GudSelv Skrevet 10. januar 2014 #61 Skrevet 10. januar 2014 Forresten jeg har sett mindre pene damer som er sammen med ikke-stygge menn. Det er vel håp for alle.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2014 #62 Skrevet 10. januar 2014 Jo men du får henne fortsatt ikke. Det er kjipt å være andrevalg, men som sagt - det vil alltid være penere jenter. Det betyr ikke at en middels dame ikke kan få kjæreste. At det er penere jenter er altså ikke noe problem så lenge de ikke sitter rett ved siden av. Men da er det et problem. 1
Miss Undercover Skrevet 10. januar 2014 #63 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Det finnes mange klassisk pene mennesker som ikke har noe videre tiltrekningskraft og det finnes mennesker som ser helt alminnelige ut på bilder, men som har en veldig iltrekningskraft når man møter dem. Det viktigste man kan ha, både når det gjelder å finne en partner, men også mtp vennskap generelt, er å ha et godt utviklet selvverd og en positiv, nysgjerrig og morsom personlighet. Slapp av. Senk skulderne. Og baser på ingen måte egen holdning til livet på overflatiske, brautende kommentarer fra usikre tenåringsgutter (jeg regner med det er fra den kanten det kommer at utseendet er det aller viktigste?). Utseende er viktig det - men det som er avgjørende å skjønne, er at alle tiltrekkes av ulike ting. Jeg liker f.eks mandige menn, men ifor mye muskler er ikke noe for meg. Jeg liker menn som er litt barske - men ikke macho og ihvertfall ikke veldig billedskjønne menn. Jeg synes det er fint om menn er høye, men ikke så altfor tynne - da er det bedre med litt pondus, og vaskebrett er på ingen måte nødvendig for at jeg skal finne en mann tiltrekkende. Dette er mine helt personlige preferanser, og slik er det med alle. Noe er innenfor stereotypien på hva som er tiltrekkende, annet ikke. Så mitt generelle råd til deg er å kaste håpløsheten og sinnet overbord. SELVFØLGELIG er det ikke bare klassisk vakre mennesker som får kjærester! Se deg rundt! Du har ikke fått noen tilbud fordi du ikke er pen nok men fordi du er usikker på deg selv og utstråler en avvisenhet for å beskytte deg. Vær blid, vær naturlig, vær nysgjerrig, vær positiv - og ha mye mer fokus på hva du synes om andre enn hva andre synes om deg. La ikke andre menneskers tilfeldige meninger om deg definere ditt selvverd. Ta tilbake kraften i eget liv, kos deg, gjør ting som gjør deg glad, vær nysgjerrig på andre - og vips, så har du tiltrukket deg hyggelige og spennende menn. Endret 10. januar 2014 av Miss Undercover 3
Gjest Coolaid Skrevet 10. januar 2014 #64 Skrevet 10. januar 2014 Det er synd dere oppfatter det slik. Det er også synd at dere da godtar og blir med på det. Vil dere virkelig stå oppstilt på en linje og vente på å bli plukket ut av en mann fordi dere er penere enn hun ved siden av? Ønsker dere å bli sammen med en slik mann? Hva er alternativet? Anonymous poster hash: 84292...586 Alternativet er å by på seg selv og innta en annen holdning. Vær åpen og ta kontakt med menn som virker interessante
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. januar 2014 #65 Skrevet 10. januar 2014 Johaug har lassevis mer av sjarm og utstråling. Kowalczyk er slett ingen grå mus, men Johaug er flottere om man tar kropp OG personlighet i betraktning. Og litt av poenget her er jo relatert til TS` problem, nemlig at personlighet og utstråling kan overstyre hvor utseendemessig pen en jente er. Når det gjelder TS, så tror jeg at bitterhet og negative tanker om seg selv ikke hjelper. Eller rettere sagt, jeg VET at det ikke hjelper, for jeg har det ofte slik selv. Ikke så mye pga utseendet, men pga livssituasjonen min. At utseende er alfa og omega for menn, går jeg ikke med på. Isåfall er jenter selv like ille. Det vil alltid finnes overfladiske mennesker, og kanskje til og med et flertall av folk er det. Utseende vil alltid bety NOE, men langtifra mye eller alt! Jeg har erfart at blide jenter er de som treffer meg i hjertet. Har opplevd jenter som har vært veldig flotte, men som har vært sur som bare fy.. Og det er lite sjarmerende.. Jeg synes Johaug har elendig utstråling. Så da kan vi vel konkludere med at det noen synes er god utstråling, og et vakkert utseende, er for andre usexy og usjarmerende. Ergo, så har TS en sjans, på en eller annen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #66 Skrevet 10. januar 2014 tenner på stygge jenter..helt ærligAnonymous poster hash: 14814...661
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #67 Skrevet 10. januar 2014 Det finnes mange klassisk pene mennesker som ikke har noe videre tiltrekningskraft og det finnes mennesker som ser helt alminnelige ut på bilder, men som har en veldig iltrekningskraft når man møter dem. det viktigste man kan ha, både når det gjelder å finen en partner, men også mtp vennskap generelt, er å ha et godt utviklet selvverd og en positiv, nysgjerrig og morsom personlighet. Slapp av. Senk skulderne. Og baser på ingen måte egen holdning til livet på overflatiske, brautende kommentarer fra usikre tenåringsgutter (jeg regner med det er fra den kanten det kommer at utseendet er det aller viktigste?). Utseende er viktig det - men det som er avgjørende å skjønne, er at alle tiltrekkes av ulike ting. Jeg liker f.eks mandige menn, men ifor mye muskler er ikke noe for meg. Jeg liker menn som er litt basrke - men ikke macho og ihvertfall ikke veldig billedskjønne menn. Jeg synes det er fint om menn er høye, men ikke så altfor tynne - da er det bedre med litt pondus, og vaskebrett er på ingen måte nødvendig for at jeg skal finne en mann tiltrekkende. Dette er mine helt personlige preferanser, og slik er det med alle. Noe er innenfor stereotypien på hva som er tiltrekkende, annet ikke. Så mitt generelle råd til deg er å kaste håpløsheten og sinnet overbord. SELVFØLGELIG er det ike bare klassisk vakre mennesker som får kjærester! Se deg rundt! Du har ike fått noen tilbud fordi du er usikker på deg selv og utstråler en avvisenhet for å beskytte deg. Vær blid, vær naturlig, vær nysgjerrig, vær positiv - og ha mye mer fokus på hva du synes om andre enn hva andre synes om deg. La ikke andre menneskers tilfeldige meninger om deg definere ditt selvverd. ta tilbake kraften i eget liv, kos deg, gjør ting som gjør deg glad, vær nysgjerrig på andre - og vips, så har du tiltrukket deg hyggelige og spennende menn. Har du i det heletatt lest TS` innlegg? Du er dame og kan ikke bruke ditt eget preferansegrunlag som eksempel på hvordan menn vurderer kvinners utseende. Jeg vektlegger også menns personlighet, men jeg opplever ikke at dette er gjensidig og det er roten til problemet. Jeg ser forbi utseendet til en mann, men får ikke denne "goden" tilbake, kun et ensidig fokus på utseende. Alternativet er å by på seg selv og innta en annen holdning. Vær åpen og ta kontakt med menn som virker interessante Det har jeg gjort og ingenting skjedde. Sannsynligvis fordi jeg ser helt likedan ut som da jeg var mer innadvendt. Anonymous poster hash: 84292...586 2
Nowayback Skrevet 10. januar 2014 #68 Skrevet 10. januar 2014 Jeg synes Johaug har elendig utstråling. Så da kan vi vel konkludere med at det noen synes er god utstråling, og et vakkert utseende, er for andre usexy og usjarmerende. Ergo, så har TS en sjans, på en eller annen. Godt poeng.
Gjest Lincoln Skrevet 10. januar 2014 #69 Skrevet 10. januar 2014 Stygge damer har et problem. Menn kan kompensere for et dårlig utseende med andre ting, men det har ikke kvinner så lett for. MEN - underverker kan gjøres ved å kle seg bra, sminke seg fint og ha en bra kroppsholdning og fin frisyre. Jenter som ikke er så heldige med utseende gjør seg ofte enda verre ved å kle seg dassete, ikke bry seg om sminke og å ha en dårlig kroppsholdning. Det blir en selvforsterkende effekt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #70 Skrevet 10. januar 2014 Stygge damer har et problem. Menn kan kompensere for et dårlig utseende med andre ting, men det har ikke kvinner så lett for. MEN - underverker kan gjøres ved å kle seg bra, sminke seg fint og ha en bra kroppsholdning og fin frisyre. Jenter som ikke er så heldige med utseende gjør seg ofte enda verre ved å kle seg dassete, ikke bry seg om sminke og å ha en dårlig kroppsholdning. Det blir en selvforsterkende effekt. Hva tenker du om "false advertising"? Jeg sminker meg, men føler jeg lurer menn og skjuler hvor stygg jeg egentlig er. Anonymous poster hash: 84292...586 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #71 Skrevet 10. januar 2014 Stygge damer har et problem. Menn kan kompensere for et dårlig utseende med andre ting, men det har ikke kvinner så lett for. Joda, om tenker på byen. Kan jenter gjøre mye ved kun å være en artig person å være i lag med og å prate med. I forhold har personlighet mest å si for om en vil være i lag. Så dette stemmer jo ikke. Anonymous poster hash: 408e5...48f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #72 Skrevet 10. januar 2014 Nå vet jo ingen her hvor stort problemet ditt er i og med at vi ikke har noe bilde, men realiteten er at de fleste kan få seg kjæreste. Er man mindre pen må man rett og slett gjøre det beste ut av det og prøve å gjøre seg interessant på andre områder, og man må jobbe litt mer for å få folk interesserte. Utstråling har mye å si. Jeg har selv vært sjenert hele oppveksten og da hadde gutter/menn null interesse for meg, selv om jeg var gjennomsnittlig pen. Nå når jeg er tryggere på meg selv og tør og vise hvem jeg er så har jeg ikke noe problem med å tiltrekke meg menn. Men det er ikke lett å få en kjæreste fordi, vi må jo passe sammen. Anonymous poster hash: 50450...566 1
Gjest Lincoln Skrevet 10. januar 2014 #73 Skrevet 10. januar 2014 Joda, om tenker på byen. Kan jenter gjøre mye ved kun å være en artig person å være i lag med og å prate med. I forhold har personlighet mest å si for om en vil være i lag. Så dette stemmer jo ikke. Anonymous poster hash: 408e5...48f Eh hva?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #74 Skrevet 10. januar 2014 Eh hva? Om du tenker på ons kan det bli rettet på ved å være en artig person å være i lag med. I forhold har personlighet mer å si, både for menn og kvinner. Forsto du nå? Eller er du totalt uenig? Anonymous poster hash: 408e5...48f
Gjest Lincoln Skrevet 10. januar 2014 #75 Skrevet 10. januar 2014 Om du tenker på ons kan det bli rettet på ved å være en artig person å være i lag med. I forhold har personlighet mer å si, både for menn og kvinner. Forsto du nå? Eller er du totalt uenig? Anonymous poster hash: 408e5...48f Når det gjelder ONS betyr det null og niks om du er en "artig person å være sammen med". Derimot når det gjelder forhold så er det en fordel å være en artig person å være sammen med. Da betyr slike ting mye mer. Om du er en artig person å være sammen med kommer jo nettopp an på hvilken personlighet du har.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. januar 2014 #76 Skrevet 10. januar 2014 Hva tenker du om "false advertising"? Jeg sminker meg, men føler jeg lurer menn og skjuler hvor stygg jeg egentlig er. Anonymous poster hash: 84292...586 Om noen liker deg MED sminke, så er oddsen ganske høy for at den samme personen vil like deg UTEN sminke også. SÅ stor forskjell er det ikke. Det kan være enorm forskjell på bilder og virkeligheten, det kan det. Men om jeg hadde synes du var sexy og søt med sminke i virkeligheten, så hadde jeg synes det uten også.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2014 #77 Skrevet 10. januar 2014 Om noen liker deg MED sminke, så er oddsen ganske høy for at den samme personen vil like deg UTEN sminke også. SÅ stor forskjell er det ikke. Det kan være enorm forskjell på bilder og virkeligheten, det kan det. Men om jeg hadde synes du var sexy og søt med sminke i virkeligheten, så hadde jeg synes det uten også. Sanneste ord jeg har hørt på lenge! +1 og
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. januar 2014 #78 Skrevet 10. januar 2014 Sanneste ord jeg har hørt på lenge! +1 og Jeg er smart! (takk )
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #79 Skrevet 10. januar 2014 Men hvordan ser du ut da TS? Noen du kan nevne som du ligner på? Hva er feil med utseendet ditt da, mener du? Nesen stor, dobbelthake, vorter i ansiktet, skjegg, bart, utstående digre ører, stygge råtne stubber av noen tenner osv? Vært kjekt å hatt sånn ca peiling på hva du mener er så stygt med deg, jeg nekter å tro at det er så ille som du skriver. Du har garantert noe pent og sjarmerende ved deg du også. Anonymous poster hash: 98dd2...01a
Solobrus Skrevet 10. januar 2014 #80 Skrevet 10. januar 2014 Tror du trenger litt hjelp med selvbildet ditt TS. Jeg kan ikke forestille meg at det kun er utseendet ditt som gjør at du ikke får den oppmerksomheten du ønsker og fortjener. At du har så fiendtlig holdning mot menn har nok mye å si! En positiv utstråling har så mye å si! Jeg snubla over denne tidligere idag, kanskje verdt å ta en titt? http://www.zdouf.com/6147/the-worlds-ugliest-woman-is-far-from-ugly/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå