Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 jeg har alltid hørt at dersom en spiser reker så er dette med på å påvirke lukten i underlivet. spiste en god del reker på kaia i går og iag syne sjeg vikrelig at det har luktet sterkt! er det vikrelig sant det altså? hva kommer da dette av og hvor lenge vild et vare? kommer aldri til å spise en reke igjen da
-Fisken- Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Høres merkelig ut om det vi spiser har påvirkning på underlivets lukt.. Men ikke vet jeg.
Gjest 1111 Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Har hørt at underlivet skal lukte som reke men ikke at reker har noen innvirkning på lukten der nede. derimot kan det påvirke lukten på urinen din, det samme gjør asparges.
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Det har jeg ikke tenkt på, men selvfølgelig. Hva vi spiser påvirker hele kroppslukten vår, også underlivet.
Suzy Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Jeg tror nok du har misforstått litt jeg - det sies at det lukter reker av underlivet (noe som antagelig stammer fra tider med dårligere underlivshygiene enn i dag...) men at du kommer til å lukte slik av å spise skalldyr tror jeg ikke er tilfellet
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Jepp, jeg merker det når jeg har spist reker. Mulig det er fordi jeg er så sinnsykt glad i reker at jeg alltid forspiser meg... men ja, underlivet mitt lukter sterkere og anderledes når jeg har spist mye skalldyr...
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Ja det stemmer, det lukter reker av undelivet når du spiser reker.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Et vanlig, friskt underliv lukter ikke reker, men det stemmer at det du spiser påvikrer lukten. Selv drikker jeg f.eks sjelden kaffe, men merker med en gang kaffelukt når jeg tisser om jeg først tar meg en kopp. På samme måten vil reker lage rekelukt osv. En annen ting som lager rar, kraftig lukt er asparges.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Honni Korn gjør også sitt for lukten i underlivet.... Clea
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Hvitløk setter smak! når jeg er downstairs hos min kjære, lukter/smaker det hvitløk. Så hvis hun spiser reker, setter det vel rekesmak der på samme måte som hviløk!? Får vel være glad hun ikke spiser reker da Send mæ regan.....
Gjest Noldus Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Hørt på makan a gitt! Tull og tøys Husk å vaske seg 2 ganger pr dag.
Letti Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Visste dere forresten at hvis vi jenter har mensen og går forbi en narkotikahund, så kan vi risikere at vi blir tatt til siden? :oops: En god venn av meg er toller og han fortalte at vi skiller ut en lukt med mensen som lukter det samme som narkotika.
Gjest Noldus Skrevet 20. mai 2004 #14 Skrevet 20. mai 2004 He he morsomt! ...Man kan vel bli litt småsvimmel av begge deler :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå