og vi bor et kvarters gåtur unna hverandre Selv om vi ikke bor sammen, så sover vi sammen hver natt Anonymous poster hash: 592df...7f0 glemte å nevne at vi har vært sammen i 2,5 år Anonymous poster hash: 592df...7f0
El Duderino Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Jeg og min kjære har vært sammen i litt over ett år, og vi besøker hverandre ett par ganger i måneden Bor tre timer fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå