Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2014 #1 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Legger den i dette forumet, siden det har matoppbevaring som tema. Så enkelt var det altså. Endret 10. januar 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Del Skrevet 10. januar 2014 haha, samboeren min fortale meg dette i går ettermiddag. Morsomt. Anonymous poster hash: b3762...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Duderino Skrevet 10. januar 2014 #3 Del Skrevet 10. januar 2014 Hvordan er det mulig å være eldre enn 4-5 år og aldri ha lagt merke til dette her?? Dønn seriøst.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Del Skrevet 10. januar 2014 Hvordan er det mulig å være eldre enn 4-5 år og aldri ha lagt merke til dette her?? Dønn seriøst.. Fordi man kanskje bruker folie en gang i halvåret, og ikke tenker over at det er et "problem"? Anonymous poster hash: b3762...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 10. januar 2014 #5 Del Skrevet 10. januar 2014 Hvordan er det mulig å være eldre enn 4-5 år og aldri ha lagt merke til dette her?? Dønn seriøst.. Hvordan er det mulig å være så gammel at man kan skrive uten å ha lært å ikke svare frekt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2014 #6 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Jeg bruker de flippene, men de fungerer bare en liten stund. De blir veldig fort slitte og da gir de etter. Endret 10. januar 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 10. januar 2014 #7 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg har aldri lagt merke til de flappene før, haha. Genialt! Nå har jeg vanligvis ikke problemer med at rullene faller ut da, ettersom jeg er forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Del Skrevet 10. januar 2014 Fordi man kanskje bruker folie en gang i halvåret, og ikke tenker over at det er et "problem"? Anonymous poster hash: b3762...e59 2 g i året? bruker det omtrent hver dag Anonymous poster hash: 8de0c...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. januar 2014 #9 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Haha, det visste jeg ikke. Bruker det nesten aldri da Endret 10. januar 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 10. januar 2014 #10 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg har en desperat kamp plasfolien hver gang Dette skal prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 10. januar 2014 #11 Del Skrevet 10. januar 2014 Haha, aldri lagt merke til flippene. Hvorfor er det ingen som har lært meg det Bra jeg kom over denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Del Skrevet 10. januar 2014 Hehe, jeg er 50 år. Og jeg har kjøpt MANGE ruller i mitt liv. Og har aldri sett dette... Man lærer så lenge man lever ;-) Anonymous poster hash: 8e0be...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 10. januar 2014 #13 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Hjelper ikke det når det allikevel ikke går an å kutte av plastfolien uten at hele dritten krøller seg sammen. Endret 10. januar 2014 av Badebuksa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. januar 2014 #14 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvordan er det mulig å være eldre enn 4-5 år og aldri ha lagt merke til dette her?? Dønn seriøst.. Fordi noen av oss også har wrapmaster. http://www.clasohlson.com/no/Plastfolieautomat-Wrapmaster-WM-800/34-9304 Jeg har en litt større, som bruker andre ruller. Kjøpt på Maske marked for ca samme pris som Clas Ohlson. Har hatt samme plastfolie rull i over et år, den her kan man jo klippe til det man trenger. Å så sitter den skikkelig godt fast på det du skal ha folie på. Den finnes også for aluminiumsfolie, men da må du på Maske eller Staples. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå