Askmeagain89 Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg får så mye floker i håret. Jeg er hårsår som f og hater å gre håret så noen som har tips for å unngå floker? Har ganske langt hår.
Gjest Pheel Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Gre håret morgen og kveld, og sov med flette i håret.
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Sov med flette® og gre håret i dusjen mens du har balsamen i. Ville også kjøpt hårolje å ha i mens håret er fuktig. Det funker for meg
Askmeagain89 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2014 Gre håret morgen og kveld, og sov med flette i håret. Takk for råd. Grer det morgen og kveld, men må prøve flette da Flokene kommer gjerne i løpet av dagen av en eller annen grunn.
Askmeagain89 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2014 Sov med flette® og gre håret i dusjen mens du har balsamen i. Ville også kjøpt hårolje å ha i mens håret er fuktig. Det funker for meg Pleier å ta masse hårolje i når jeg kommer ut av dusjen også håndkletørker jeg det før jeg grer det. Må virkelig begynne med fletter skjønner jeg
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 - Børst håret før du vasker det, og vent med å børst det til det er nærmest tørt. Ha i oljer som f.eks. moroccan oil i håndkletørt hår. - Sov med flette - Når du børster håret begynn nede i tuppene og jobb deg oppover. Ikke gre håret fra hodebunnen og ned. - Bruk balsam fra ørene og ned. For å øke balsamen kan du, etter å ha skylt den ut, skyll 1 l kaldt vann med 2 ss eplecidereddik i. La det sitte i ca 1 minutt før du skyller det ut. Lukten forsvinner når du skyller og håret tørker. Anonymous poster hash: bcfb7...ac5 1
fuksia Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Tangle tezzer! Den lugger mye mindre enn en vanlig hårbørste, og jeg bruker mindre tid på å børste gjennom håret. Når håret er skikkelig ille bruker jeg en sånn natusan kids spray. 1
Askmeagain89 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2014 Takk for supre tips! Dette må jeg prøve ut Bruker alltid balsam og hårolje, men bruker aldri noen andre produkter og hårbørsten er nok klar for søpla Får prøve en ny hårbørste og litt kids spray og tangle tezzer? aldri hørt om, må også prøves!
Cessa74 Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Utover de gode tipsene du har fått, så bør du prøve å bytte shampoo og balsam også! Jeg opplevde å ha mye floker som kom iløpet av dagen, men etter jeg byttet shampoo og balsam har problemet blitt merkbart mindre!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Støtter forslaget om tangle teezer ! er ordentlig hårsår selv, men med den børsten så lugger det ikke i det hele tatt :D Tror du får kjøpt den på apoteket på boots iallefall. Anonymous poster hash: f2826...52a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Enklere liv og feelunique.com har også rangle teezer.Anonymous poster hash: 067b9...f80
Gjest TheRighteous Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Tangle tezzer! Den lugger mye mindre enn en vanlig hårbørste, og jeg bruker mindre tid på å børste gjennom håret. Når håret er skikkelig ille bruker jeg en sånn natusan kids spray. Tangle teezer er utrolig bra ja, anbefaler den jeg også. Beste hårbørsten jeg har prøvd noensinne 1
j23 Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Når du dusjer og vasker håret, ikke samle alt i en ball / kråkereir på toppen. La det henge rett ned og ha i sjampo/balsam slik det henger. Altså i det som henger løst og tuppene, og i hodebunnen uten at alt rufses til så sinnsykt (Hjelper ikke på floker utover dagen, men gjør kammingen etter dusj veldig mye enklere, i alle fall for min del)
onyx Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Bare husk at bruker du veldig mye produkter i håret blir det også mye rester som gjør håret seigt og mer flokete. Prøv en god renseshampoo og pass på at du ikke overdriver bruken av oljer etc i håret. Har du håret løst, så vær obs på at når det gnis mot tøy, hekter seg fast i knapper og beveges mye etc så dannes det mye floker. Det kan være lurt å lære seg noen raske måte å sette opp håret på for å forhindre unødvendig slitasje og floker i utsatte situasjoner. Det finnes mange muligheter, alt etter hvor langt håret ditt er.
super-s Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Jeg spurte akkurat om dette på facebook for noen dager siden, og da var det mange som tipset meg om kuren Aussie 3 minute miracle. Jeg skal kjøpe meg den neste gang jeg skal i nærheten av Vita! Mulig de selger den andre steder også da. http://www.aussiehair.com/uk/products/3-minute-miracle-reconstructor.php
GirlWithOneEye Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du får masse floker i endene av håret, så kanskje det er slitt og trenger en litt klipp? Har et spm om floker også, for jeg får masse floker men ikke i tuppene. Nesten inne ved rota:S Fryktelig irriterende. Har ikke langt nok hår til at det kan flettes. What to do? Bruker tangle teezer allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå