Gjest Badebuksa Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det ble forbudt å: Sminke seg Farge håret Bruke brunkrem Ta solarium Bruke hårprodukter Ha pannelugg (som man ikke kan gjemme seg bak) Dra til frisøren Osv Hadde du turt å gå ut døra? Hadde du hatt god selvtillit?
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Hadde turd å gå ut døra ja, men selvtilliten hadde nok ikke vært helt på topp..
Gjest Badebuksa Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Og: forbudt å fikse bryna eller damebart/skjegg Hehe. Hadde vært gøy.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 God selvtilliet har jeg ikke engang med tilgang til alt det der =p Men jo, hadde turt å gå ut. Anonymous poster hash: 80207...4fe
Gjest Tirra Lirra Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Ja, jeg bruker ikke sminke eller andre produkter på håret eller ansiktet mitt, og jeg drar aldri til frisøren uansett. Det hadde absolutt ikke vært et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jeg gjør/har ingen av disse tinga til vanlig, med mindre shampo & balsam teller? For da hadde jeg liksågreit klipt meg gutte-kort om vi skal være post-apokalyptisk:P Anonymous poster hash: caba2...860 2
Gjest Daenerys Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Ingen problem Er sjelden hos frisøren, bruker ikke selvbruning, og klarer meg fint uten sminke, så jada
Vulpes Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Alt på listen kan jeg leve nok så fint uten, utenom sminken. Har dårlig hud for tiden og kjenner at jeg ikke liker at noen ser meg uten sminke. Pleier egentlig ikke å ha mye uren hud, og den er på bedringens vei nå, så i løpet av noen måneder vil jeg tro at den er ganske OK igjen, og da kan jeg fint gå ut uten sminke — selv om jeg alltid føler meg mere vel og penere med litt sminke på.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Og: forbudt å fikse bryna eller damebart/skjegg Hehe. Hadde vært gøy. Hadde klart det frem til dette punktet. MÅ fylle inn brynene. Ser helt dust ut uten. Men trives best dersom jeg får ha på litt foundation i tillegg, og stripe håret. Hehe Anonymous poster hash: 1689d...2b6
Lea2 Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Tydeligvis null problem.. bruker ikke sminke til daglig og om alle andre hadde bustete bryn, så skulle jeg nok fikset det også. 2
Jolene Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Hadde gått fint, men hadde ikke følt meg vel. Elsker å pleie meg selv, så hadde savnet det og gjort det i skjul 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Ingen problem, bruker helst sminke hver gang men det hender seg jo at jeg går uten. Og det er det eneste på listen jeg faktisk gjør.. Anonymous poster hash: 4c1cd...e40
Othelia Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Jeg hadde ikke hatt noe problem med det nei. Men spørsmålet er om dette da gjelder alle, eller bare en selv som person? Om dette hadde vært gjeldende for alle damer der ute, så hadde man jo heller ikke skilt seg ut. 1
Cata Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Null problem. Litt trist å ikke ha tilgang til frlsør, men hadde vel klart å svinge saksa sånn noenlunde selv etterhvert. Sminke bruker jeg sjelden, brunkrem ditto. Solarium tar jeg aldri og hårprodukter kan jeg sagtens leve uten. (Håper ikke shampoo er medregnet der, men ville vel funnet noe å vaske med om jeg ikke hadde shampoo også-)
Gjest Badebuksa Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Jeg hadde ikke hatt noe problem med det nei. Men spørsmålet er om dette da gjelder alle, eller bare en selv som person? Om dette hadde vært gjeldende for alle damer der ute, så hadde man jo heller ikke skilt seg ut. Nei, men det er jo enkelte damer som er naturlig vakrere enn andre
Dagoberta Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Tja, jeg har jo jobb og andre forpliktelser, så jeg hadde ikke hatt noe valg. Men er glad for at jeg kan fikse meg før jeg drar ut om morgenen
Gjest blasé Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Av og til går jeg ut døren uten å ha gjort noen av tingene som står oppført på listen. Kan vel legge til at jeg føler meg som dritt, så nei, jeg hadde nok ikke hatt selvtilitt til å gjøre det HVER dag.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Selvfølgelig. Gjør det den dag i dag, rare meg. Anonymous poster hash: 25782...974 1
Harley Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Jeg foretrekker jo selvsagt å gjøre det meste av det som står på lista der, men hadde ikke hatt noe særlig problem med å holde meg unna. Spesielt siden ALLE måtte sluttet med alt det der da. Det hadde vært verre om det kun var jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå