Gå til innhold

Favoritt interiør-bladet dit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 99892...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bolig pluss!:)

• Liker 1
Skrevet

Vakre hjem, vakre hjem & interiør og boligpluss, det er de jeg kjøper.

Anonymous poster hash: cd36d...395

Skrevet

Bo bedre (dansk utgave)

Skrevet

Bolig pluss. Abonnerte på Rom123 før, men nå synes jeg bladet har tapt seg veldig. Er det samme i hvert eneste blad..

Anonymous poster hash: 6d913...728

Skrevet

Gård og torp, lantliv, lev landlig, norske hjem, vakre hjem og interiør, bolig pluss og boligdrøm. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere?

Er jo så mange velge i...

Anonymous poster hash: 99892...ccc

Skrevet

likte veldig godt Studio som gikk konkurs for ca ett år tilbake. kjøper Bo Bedre av og til, men synes det er mye reklame og lite inspirerende innhold i de fleste interiørblader. har kjøpt det nye interiørbladet fra Stylemag, men har ikke bladd i det enda. tenkte at det sikkert appellerer mer til yngre folk (16-30) siden Stylemag er jo et ungdomsblad… håper i hvertfall det, for er så lei av landlig stil, shabby chic osv.

• Liker 1
Skrevet

Abonnerte på Rom123 før, men nå synes jeg bladet har tapt seg veldig. Er det samme i hvert eneste blad..

Anonymous poster hash: 6d913...728

Helt enig, nå skal jeg avslutte abonnementet mitt.

Skrevet

likte veldig godt Studio som gikk konkurs for ca ett år tilbake. kjøper Bo Bedre av og til, men synes det er mye reklame og lite inspirerende innhold i de fleste interiørblader. har kjøpt det nye interiørbladet fra Stylemag, men har ikke bladd i det enda. tenkte at det sikkert appellerer mer til yngre folk (16-30) siden Stylemag er jo et ungdomsblad… håper i hvertfall det, for er så lei av landlig stil, shabby chic osv.

Stylemag er dessverre utrolig kjedelig, synes det var utrolig kjipe plukksider etc, og jeg ble litt sjokka over at de klarte å lage en sak om designkopier, he he. Synes også det er lett å se hva redaksjonen der liker; gull, svart og hodeskaller. Jeg leste også Studio, likte det bladet godt, har ikke hun redaktøren laget noe lignende på nett da? Min favoritt av Norske er for tiden Bo Bedre, synes det har kommet seg etter omleggingen.

Anonymous poster hash: 0ceb1...797

Skrevet

Har nettopp fått meg hytte. Så da blir det hytteliv. Er så piss lei de fleste norske interiør blader.

Skrevet

Hadde flere favoritter før, inkl rom123 men nå syns jeg det er bedre og billigere å lete opp interiørblogger.

Anonymous poster hash: 7b358...928
Skrevet

Bolig Pluss er helt klart min favoritt. Jeg liker også Jeanne D'arc Living, men det er mest for inspirasjon til småting og ikke så mye til helhet.

Anonymous poster hash: 4ec91...b6f
Skrevet

Jeanne D'arc Living her og, og Lev Landlig, fordi jeg drømmer om å leve litt på landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...