Gå til innhold

grusomt lukt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

en ting jeg alltid har lurt på.. vi lukter visstnok ganske ulikt alle sammen der nede.. typen min hevde rå si at det lukter godt og at han ikke vil vaske hånden etter han har rørt meg der, for det lukter så herlig! for min egen del .... ÆSJ!!! synes det lukter rett og slett helt for jævlig.. er det virkelig normalt syn fra begge dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, som mann så må jeg si at jeg har truffet på litt av hvert av lukter.

Alt er ikke like bra. men det er uansett litt pirrende: å lukte safter......

Kan vel ikke si at det er noen god smak, men det er en opphissende smak......

Gjest GreenSky
Skrevet

Det dufter jo ikke akkurat roser.

Skrevet

Jeg synes ikke det lukter vondt der nede (i normaltilstand).

Skrevet

Normal kjønnslukt fra partneren, er et viktig element i framkalling av opphisselse.

"Råtten" lukt derimot, slår motsatt ut.

Gjest GreenSky
Skrevet
Normal kjønnslukt fra partneren, er et viktig element i framkalling av opphisselse.

"Råtten" lukt derimot, slår motsatt ut.

Nei, sier du det? :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Synes det lukter godt jeg, så fremt det er rent og vasket og ikke ligger igjen gammel moro fra natten før.... *s*

Egentlig lukter det jo veldig lite når det er nyspylt der nede.... hvert fall hos meg...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Grunnen til at det lukter reke er vel de små morroguttene fra hankjønnets sides skyld? Jeg syns iallfall sperm minner meg om en båttur på havet.

Gjest gjest1
Skrevet
Grunnen til at det lukter reke er vel de små morroguttene fra hankjønnets sides skyld? Jeg syns iallfall sperm minner meg om en båttur på havet.

Haha - lukter litt sjø og disel ja.... :ler: og da er det vel bare naturlig at det blir litt rekelukt også etterpå...

Skrevet

Det lukter ikke noe serlig vondt synes jeg , det er vel mere normalt .

Skrevet

Det skal ikke lukte vondt!

Da er det noe som er galt

Skrevet

Synes du selv at det lukter råttent tror jeg du bør vaske deg der nede litt oftere...

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg tror også det er noe galt hvis det lukter stygt. Men siden han syns det lukter bra, kan det jo være at det bare er noe du inbiller deg, eller at du generelt sett ikke syns naturlig, kvinnelig kjønnsduft lukter godt..

Etter det jeg har hørt, er den naturlige kvinnekjønn-duften et viktig element når det gjelder mannens lyst. Et kjønn som dufter mer av såpe/parfyme enn kjønn er visstnok et drawback i seksuell sammenheng.

Skrevet

syns godt vi kunne lukta såpe og blomster jeg.. jeg blir ikke opphissa av de luktene våre.. det beste er nyvaska og rent, da er det digg å ta en bj f.eks

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg synes ikke det lukter så ille av meg nedentil når jeg er nyvasket, men om jeg har gått og svettet nedentil en hel dag, så synes jeg det er litt pinlig om han er nærgående. Men rein mus lukter ikke vondt. Mus med rester av sæd=vond lukt.

Jeg er veldig var for lukter selv. Selv om jeg ikke liker lukten så sier han at det ikke gjør han noe. hehe, så jeg vet ikke.

MEN, det som jeg synes er værre er om man svetter underveis, da lukter det sex, svette og rumpe i tillegg. :oops: :-?

Rent er bra. Har ennå til gode å finne lukten eller smaken av kjønnslige safter for opphissende. :oops:

Skrevet

Synes selv at jeg både lukter og smaker godt, og har aldri fått noen klager...

Men: Har dere lagt merke til at p*kken og ballene lukter forskjellig på menn? Altså, de respektive legemsdelene på samme mannen. Jeg synes det er kjemperart, sambo synes jeg er sykt barnslig... :ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Jeg tror vi skal være glad for at menn synes vi lukter godt. Tenk om de hadde sagt at vi luktet vondt og at det var ekkelt. Hadde ikke vært lett å slappe av da, nei. = Ingen orgasme for oss. = Ingen sex!! :o

Gjest Myumi
Skrevet

Det er ikke normalt å lukte vondt nedentil, da er det noe galt og man bør oppsøke en gynekolog. Forøvrig er god intimhygiene en dyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...