Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Grrrr, bruker flytende eyeliner fra loreal og er veldig fornøyd med den. MEN den har så lett for å "sprute"/dryppe når man tar den på,uten å merke det før etterpå. for så mye er det jo ikke. Men disse små sorte prikkene går jo ikke bort igjen,ødelagt minst 3 lyse dyre topper pga den nå. og den er jo ikke vannfast engang,hvordan er det mulig :o vaska de flere ganger,også prøvd zalo og bio spray. Skal det være sånn? :o (jeg må selvfølgelig bli mer forsiktig ved påføring. men likevel,det skal da ikke sette permanente flekker? )9
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 en mulighet er å sminke seg (ihvertfall ta på eyeliner) uten å ha på toppen!!
Gjest 1111 Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Enten så tar du på deg eyeliner før du kler på deg eller så bruker du et håndkle som du fester bak i nakken med en klesklype, så skåner du klærne. vanskeligere er det ikke.
SunAndMoon Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Pleier å sminke meg før jeg tar på toppen/genseren/blusen eller hva det måtte være... har for det meste på meg en bh - så slipper jeg problemet med sminke på klærne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå