AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #101 Skrevet 13. januar 2014 Nå er jeg kanskje ikke som alle andre menn, men kan si at jeg ikke faller bare for utseende. Men det er en ting jeg ikke faller for lenger, og det er damer som klager på utseende sitt. Så lenge hun er fornøyd med seg selv, så er jeg fornøyd. Hilsen en nokså alminnelig norsk mann Anonymous poster hash: 72743...6df 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #102 Skrevet 13. januar 2014 Pussig at man må ha så høy selvtillit for å bli elsket.Anonymous poster hash: dd045...343 Man trenger bare å akseptere at man er god nok slik man er, selv om man gjerne skull vært ditt og datt. Gode tips til dere damer, bruk litt mindre sminke, så har dere allerede øket selvtilliten ganske mye bare der fremfor oss gutta. Ikke gjem deres vakre natur Anonymous poster hash: 72743...6df 3
OppNedPåAlt Skrevet 13. januar 2014 #103 Skrevet 13. januar 2014 Kan man forvente å bli elsket av andre før man har lært å elske seg selv? (Eller i det minste godta at man er den man er). Og som mange andre sier, personlighet og utstråling har masse å si. Selv om utseende er det første man ser, så kan personligheten overgå hver eneste skjønnhetsfeil. Bare ha litt troen på seg selv 3
Mari Y Skrevet 9. juni 2017 #104 Skrevet 9. juni 2017 Litt gammel tråd, IK, men slike folk om de er menn eller, skjønner man at ikke er verdt det. Om man er oppegående nok, har nok selvrespekt og selvbilde, så vet man at slike er ikke verdt deg, uansett. Se heller etter folk som tar en for det en er. Du har rett og slett sett på feil type menn.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #105 Skrevet 9. juni 2017 3 minutter siden, Mari Y skrev: Litt gammel tråd, IK, men slike folk om de er menn eller, skjønner man at ikke er verdt det. Om man er oppegående nok, har nok selvrespekt og selvbilde, så vet man at slike er ikke verdt deg, uansett. Se heller etter folk som tar en for det en er. Du har rett og slett sett på feil type menn. Gjør ikke alle kvinner det da? Anonymkode: f408a...bf7
Mari Y Skrevet 9. juni 2017 #106 Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør ikke alle kvinner det da? Anonymkode: f408a...bf7 Nei, det tør jeg påstå. Det er nok dem som gjør det, men da ville jeg også ha tenkt at de ikke er verdt det. Spesielt disse 'er han ikke badboy nok, vil jeg ikke ha ham', kvinnfolka 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #107 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, Mari Y skrev: Nei, det tør jeg påstå. Det er nok dem som gjør det, men da ville jeg også ha tenkt at de ikke er verdt det. Spesielt disse 'er han ikke badboy nok, vil jeg ikke ha ham', kvinnfolka Anonymkode: f408a...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #108 Skrevet 9. juni 2017 TS er du fortsatt på KG og har det ordnet seg? Anonymkode: 1c2aa...69a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #109 Skrevet 26. juni 2018 On 6/10/2017 at 1:45 AM, AnonymBruker said: TS er du fortsatt på KG og har det ordnet seg? Anonymkode: 1c2aa...69a Jeg ble sammen med en mann dobbelt så gammel som meg selv. Han utsatte meg for seksuelle overgrep og rakket ned på kropp og utseende. Etter et år tok jeg hatten og gikk. Fullstendig på bånn. Begynner å bli et par år siden nå. Men ingen kjæreste. Har tatt masse initiativ med menn, prøvd nettdating og alt mulig, men avvisningene står i kø. Det er slitsomt å holde maska oppe hele tiden, men de synes jeg er morsom og blid på jobb, da, så da lykkes jeg vel med det. Får stadig nye venner og møter folk som synes jeg er artig. Men kommer ingen vei å tiltrekke noen god mann på egen alder. Noe sted. Fått meg to fritidsinteresser der jeg omgår flest menn, men det hjelper ikke så mye. Så jeg har booket time til plastisk kirurgi. Trist at man må ty til så drastiske løsninger, men etter alle disse årene med negative tilbakemeldinger og terapitimer som går ut på å forbedre selvbildet gjennom eksponering, blir på en måte det jeg har visst hele tiden bekreftet. Igjen og igjen. Selv om jeg virkelig har gått inn for å prøve. Psykologen sier han ikke skjønner det. Men han er vel forpliktet til å si det, han kan jo ikke akkurat sitte og fortelle meg at jeg er så fæl til det ikke er noe håp. Jeg hadde virkelig håpet av hele hjertet at noen skulle finne meg god nok. Anonymkode: 7ce40...5da 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #110 Skrevet 26. juni 2018 Ville fikset selvfølelsen før jeg la meg under kniven. God selvfølelse er også en beskyttelse mot kjipe mennesker fordi man fanger opp små røde flagg mye tidligere. Anonymkode: 4b258...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #111 Skrevet 26. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville fikset selvfølelsen før jeg la meg under kniven. God selvfølelse er også en beskyttelse mot kjipe mennesker fordi man fanger opp små røde flagg mye tidligere. Hjelper jo lite med selvfølelsen om man er stygg. Jeg blir provosert av jenter som klager på at det finnes pluss size i bukser, eller på død og liv må kle seg i badedrakt som holder på å sprenges ut og sier feite jenter også er pene (når dem ikke er det). Nå vet jeg ikke om TS er feit, men er du det så kan du faktisk trene og gå på dietter så du får en fin og stram kropp. Mange men liker damer med fin kropp og lar et evnt stygt ansikt kompensere for dette. Hva er det du synes er styggest med deg selv TS? Ansikt eller kropp? Anonymkode: 86ad1...61d 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #112 Skrevet 27. juni 2018 On Friday, January 10, 2014 at 2:19 PM, Guest Summers said: Ingen tvil om at pene jenter har vunnet i livets lotteri. Men du kan vel alltids bli penere, i motsetning til de som er varig arbeidsløse menn og derfor tilhører pariaklassen på kjønnsmarkedet Nåja..jeg blir ansett som pen, men jeg er også en av de største taperne, opplevd både voldtekt, utroskap og voldelig forhold..juhu! Det verste er jo at jeg får høre at det "umulig kan ha skjedd" osv. med ditekte kommentar om utseende. Har flere ganger sagt "desverre" etter å ha fått en positiv kommentar om hvordan jeg ser ut. Skulle gjerne bytta bort noe av utseende mot et bedre liv og en trygg og god kjæreste ja. Sorry for motsatt utfordring og erfaringer, men for meg har det vært "livets fallgruve", ikke vunnet en dritt. Anonymkode: 5fc66...2dd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #113 Skrevet 27. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble sammen med en mann dobbelt så gammel som meg selv. Han utsatte meg for seksuelle overgrep og rakket ned på kropp og utseende. Etter et år tok jeg hatten og gikk. Fullstendig på bånn. Begynner å bli et par år siden nå. Men ingen kjæreste. Har tatt masse initiativ med menn, prøvd nettdating og alt mulig, men avvisningene står i kø. Det er slitsomt å holde maska oppe hele tiden, men de synes jeg er morsom og blid på jobb, da, så da lykkes jeg vel med det. Får stadig nye venner og møter folk som synes jeg er artig. Men kommer ingen vei å tiltrekke noen god mann på egen alder. Noe sted. Fått meg to fritidsinteresser der jeg omgår flest menn, men det hjelper ikke så mye. Så jeg har booket time til plastisk kirurgi. Trist at man må ty til så drastiske løsninger, men etter alle disse årene med negative tilbakemeldinger og terapitimer som går ut på å forbedre selvbildet gjennom eksponering, blir på en måte det jeg har visst hele tiden bekreftet. Igjen og igjen. Selv om jeg virkelig har gått inn for å prøve. Psykologen sier han ikke skjønner det. Men han er vel forpliktet til å si det, han kan jo ikke akkurat sitte og fortelle meg at jeg er så fæl til det ikke er noe håp. Jeg hadde virkelig håpet av hele hjertet at noen skulle finne meg god nok. Anonymkode: 7ce40...5da Utrolig trist å lese, men synes du bør vente med plastisk kirurgi til du har et realistisk selvbilde. Hvis ikke ender du fort med å bare fikse på utseende til du ser ut som et vrak samtidig som selvbildet fortsatt er ødelagt. Det er nettopp personer i din situasjon som ender opp med mislykket kirurgi. 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nåja..jeg blir ansett som pen, men jeg er også en av de største taperne, opplevd både voldtekt, utroskap og voldelig forhold..juhu! Det verste er jo at jeg får høre at det "umulig kan ha skjedd" osv. med ditekte kommentar om utseende. Har flere ganger sagt "desverre" etter å ha fått en positiv kommentar om hvordan jeg ser ut. Skulle gjerne bytta bort noe av utseende mot et bedre liv og en trygg og god kjæreste ja. Sorry for motsatt utfordring og erfaringer, men for meg har det vært "livets fallgruve", ikke vunnet en dritt. Anonymkode: 5fc66...2dd Utrolig trist å lese, men tror alle forstår at også vakre damer kan bli voldtatt og bli utsatt for partnervold. Det handler nok heller om at enkelte kommer med flåsete kommentarer som de vet egentlig ikke stemmer. Klem til dere begge og håper dere får det bedre snart. Anonymkode: 1ebb7...371 3
Xcase33 Skrevet 27. juni 2018 #114 Skrevet 27. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Nåja..jeg blir ansett som pen, men jeg er også en av de største taperne, opplevd både voldtekt, utroskap og voldelig forhold..juhu! Det verste er jo at jeg får høre at det "umulig kan ha skjedd" osv. med ditekte kommentar om utseende. Har flere ganger sagt "desverre" etter å ha fått en positiv kommentar om hvordan jeg ser ut. Skulle gjerne bytta bort noe av utseende mot et bedre liv og en trygg og god kjæreste ja. Sorry for motsatt utfordring og erfaringer, men for meg har det vært "livets fallgruve", ikke vunnet en dritt. Anonymkode: 5fc66...2dd Må du begynne å se etter de mannfolkene som har noe mellom ørene og er stabile heller. Det vil ikke være den typen mannfolk som sjekker deg opp daglig og plystrer på deg når du går forbi. Du får ingenting gratis ..så det er egentlig opp til deg å ta noe intiativ også ovenfor andre typer menn enn dem som kun er frempå og sjekker deg opp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #115 Skrevet 27. juni 2018 Hva med oss pene damer som har blitt stygg fordi stygge mennesker føler seg så dritt? Og som har respektert kinner og enn som har et stort ønske om å gå rundt og re "attraktiv" Stygge mennesker takler ikke opperksomheten Lager seg fantasier i hodene sine Fanger de pene i sine fantasier - kanskje de mottar et smil og ønsker mer og straffer personen hvis det viser seg til at det bare var normal hverdagslig høflighet? (jeg trodde jeg betydde noe) Og så må vi liksom sitte der og late som at vi ikke er pene fordi vi liksom skal være "like bra" Og så må vi late som at det desperate ikke er "desperat" og når man er desperat mot de stygge blir de overlegne .... (denne her er ganske snodig) Hva skal jeg si Jeg synes det er pinlig Anonymkode: f4e0f...844
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #116 Skrevet 27. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er pinlig Jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner ikke hva du skriver. Anonymkode: 257be...2e2 6
Bonusmammaen Skrevet 27. juni 2018 #117 Skrevet 27. juni 2018 Nå høres jeg sikkert ut som Olga Marie på 85 år.. Kjære alle dere som mener dere er stygge: Skjønnheten kommer fra utstrålingen i deg selv. Det ytre bildet vi ser er bare et lite pust. Det vil ikke si nødvendigvis at det ligger en vakker person i et vakkert ytre. Det finnes svært vakre mennesker med null sjarm! Har du lav selvtilitt så kan den jobbes med. Troen på seg selv og gode mennesker, uten å bli hoven og selvgod - de utstråler noe helt spesielt! Hvis øyene er tomme uten utstråling og gnist synes jeg ingen er pene uansett utseende. Med menn så synes jeg at denne utstrålingen er vesentlig for å bli tiltrukket og en god porsjon humor med hodet på riktig sted. Da spiller det ingen rolle om man er tykk, tynn , colabunnbrilleglass eller hentesveis eller hårete som en gorilla. Det som lyser ut er det jeg ser. Har man der dårlig med seg selv og har blitt bitter, vil det dessverre lyse av deg. Heldigvis kan man gjøre noe med det! 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 27. juni 2018 #118 Skrevet 27. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange men liker damer med fin kropp og lar et evnt stygt ansikt kompensere for dette. Anonymkode: 86ad1...61d Nå har jeg aldri sett direkte «stygge» ansikter, men stygge personligheter finnes det i fleng. De mennene som kun går for utseende vil jo ikke være i det forholdet særlig lenge vil jeg tro. Dessuten vil ikke forholdet leve lenge hvis man ikke kan kommunisere F2F.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #119 Skrevet 27. juni 2018 Det må være helt greit å være realistisk og ærlig om at man ikke har vært heldig med utseendet sitt uten at alle skal motsi deg og fortelle deg hvilke bøker du skal lese, hvilken sminke du skal bruke eller hvor feil du tar. Det må være lov å ha en reell, ektefølt sorg på grunn av utseendet uten å få beskjed om at man fokuserer på feil ting eller finner feil menn. Når man sier: «Jeg er stygg, det er vondt for meg, jeg ser pene mennesker få ting jeg bare drømmer om», så går det faktisk an å bare være forståelsesfull rundt det, istedenfor å gjøre vondt verre ved å spille helgen. Men det jeg tror det er viktig å huske på, er at ikke utseendet er det største eller verste problemet i verden, selv om det helt klart kan føles sånn. Alle har noe de skammer seg over eller skulle ønske de kunne forandret, og det tror jeg man burde tenke ekstra over særlig når man befinner seg i en situasjon hvor man stiller seg spørsmålet: «Er noen i stand til å elske meg?» Anonymkode: 23b35...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #120 Skrevet 27. juni 2018 På 10.1.2014 den 20.32, Marie90 skrev: Til en viss grad, men ikke helt. Det er ikke slik at alle kvinner rangeres slik man gir karakter etter klokkesystemet, der det bare er en viss mengde gode karakterer å gi ut. Menn har lave standarder for casual sex, høyere standard for kjæreste og enda litt høyere standard for kone. De vil selvsagt være påvirket av hva han tror han kan få. Hvis en kvinne oppfattes som søt eller attraktiv av en mann, så er hun det. Det kan muligens være en vakrere kvinne i rommet som får mer oppmerksomhet. Men det dytter ikke kvinne 1 under 'sperregrensen'. Dette er projeksjon, nettopp fordi kvinner ser på hvordan menn konkurrerer med hverandre i et rom. En manns dominans kan få en annen til å fremstå mindre attraktiv. Er en kvinne attraktiv fra et manns ståsted, så er hun faktisk det. Selv om det er andre attraktive kvinner i rommet. Har hun personlighet i tillegg, så kan hun være kjærestemateriale. At det alltid finnes penere kvinner, må alle og enhver slå seg til ro med. Men TS antyder at selv mindre attraktive menn har så høye forhåpninger til kvinners utseende at de aldri vil bli fornøyd med en tilsvarende kvinne og dette er feil. En kvinne av samme kaliber er en god deal for ham og kan lett gi forelskelse. Dette spiller ingen rolle så lenge han ikke får følelser for henne. Tror ikke på det du sier om standarder. Fordi hvorfor får ikke jeg kjæreste da ? Da må jeg virkelig være stygg og fæl. Men får høre det motsatte og vet jeg er det stikk motsatte selv, menn skremmes av damer med personlighet og utseendet, jeg ser de jeg vil ha med stygge og kjedelige og snyltete og ustabile damer. Men sånn er det sikkert her på landet. Anonymkode: bdd71...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå