AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg lot meg selv bli ført inn i en slik fancy krem-butikk her om dagen av en selger der. Ble tipset om å bruke en type sten (først med kaldt vann, og deretter mer varmt vann) under øynene mine da jeg har mørke ringer der. Har hatt det i de siste årene, så det er noe som har skjedd gradvis. Hun mente det kunne slik delvis fordi jeg satt mye foran data (skyldig) i tillegg til lite søvn (skyldig). Etter å ha brukt en slik sten til å "massere" litt under øynene mine med ville dette bli ca. 30% mindre synlig etter fast bruk i 1 år dersom jeg brukte det i kombinasjon med noen kremer. Har dere hørt om dette? Kan det ha noe for seg? Jeg syntes det var litt dumt at de ble solgt i så store doser disse kremene, så hun som selger skulle jo ha svimlende 3000 for dette. (Kremer + sten). Er det verdt det? Noen som har peiling på om det finnes lignende produkter som kan faktisk minske blåheten under øynene under 1 år eller noe slikt i tillegg til å skjule den på dagtid midlertidig. Jeg kan også nevne at huden min visstnok var oljete... Trenger hjelp fra dere som er mer kyndige enn meg på dette området. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 4fd10...aed
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Herregud, 3000 for en sten og en krem???? Ikke la deg lure, les på egenhånd og vit hva du ser etter. Se fleste på slike plasser tjener penger på provisjon, med andre ord lurer de tusenlapper ut av folk....
Neket Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Om du får deg en injeksjon med Restylane får du umiddelbart resultat
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Lureri ja!!! Anonymous poster hash: 78325...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå