AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hvor ofte er det det normalt å ha sex i et fast forhold? Det er sikkert forskjellig.men jeg mener ca.en gang i måneden? Og jeg ser ikke på meg som helt gammel ennå.Jeg vil gjerne ha kos og fysisk oppnerksomhet fra mannen min men han hører på meg når jeg tar opp manglen på oppmerksomheten hans men han tar det ikke på alvor.For han gjør jo ingenting med det. Jeg er i begynnelsen av 40årene og mannen min i midten. Vi har vært sammen i snart seks år. I første to årene hadde vi veldig bra sex.men nå er det en gang i måneden. Når jeg tenker meg om så var det ofte jeg som tok initiativ til sex i begynnelsen også.og nå, når jeg sier til han om det klager han på for mye stress og mye annet. Han ser ikke på meg lenger engang. Nå har bestemt meg og aldri ta initiativ til sex igjen.Før kunne jeg tulle og le og flørte og forføre han men for en uke siden fornærmet han meg når jeg prøvde å forførre han l og er erte han litt ang lit sex sammen (jeg er et humoristisk dame liker å le og tulle litt uten å tråkke på andres grenser)han avviste meg på sterkt og sa krenkende ting til meg om opoførselen min.Det såret meg veldig. Jeg er virklig leimeg.Han gir meg ingen klemmer og kyss. Han kan rose andre opp i skyene hvis de kommer med en bra ide eller løsning på et problem, det sårer meg skikkelig at den iden hadde jeg gitt ham helt i starten av et problem men han verken brydde eller hørte på meg.Jeg blir ikke satt pris på.Anonymous poster hash: eefac...071
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon. Skrev litt dårlig også. Kom med det dere ønsker å si om fastlåste situasjonen min.takk til alle på forhånd.Anonymous poster hash: eefac...071
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du bare går rundt og bli avvist følelsesmessig, mennesklig og på sex fronten, hvorfor bli hos han? Du har tatt opp problemet flere ganger. Anonymous poster hash: 03dbc...2f0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Har jeg tatt det opp flere ganger får? Jeg har diskutert andre ting men ikke akkurat dette her? ??Anonymous poster hash: eefac...071
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Du må skape attraksjon, vise nye sider av deg selv. Han er sannsynligvis ganske lei av din måte å gjøre ting på. Kom deg ut og gjør noe gøy uten han, gjør han litt nysgjerrig og få han til å føle at han må jakte litt på deg. Anonymous poster hash: f6b52...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå