Gå til innhold

Hvor kan man finne noen som kan utvikle en smarttelefon-app?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en glitrende ide til en telefonapp, men jeg trenger da noen som kan sette den ut i livet.

Den kan evt være en ekstrafunksjon på en av disse treningsappene som finnes.

Det er ikke for at JEG skal bli rik, jeg vil bare spare 3000 kr på å kjøpe en egen gadget til formålet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har noe ønske om å tjene penger på det bør du si hva det er, så kanskje noen lager det.

Anonymous poster hash: c5f54...8bc
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slags ide det er du har. Er det en app som kun krever enkel programmering og enkel design, eller snakker du om et spill som krever mer både teknisk og grafisk?

Anonymous poster hash: 68961...8fe
Skrevet

Hva med å ta kontakt med en høgskole med it-utdanning?

Garantert studenter der som kunne hatt det som bachelor/masteroppgave ;)

Anonymous poster hash: 70b9d...6cb
Skrevet

Sikkert veldig enkelt for de som forstår seg på slikt. Jeg vil bare ha den gratis mot at jeg presenterer ideen :) Og evt være testpilot :) Med rett markedsføring kan man nok tjene litt på det også. Jeg har noen hundre venner på fb som er i målgruppen og mange av dem vil nok også gjerne spare 3000 kr ved å laste ned denne appen.

Er snakk om noe som viser snittid pr km realtime, eller hva man skal kalle det. Med enkel grafikk og lettlest med store tall. Det finnes jo ørten treningsapper, men ingen som dekker mitt og mine likesinnedes behov :)

Skrevet

Runkeeper gjør jo det allerede.

Skrevet

Nei...har RunKeeper, Endomondo og Sporttracker. Sporttracker gjør det NESTEN :P

Skrevet

Hva er det som koster 3000 kr og gjør det du vil?

Anonymous poster hash: c5f54...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...