Amber Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Jeg giftet meg for to år siden, og fikk endret navnet i passet mitt. Dette ble imidlertid gjort for hånd, med stempel osv. Synes dette er temmelig "jalla" jeg. Nå skal jeg til Canada, og er redd for å få problemer "over there" som de er så strenge. Bør jeg ornde meg helt nytt pass?
tuva77 Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Jeg fikk beskjed om å skaffe meg nytt, for å være på den sikre siden. Dem sa at det stort sett gikk bra, men jeg byttet, turde ikke gamble.
Grooo Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville absolutt ha byttet! Har selv pass med stempel i, og er vireklig enig i at det ser litt jalla ut *ler* Dama i kontrollen i Glasgow i høst var ganske vanskelig å kommunisere med når hun først hadde bestemt seg for at dette så rart ut, så jeg gidder ikke å risikere det en gang til. Skal til Glasgow igjen i juni, og skal skaffe nytt pass før det.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Jeg og bytta i passet. Der har dem skrevet:look at page 6. Der står det forklart. Stemplet og underskrevet. Aldri hatt problemer uansett land jeg kommer inn i.
Grooo Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Står slik "look at page xx" i mitt pass og, men dama i kontrollen i Glasgow brukte litt tid på å godta det for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå