AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #41 Skrevet 10. januar 2014 Er stygge damer og evig arbeidsløse menn pariakaster på markedet? Ja, jeg tror det. Anonymous poster hash: dd045...343
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #42 Skrevet 10. januar 2014 . Mange menn taper seg også med alderen Steinar 40.Anonymous poster hash: dd045...343 Indeed. Anonymous poster hash: 84292...586
Steinar40 Skrevet 10. januar 2014 #43 Skrevet 10. januar 2014 . Mange menn taper seg også med alderen Steinar 40.Anonymous poster hash: dd045...343 Alle taper seg med årene. Uten unntak. Det som varierer er bare når det skjer og i hvilken grad det skjer. Og jeg vil nok måtte påstå at mitt inntrykk er at de som allerede i tenårene ser veldig bra ut ofte taper seg veldig tidlig og ganske dramatisk. Kanskje de rett og slett eldes fortere enn resten. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #44 Skrevet 10. januar 2014 Alle taper seg med årene. Uten unntak. Det som varierer er bare når det skjer og i hvilken grad det skjer. Og jeg vil nok måtte påstå at mitt inntrykk er at de som allerede i tenårene ser veldig bra ut ofte taper seg veldig tidlig og ganske dramatisk. Kanskje de rett og slett eldes fortere enn resten.. Nåja! Liker nå egentlig gamlissene jeg. Synes ikke de er stygge egentlig. Anonymous poster hash: dd045...343 1
Gjest Bringebær55 Skrevet 10. januar 2014 #45 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du venter på at noen skal forelske seg i personligheten din ved første øyekast, så ikke hold pusten! 1
Steinar40 Skrevet 10. januar 2014 #46 Skrevet 10. januar 2014 . Nåja! Liker nå egentlig gamlissene jeg. Synes ikke de er stygge egentlig. Anonymous poster hash: dd045...343 Nja, det dreier seg ikke nødvendigvis om å bli stygg med årene, men heller det at utseendet forandrer seg i en relativt stor grad og på et relativt tidlig stadium. Men noen forfaller jo virkelig også. Ser at noen her påpeker fenomenet "kjekk mann med stygg dame" og da mistenker jeg at vi har å gjøre med et av disse tilfellene
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #47 Skrevet 10. januar 2014 Nja, det dreier seg ikke nødvendigvis om å bli stygg med årene, men heller det at utseendet forandrer seg i en relativt stor grad og på et relativt tidlig stadium. Men noen forfaller jo virkelig også. Ser at noen her påpeker fenomenet "kjekk mann med stygg dame" og da mistenker jeg at vi har å gjøre med et av disse tilfellene . Kan hende det Anonymous poster hash: dd045...343
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #48 Skrevet 10. januar 2014 De fleste par jeg ser er der jenta er mye penere enn mannen. trist men sant. Mange halvfeite lave menn som foventer størrelse 34 slank vakker kvinne. Latterlig. get real mannfolk. Anonymous poster hash: 08d12...961 4
Nowayback Skrevet 10. januar 2014 #49 Skrevet 10. januar 2014 Kowalczyk grå mus? I mine øyne er hun mye penere enn Johaug. Johaug har lassevis mer av sjarm og utstråling. Kowalczyk er slett ingen grå mus, men Johaug er flottere om man tar kropp OG personlighet i betraktning. Og litt av poenget her er jo relatert til TS` problem, nemlig at personlighet og utstråling kan overstyre hvor utseendemessig pen en jente er. Når det gjelder TS, så tror jeg at bitterhet og negative tanker om seg selv ikke hjelper. Eller rettere sagt, jeg VET at det ikke hjelper, for jeg har det ofte slik selv. Ikke så mye pga utseendet, men pga livssituasjonen min. At utseende er alfa og omega for menn, går jeg ikke med på. Isåfall er jenter selv like ille. Det vil alltid finnes overfladiske mennesker, og kanskje til og med et flertall av folk er det. Utseende vil alltid bety NOE, men langtifra mye eller alt! Jeg har erfart at blide jenter er de som treffer meg i hjertet. Har opplevd jenter som har vært veldig flotte, men som har vært sur som bare fy.. Og det er lite sjarmerende.. 1
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #50 Skrevet 10. januar 2014 Dette er feil. Kvinner sammenliknes med andre kvinner, av menn. Livet, og især partnermarkedet er en konkurranse. For kvinners del kan det sammenliknes med en missekonkurranse. Anonymous poster hash: 84292...586 Til en viss grad, men ikke helt. Det er ikke slik at alle kvinner rangeres slik man gir karakter etter klokkesystemet, der det bare er en viss mengde gode karakterer å gi ut. Menn har lave standarder for casual sex, høyere standard for kjæreste og enda litt høyere standard for kone. De vil selvsagt være påvirket av hva han tror han kan få. Hvis en kvinne oppfattes som søt eller attraktiv av en mann, så er hun det. Det kan muligens være en vakrere kvinne i rommet som får mer oppmerksomhet. Men det dytter ikke kvinne 1 under 'sperregrensen'. Dette er projeksjon, nettopp fordi kvinner ser på hvordan menn konkurrerer med hverandre i et rom. En manns dominans kan få en annen til å fremstå mindre attraktiv. Er en kvinne attraktiv fra et manns ståsted, så er hun faktisk det. Selv om det er andre attraktive kvinner i rommet. Har hun personlighet i tillegg, så kan hun være kjærestemateriale. At det alltid finnes penere kvinner, må alle og enhver slå seg til ro med. Men TS antyder at selv mindre attraktive menn har så høye forhåpninger til kvinners utseende at de aldri vil bli fornøyd med en tilsvarende kvinne og dette er feil. En kvinne av samme kaliber er en god deal for ham og kan lett gi forelskelse.
Gjest Red Queen Skrevet 10. januar 2014 #51 Skrevet 10. januar 2014 (endret) som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper... Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige.. Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg. Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes. JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen. Anonymous poster hash: 21ef4...7c0 Attitude is everything. Det er ikke rart i at folk oppfatter deg som lite attraktiv hvis det er en slik holdning du vandrer rundt med. Du kan like så godt gått rundt med en "Jeg har syfilis" plakat - samme effekt. Ta deg sammen. Faktummet er at det finnes mange flere spennende sider ved et menneske enn bare utseendet. Hvis personligheten din er så negativt fokusert og du er så rask til å klage som en kan få inntrykk av, og det at du er voldsomt sint på menn for at de ikke sjekker deg opp sier jo sitt, så kan jeg glede deg med en god nyhet. Selv om ikke du kan pynte litt på utseendet ditt ved hjelp av litt trening, sminke og flatterende klær (som jeg tar for gitt at du allerede har forsøket for lenge siden) så kan du gjøre deg selv vesentlig mere attraktiv ved å endre litt på holdningene og tankesettet ditt. Tenk litt over hvilke signaler du sender ut. Ville du følt deg fristet til å oppsøke en person som bare stirrer i gulvet og ikke virker åpen for kontakt? Selvfølgelig ikke. Hvis du derimot endrer litt på signalene som du sender ut, og disse drives nettopp av tankene og holdningene dine, så er mye gjort. Et vennlig blikk og et lite smil eller to er ofte nok til å invitere noen til kontakt. Lykke til. Endret 10. januar 2014 av Red Queen
Steinar40 Skrevet 10. januar 2014 #52 Skrevet 10. januar 2014 Til en viss grad, men ikke helt. Det er ikke slik at alle kvinner rangeres slik man gir karakter etter klokkesystemet, der det bare er en viss mengde gode karakterer å gi ut. Menn har lave standarder for casual sex, høyere standard for kjæreste og enda litt høyere standard for kone. De vil selvsagt være påvirket av hva han tror han kan få. Hvis en kvinne oppfattes som søt eller attraktiv av en mann, så er hun det. Det kan muligens være en vakrere kvinne i rommet som får mer oppmerksomhet. Men det dytter ikke kvinne 1 under 'sperregrensen'. Dette er projeksjon, nettopp fordi kvinner ser på hvordan menn konkurrerer med hverandre i et rom. En manns dominans kan få en annen til å fremstå mindre attraktiv. Er en kvinne attraktiv fra et manns ståsted, så er hun faktisk det. Selv om det er andre attraktive kvinner i rommet. Har hun personlighet i tillegg, så kan hun være kjærestemateriale. At det alltid finnes penere kvinner, må alle og enhver slå seg til ro med. Men TS antyder at selv mindre attraktive menn har så høye forhåpninger til kvinners utseende at de aldri vil bli fornøyd med en tilsvarende kvinne og dette er feil. En kvinne av samme kaliber er en god deal for ham og kan lett gi forelskelse. Men det er faktisk et problem hvis man f.eks sitter å prater med 2 venninner. Da vil den av de som ser best ut (i mannens øyne) være mest interessant.
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #53 Skrevet 10. januar 2014 Men det er faktisk et problem hvis man f.eks sitter å prater med 2 venninner. Da vil den av de som ser best ut (i mannens øyne) være mest interessant. Ja selvsagt kan det være problematisk hvis det er et stort gap mellom to venninner. Jeg vil ikke anbefale en 3er å jevnlig dra på byen med en 9er. Hvis gapet er noe mindre, er det stort sett greit, ettersom menns smak varierer noe. En jente er jo ikke en 6 eller en 9 for absolutt alle. Det avhenger også mye av hvem en mann kan få eller tror han kan få. De fleste menn har ikke guts til å sjekke opp en som ser ut som Adriana Lima, i hvert fall ikke med selvsikkerhet.
Gjest Halvor Skrevet 10. januar 2014 #54 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Menn har lave standarder for casual sex, høyere standard for kjæreste og enda litt høyere standard for kone. De vil selvsagt være påvirket av hva han tror han kan få. Jeg har høy standard for utseende for sex, så mange hakk ned for kjæreste (her kommer jo personlighet inn som dominerende) og så likt for kone som kjæreste. Endret 10. januar 2014 av Halvor 1
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #55 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har høy standard for utseende for sex, så mange hakk ned for kjæreste (her kommer jo personlighet inn som dominerende) og så likt for kone som kjæreste. Jeg skrev "høy standard" ikke "høy standard for utseende". Er åpenbart at personlighet betyr langt mer for en kjæreste/kone enn et ligg.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2014 #56 Skrevet 10. januar 2014 Ja selvsagt kan det være problematisk hvis det er et stort gap mellom to venninner. Jeg vil ikke anbefale en 3er å jevnlig dra på byen med en 9er. Hvis gapet er noe mindre, er det stort sett greit, ettersom menns smak varierer noe. En jente er jo ikke en 6 eller en 9 for absolutt alle. Det avhenger også mye av hvem en mann kan få eller tror han kan få. De fleste menn har ikke guts til å sjekke opp en som ser ut som Adriana Lima, i hvert fall ikke med selvsikkerhet. Det spiller liten rolle hvem man tror man kan få. Hvis den ene av venninnene ser bedre ut enn den andre, så vil denne være mest interessant. Hvis hun ikke oppfører seg helt idiot selvfølgelig.
GudSelv Skrevet 10. januar 2014 #57 Skrevet 10. januar 2014 som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper... Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige.. Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg. Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes. JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen. Anonymous poster hash: 21ef4...7c0 Tora Berger er ikke akkurat noe prakteksempel, men hun er kjent for sine presentasjoner for det
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #58 Skrevet 10. januar 2014 Det spiller liten rolle hvem man tror man kan få. Hvis den ene av venninnene ser bedre ut enn den andre, så vil denne være mest interessant. Hvis hun ikke oppfører seg helt idiot selvfølgelig. Jo men du får henne fortsatt ikke. Det er kjipt å være andrevalg, men som sagt - det vil alltid være penere jenter. Det betyr ikke at en middels dame ikke kan få kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #59 Skrevet 10. januar 2014 Tora Berger er ikke akkurat noe prakteksempel, men hun er kjent for sine presentasjoner for det Tora Berger er vel det man kaller mindre pen ja. Anonymous poster hash: 98dd2...01a
Gjest Halvor Skrevet 10. januar 2014 #60 Skrevet 10. januar 2014 Jeg skrev "høy standard" ikke "høy standard for utseende". Er åpenbart at personlighet betyr langt mer for en kjæreste/kone enn et ligg. Selvsagt varierer jo hva høy standard vil bety ut fra hva slags situasjon det er. For sex vil alle gå etter de som ser best ut og som ikke oppfører seg som idioter. Når du skal være med personen lenge begynner utseende å få mindre og mindre og si, og personligheten mer. Om du er en rik mann, vil du bry deg mer om utseende og personligheten enn om du er en fattig mann. Da vil du søke etter ei kvinne med en del ressurser, om hun føler du har noe å bidra med da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå