AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Noen som vet om et bra treningsprogram, til å fullføre på treningsenter ca 4 dager i uka? Gjerne et med bilder som viser hvilke øvelser det gjelder da jeg ikke er så flink på navn Er høy og tynn, trenger å få muskler på kroppen å gå opp i vekt. Anonymous poster hash: 9ac37...ac6
ekkoet Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Du kan jo se på RYP. Koster ingenting, har egen app du kan bruke og. Her finnes det ulike program alt etter hva du ønsker å gjøre. https://www.tn.no/ryp Nå drives jo dette av tech nutrition som selger kosttilskudd. Jeg vil bare presisere at jeg ikke har noe med dem å gjøre. Da jeg trente dette kjøpe jeg ingenting fra dem, jeg har personlig ikke brukt proteintilskudd. Uansett er det jo det en slik side håper på at du etterhvert som du trener skal finne ut at kosttilskudd gir deg noe mer og handle fra dem. Det skal ikke jeg mene noe om, men jeg fant ut at jeg ikke trengte det. Men jeg var fornøyd med prorgammet.
Leifr Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Dette representerer den beste måten du kan bruke en hundrelapp på i denne sammenhengen: http://www.amazon.com/Starting-Strength-Mark-Rippetoe-ebook/dp/B006XJR5ZA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1389348107&sr=8-1&keywords=starting+strength+3rd+edition 2
Supraspinatus Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Dette representerer den beste måten du kan bruke en hundrelapp på i denne sammenhengen: http://www.amazon.com/Starting-Strength-Mark-Rippetoe-ebook/dp/B006XJR5ZA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1389348107&sr=8-1&keywords=starting+strength+3rd+edition Hør hør! Noen som vet om et bra treningsprogram, til å fullføre på treningsenter ca 4 dager i uka? Gjerne et med bilder som viser hvilke øvelser det gjelder da jeg ikke er så flink på navn Er høy og tynn, trenger å få muskler på kroppen å gå opp i vekt. Anonymous poster hash: 9ac37...ac6 Når det gjelder kroppen din så trenger den mer mat om du skal bli u-tynn. Endret 10. januar 2014 av Supraspinatus
ekkoet Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Vil bare slenge meg på og si at jeg kjenner folk som har brukt programmet nevnt av Leifr som har vært veldig fornøyd med det.
Inwe Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Jeg bruker fat attack fra Silje Mariela (siljemariela.com). Har 2013 utgaven og 2014 utgaven. Koster jo litt, men du får kostholdsprogram og oppfølging via Facebook og medlemsnettet i tillegg jeg er iallefall fornøyd og synes det er verdt pengene Edit: ser du vil opp i vekt, da kan muscle up programmet hennes være en bedre ide Endret 13. januar 2014 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg bruker fat attack fra Silje Mariela (siljemariela.com). Har 2013 utgaven og 2014 utgaven. Koster jo litt, men du får kostholdsprogram og oppfølging via Facebook og medlemsnettet i tillegg jeg er iallefall fornøyd og synes det er verdt pengene Edit: ser du vil opp i vekt, da kan muscle up programmet hennes være en bedre ide Hørtes sykt bra ut, men som fattig student ble det litt mye penger ts Anonymous poster hash: 9ac37...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå