Nuttery Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Hei! Vurderer å ta en PT-time for å sette opp treningsprogram/kostholdsplan for å få litt mer effektive resultater. Ikke nødvendigvis jevn trening med PT ettersom treningen går av seg selv, men at jeg til tider føler den blir litt ensidig, pluss at jeg er veldig dårlig på å få i meg nok mat. Noen som ønsker å dele positive/negative erfaringer med PT-bruk? Takk for svar! Endret 10. januar 2014 av Nuttery
Erazor Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Har ikke selv brukt PT for kostholdsplan, men vil råde deg til å sjekke bakgrunnen til aktuelle PT-er. Det ideelle for deg vil være å finne en som har dokumentert utdannelse innen kosthold og ernæring. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 dytter Anonymous poster hash: e7a4a...0fd
Snop Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Enig med Erazor, veldig mange PTer har veldig lite skikkelig fagkunnskap om mat. Men det finnes mange PTer med bachelor i ernæring rundt omkring nå, så jeg hadde prøvd å finne en av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå