Amber Skrevet 18. mai 2004 #1 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg giftet meg for to år siden, og fikk endret navnet i passet mitt. Dette ble imidlertid gjort for hånd, med stempel osv. Synes dette er temmelig "jalla" jeg. Nå skal jeg til Canada, og er redd for å få problemer "over there" som de er så strenge. Bør jeg ornde meg helt nytt pass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 18. mai 2004 #2 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fikk beskjed om å skaffe meg nytt, for å være på den sikre siden. Dem sa at det stort sett gikk bra, men jeg byttet, turde ikke gamble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. mai 2004 #3 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville absolutt ha byttet! Har selv pass med stempel i, og er vireklig enig i at det ser litt jalla ut *ler* Dama i kontrollen i Glasgow i høst var ganske vanskelig å kommunisere med når hun først hadde bestemt seg for at dette så rart ut, så jeg gidder ikke å risikere det en gang til. Skal til Glasgow igjen i juni, og skal skaffe nytt pass før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #4 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg og bytta i passet. Der har dem skrevet:look at page 6. Der står det forklart. Stemplet og underskrevet. Aldri hatt problemer uansett land jeg kommer inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. mai 2004 #5 Del Skrevet 19. mai 2004 Står slik "look at page xx" i mitt pass og, men dama i kontrollen i Glasgow brukte litt tid på å godta det for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå