Gå til innhold

Treningsprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et bra treningsprogram, til å fullføre på treningsenter ca 4 dager i uka? Gjerne et med bilder som viser hvilke øvelser det gjelder da jeg ikke er så flink på navn :)

Er høy og tynn, trenger å få muskler på kroppen å gå opp i vekt.

Anonymous poster hash: 9ac37...ac6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se på RYP.

Koster ingenting, har egen app du kan bruke og. Her finnes det ulike program alt etter hva du ønsker å gjøre.

https://www.tn.no/ryp

Nå drives jo dette av tech nutrition som selger kosttilskudd. Jeg vil bare presisere at jeg ikke har noe med dem å gjøre. Da jeg trente dette kjøpe jeg ingenting fra dem, jeg har personlig ikke brukt proteintilskudd.

Uansett er det jo det en slik side håper på at du etterhvert som du trener skal finne ut at kosttilskudd gir deg noe mer og handle fra dem. Det skal ikke jeg mene noe om, men jeg fant ut at jeg ikke trengte det.

Men jeg var fornøyd med prorgammet.

Skrevet (endret)

Hør hør!

Noen som vet om et bra treningsprogram, til å fullføre på treningsenter ca 4 dager i uka? Gjerne et med bilder som viser hvilke øvelser det gjelder da jeg ikke er så flink på navn :)

Er høy og tynn, trenger å få muskler på kroppen å gå opp i vekt.

Når det gjelder kroppen din så trenger den mer mat om du skal bli u-tynn.

Endret av Supraspinatus
Skrevet

Vil bare slenge meg på og si at jeg kjenner folk som har brukt programmet nevnt av Leifr som har vært veldig fornøyd med det.

Skrevet (endret)

Jeg bruker fat attack fra Silje Mariela (siljemariela.com). Har 2013 utgaven og 2014 utgaven. Koster jo litt, men du får kostholdsprogram og oppfølging via Facebook og medlemsnettet i tillegg :) jeg er iallefall fornøyd og synes det er verdt pengene :)

Edit: ser du vil opp i vekt, da kan muscle up programmet hennes være en bedre ide :)

Endret av Inwe
Skrevet

Jeg bruker fat attack fra Silje Mariela (siljemariela.com). Har 2013 utgaven og 2014 utgaven. Koster jo litt, men du får kostholdsprogram og oppfølging via Facebook og medlemsnettet i tillegg :) jeg er iallefall fornøyd og synes det er verdt pengene :)

Edit: ser du vil opp i vekt, da kan muscle up programmet hennes være en bedre ide :)

Hørtes sykt bra ut, men som fattig student ble det litt mye penger :(

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...