AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hadde en fantastisk vellykket date tidligere i uken, og han har sagt at han vil møte meg igjen på søndag. Første gang var vi på kino og cafe, og han har sagt at vi kan gjerne dra på kino igjen - om jeg ikke har andre forslag..... Så nå skal vi begge tenke over hva vi kan tenke oss, og så komme med forslag til hverandre. Men, jeg er veldig lite vant til å date og aner rett og slett ikke! Tenkte på å gå en tur på Akershus festning sammen, at det kunne være romantisk - men så skal det bli kaldere til helgen så da utgår kanskje det som en god ide. Men er det for kjedelig å foreslå "bare" å gå på cafe? Det jeg vil aller mest er å gå et sted hvor vi kan sitte tett sammen, snakke, kysse, ha det koselig rett og slett. Anonymous poster hash: e1756...f00
Snowblind Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Kan dere ikke bare lage mat hjemme hos en av dere og se en film? 3
mlilja Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Forslaget til Snowblind er jo bra men det er kanskje ikke aktuelt med hjemmedate allerede? Hva med bowling eller klatring kanskje?
Euphemia Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det du har lyst til, er å gå tur på festningen og sitte tett-i-tett på kafé, da synes jeg du skal foreslå det. At det er kaldt ute, betyr jo bare at det blir enda deiligere å sette seg inn på en kafé etterpå. Kanskje ta en kakao? Det dere ble enige om, var jo å foreslå noe dere hadde lyst til. Og spør du meg, høres det ut som en superfin date. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det blir kaldt kan dere gå tett-i-tett på et museum, og så sitte på kafe? Mange morsomme museer i Oslo, hvor de har mye man kan beundre eller le av, og hvor det er få besøkende, så det føles ganske privat. Anonymous poster hash: 3494f...586 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Kan dere ikke bare lage mat hjemme hos en av dere og se en film? Litt tidlig for det, tenkte å vente til tredje eller fjerde date med sånt. Anonymous poster hash: e1756...f00
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det blir kaldt kan dere gå tett-i-tett på et museum, og så sitte på kafe? Mange morsomme museer i Oslo, hvor de har mye man kan beundre eller le av, og hvor det er få besøkende, så det føles ganske privat. Anonymous poster hash: 3494f...586 Hmmm, hvilke museum er fine i sentrumsområdet til en date? Anonymous poster hash: e1756...f00
Asso Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Koselig å gå en tur selv om det er kaldt også Så kan dere gå hjem til en av dere og lage mat samme, få varmen under et teppe igejn og sånt =)
Gjest avocadoen Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Her var det hjemmedate andre date. Hjemmedate trenger ikke bety sex
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Bowling først og hamburger etter på da? 1
lalaB Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Jeg syns det høres veldig koselig ut å gå tur jeg Og når det er kaldt så er det jo større grunn for å ha kroppskontakt Så når det blir for kaldt kan dere jo trekke inn en plass, og sitte tett inntil hverandre og varme dere under samme pledd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Takk for alle hyggelige svar. Nå har det seg slik at han ikke ringte i går for å avtale tid og sted.....Så, jeg sitter her litt knust og skuffet og vet ikke hva som skjer. Er dette også noe en må regne med når en "dater," at selv om man føler alt har vært perfekt og vellykket, kan den man skulle møte igjen plutselig ikke ringe som avtalt, ikke sende sms? Jeg håper i det lengste at det dukket opp noe uventet som gjorde at han ikke kunne eller glemte, og at han ringer eller sms-er meg i dag....Men, det er allerede midt på dagen og daten skal/skulle være i morgen..... Har en vond følelse i magen, og lurer på om jeg skal vente eller sende en sms for å spørre hva som skjer -men det vil kanskje oppfattes som mas og så var det jo han som skulle kontakt meg for å avtale tid og sted. Anonymous poster hash: e1756...f00
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Har dere avtalt at det var han som skulle ringe da? Jeg forsto det slik at du evt skulle foreslå noe, så det er det vel ditt ansvar. Anonymous poster hash: 3494f...586
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Takk for alle hyggelige svar. Nå har det seg slik at han ikke ringte i går for å avtale tid og sted.....Så, jeg sitter her litt knust og skuffet og vet ikke hva som skjer. Er dette også noe en må regne med når en "dater," at selv om man føler alt har vært perfekt og vellykket, kan den man skulle møte igjen plutselig ikke ringe som avtalt, ikke sende sms? Jeg håper i det lengste at det dukket opp noe uventet som gjorde at han ikke kunne eller glemte, og at han ringer eller sms-er meg i dag....Men, det er allerede midt på dagen og daten skal/skulle være i morgen..... Har en vond følelse i magen, og lurer på om jeg skal vente eller sende en sms for å spørre hva som skjer -men det vil kanskje oppfattes som mas og så var det jo han som skulle kontakt meg for å avtale tid og sted. Anonymous poster hash: e1756...f00 Hvorfor i alle dager sender du ikke en sms og spør da? Dersom han syns at du maser fordi du sender ÉN sms, så er det han det er noe galt med. Dersom du ikke sier noenting til han, så kan han også oppfatte ditt fravær som avvisende eller likegyldig.. Anonymous poster hash: f1863...bc1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Har dere avtalt at det var han som skulle ringe da? Jeg forsto det slik at du evt skulle foreslå noe, så det er det vel ditt ansvar. Anonymous poster hash: 3494f...586 Vi skulle begge foreslå noe, og snakke om det. Han sa at han skulle ringe meg på fredag (altså i går), var ikke til å misforstå. Aner ikke hva jeg skal gjøre, burde gjøre. Er bare veldig, veldig lei meg. Anonymous poster hash: e1756...f00
Inwe Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Send en mld eller ring han! Ting kan dukke opp slik at man glemmer å ringe. Eller kanskje han venter på tlf fra deg og er like skuffa. Du har uansett alt å tape på å ikke sende mld.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Send en mld eller ring han! Ting kan dukke opp slik at man glemmer å ringe. Eller kanskje han venter på tlf fra deg og er like skuffa. Du har uansett alt å tape på å ikke sende mld. Takk for innspill. Men, det mest fantastiske skjedde: Han ringte meg for 10 min siden og vi avtalte å møtes i morgen og hvor. Ah, jeg er så lettet og lykkelig at det ikke kan beskrives med ord. Han skulle ringe i går, men han sa ikke noe om det da vi snakket nå nettopp, så kanskje han rett og slett ikke fikk tid eller glemte det. Uansett er alt bra igjen nå. Anonymous poster hash: e1756...f00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå