AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #121 Skrevet 27. juni 2018 Tenkte jeg skulle redde verden. Hjelpe kvinner og barn. Jeg er rimelig fed up selv. Tror ikke jeg er stygg, men alle blir vi jo det. Bedre å bare unngå en survete mann først som sist og heller hjelpe de som trenger det Anonymkode: a6b0a...485
Lee Jones Skrevet 27. juni 2018 #122 Skrevet 27. juni 2018 På 10.1.2014 den 21.24, Gjest Lincoln skrev: Stygge damer har et problem. Menn kan kompensere for et dårlig utseende med andre ting, men det har ikke kvinner så lett for. MEN - underverker kan gjøres ved å kle seg bra, sminke seg fint og ha en bra kroppsholdning og fin frisyre. Jenter som ikke er så heldige med utseende gjør seg ofte enda verre ved å kle seg dassete, ikke bry seg om sminke og å ha en dårlig kroppsholdning. Det blir en selvforsterkende effekt. Hører dette stadig vekk. Dette er nok fra uvitende folk som selv ikke er uattraktive og stygge menn. dette er bullshit. for stygge menn er det mye vanskeligere enn for stygge kvinner. Det sees jo på statistikken over barnløshet. Må ikke tro at en mann som er uattraktiv utseendemessig kan kompansere med god inntekt eller en snill personlighet. Tror ikke stygge kvinner vet at det bare kreves trening og sminke til for å kapre en bra mann.
Severin Skrevet 27. juni 2018 #123 Skrevet 27. juni 2018 Utseendet betyr ikke alt, TS. Ikke for alle menn. Spørsmålet er vel om du er i overkant fiksert i forhold til utseende? Mvh. mann som ikke er spesielt heldig med eget utseende.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #124 Skrevet 27. juni 2018 På 10.1.2014 den 14.07, AnonymBruker skrev: som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper... Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige.. Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg. Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes. JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen. Anonymous poster hash: 21ef4...7c0 Tren kroppen din, få en pen rumpe og litt silikon.. guttene bryr seg nok ikle så veldig om ansiktet ditt. Orker du i kr trene, så sitt å glo. Anonymkode: 562a0...a70 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #125 Skrevet 28. juni 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tren kroppen din, få en pen rumpe og litt silikon.. guttene bryr seg nok ikle så veldig om ansiktet ditt. Orker du i kr trene, så sitt å glo. Et pent ansikt, som ikke bærer preg av overdreven soling , eller som er så oversminka at du kan kaste havre i ansiktet er viktig. Ansiktet ser du jo på dama til man slutte å ha sex når man er gammel og grå etter fylte 40. Kropp vil jeg sette på 2 plass. Men ja silikon, få bort fettet rundt magen, og Botox om du har masse rynker, så vil du helt klart få flere menn som er gira Anonymkode: 86ad1...61d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #126 Skrevet 28. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et pent ansikt, som ikke bærer preg av overdreven soling , eller som er så oversminka at du kan kaste havre i ansiktet er viktig. Ansiktet ser du jo på dama til man slutte å ha sex når man er gammel og grå etter fylte 40. Kropp vil jeg sette på 2 plass. Men ja silikon, få bort fettet rundt magen, og Botox om du har masse rynker, så vil du helt klart få flere menn som er gira Anonymkode: 86ad1...61d Ganmel og grå etter fylte førti du!😂 Tror du ikke folk over 40 ser helt greie ut og har bra sex eller? Anonymkode: 3e561...96c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå