Gå til innhold

Svie i brystet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sove. Har siden i går (onsdag) ettermiddag hatt vondt i brystet, da spesielt venstre side. Det svir og det føles litt ut som jeg har en kul på innsiden under venstre pupp, omtrent der puppen er festet... Lurer på om jeg har hjerteproblemer? Vet det høres ut som jeg hypokonder, burde vel vært død allerede hvis det var hjerteinfarkt...

Kan det være brystbrann/refluks? Har nemlig halsbrann også, men det pleier ikke være så mye på venstre side...

Anonymous poster hash: 12bf6...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Driver også og raper mye, men har hatt litt vondt i brystet i hele dag uavh. av det...

Skrevet

Høres ut som brystve (halsbrann)..

Hadde det vært infark så ville du ha merket det for lenge siden...

Raping har sammenheng med halsbrann, og smerter rundt brystet også. De kulene du tror du kjenner er mest sannsynlig muskelfestene..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Også om det er litt dump smerte? Vet liksom ikke helt hva som passer...

Skrevet

Jeg har hatt både dump og stikkende smerte….uten at det var noe med hjertet… Har du noe syrenøytraliserende du kan ta?

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt en pepsid og to ibux før jeg la meg klokka 11. Er ung, 26, så det er sikkert ikke farlig, spesielt når jeg har gått med det så lenge. Men klarer ikke slutte å tenke på det heller, spesielt ikke om natta!

Skrevet

Sliter du med angst? Angst kan sette seg som smerter i brystet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...