AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Dere som trener på Elixia - hva er deres favorittime og hvorfor? Jeg har trent mye av det samme siste årene, og lurer på å teste noe nytt. Er det eventuelt noe jeg bør styre unna der? Anonymous poster hash: 3523a...a21
Gjest Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg trente der tidligere, før jeg tok til vett og begynte på et Fresh-senter. Under 1/3 av prisen, og ingen hylende unger. Slipper å spleise på barnepass, badstu og alt det andre også. Jeg hadde et fokus på kjernemusklatur, så jeg var gjerne med på Bosu-timer. Hva man velger avhenger sikkert av hva man ønsker å oppnå med treningen. Hva har du pleid å være med på?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Shape, Cardio Energy, Zumba o.l. Jeg føler jeg ikke kommer noe særlig videre og vil utfordre meg litt mer. Anonymous poster hash: 3523a...a21
ablaze Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Styrke&Core! Effektiv styrketrening som får opp pulsen (til tider) TRX! Annerledes styrketrening med slynge. Hardt og gøy! 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Styrke&Core! Effektiv styrketrening som får opp pulsen (til tider) TRX! Annerledes styrketrening med slynge. Hardt og gøy! Bare så synd at Styrke&Core nå bare tilbys som 30 min eller 40 min timer. Det er visst en ny trend, korte timer som man kan kombinere etter eget ønske. Tullete etter min mening. Det går så mye tid før instruktøren kommer i gang, man har funnet frem utstyr og blitt varm, at det blir knapt nok noe tid igjen. Spesielt den nye 30 min Hartbeat intervall i sal virker tullete. Jeg håper de tar til vettet. Det er fryktelig irriterende med alle "trender" som Elixia prøves ut. Men jeg støtter fullt ut forslag av timer: Styrke & Core og TRX er veldig bra. Shape, med 30 min core-øvelser gir også god effekt, nettopp på grunn av at hele tiden kun går på ett område. Anonymous poster hash: 9dade...9a0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar - jeg har forresten testet 3D Strength også, den likte jeg veldig godt. TRX ser jeg passer fint med treningstidene mine, så den kan jeg teste til uka. Styrke&core også forsåvidt, så noterer meg den. Anonymous poster hash: 3523a...a21
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Boksing ser det ikke ut til at de har på mitt senter.. No More Comfort trodde jeg bare var for de aller best trente, men du kan kanskje tilpasse til eget nivå? Anonymous poster hash: 3523a...a21
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar - jeg har forresten testet 3D Strength også, den likte jeg veldig godt. TRX ser jeg passer fint med treningstidene mine, så den kan jeg teste til uka. Styrke&core også forsåvidt, så noterer meg den. Anonymous poster hash: 3523a...a21 3D Strength har jeg prøvd én gang og ble veldig skuffet, ettersom det har erstattet flere Styrke & Core-timer, som jeg mener gir veldig mye bedre effekt. Jeg syns det var for mange ineffektive øvelser på 3D Strength som ikke ble harde nok. Det er posistivt med nye øvelser som utfordrer balanse og små muskelgrupper osv., men en hel time med "alternative" øvelser ble bortkastet tid syns jeg. Hva mener andre her? Anonymous poster hash: 9dade...9a0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Boksing ser det ikke ut til at de har på mitt senter.. No More Comfort trodde jeg bare var for de aller best trente, men du kan kanskje tilpasse til eget nivå? Anonymous poster hash: 3523a...a21 Jeg trodde også det, men det er ikke riktig. Det er mening at NMC skal være en tøff time der du skal jobbe hardt. De fleste av øvelsene bruker vekter, og da kan du velge vekter som passer ditt nivå. Du bør imidlertid være såpass godt trent at du kjenner riktig teknikk på vanlige øvelser (med vekter/ stang). Jeg syns timen er bra, men ulempen er at det blir litt stress å finne riktig vekter når du kun får 10 sekunder mellom hver øvelse. I tillegg går det mye tid til gjennomgang av øvelser før start, til å sette frem og rydde vekk utstyr, så effektive treningstid blir litt kort, etter min mening. Hva syns dere andre som har prøvd denne timen? Anonymous poster hash: 9dade...9a0
Gjest Chlorophyll Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Cardio Energy - Men bare med favorittinstruktøren min. Bare hun som klarer å rive meg med og få fram det beste i folk, og få dem til å gi absolutt alt. 500 kcal - kort og effektiv - dessverre borte nå Back to basic - No more comfort - Fordi disse i likhet med 500 er crossfit inspirerte, og effektive. Liker beste å få kjørt meg og kjenne at jeg har vondt når jeg trener. Veldig glad i intervaller også. Boxing - av mange av de samme grunnene nevnt rett over her, pluss at man får ut litt aggresjon på treningen. RAW - fragmenter av boxing, crossfit og kondisjon. Finnes dessverre ikke lenger da Assburn - rumpetime med lokal PT. Veldig flink, som passer på at det ikke er behagelig FFF - effektiv intervalltime TRX - effektiv og annerledes trening Er opptatt av at det skal være trening, og ikke mosjon. mosjon kan man gjøre utenom. trening skal være vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå