Drhansen Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Eg husker eg såg en film for en stund siden, det handler om ei jente som blir sendt fra sine snille foreldre for å bo hos sin tante og onkel.. Der blir hun mishandlet nede i kjelleren og andre barn er med på å mishandle hun. I filmen foregår det også en rettsak om hvilken straff de skal få. Filmen foregår på 1950-1970 tallet ca, tror eg. Noen som vet hva den heter ?? Takk for svar, på forhånd
Drhansen Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2014 Tuuusen takk Rockarollawoman!! Eg prøvde å google masse, men fant ingenting Det var den eg tenkte på!!
rockarollawoman Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Bare hyggelig! Filmen er dessverre basert på en sann historie, jeg har hatt vanskeligheter med å få saken ut av hodet.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Tuuusen takk Rockarollawoman!! Eg prøvde å google masse, men fant ingenting Det var den eg tenkte på!! Det er den, ja. Herregud, for en film. Har faktisk sett den flere ganger, og gråter like mye hver gang :-(Anonymous poster hash: 4d8dd...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå