AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg og samboeren min har snakket i 1.5 år om å gifte oss. Forrige uke sa han at han ikke synes det er så viktig,og ikke vet om han kommer til å gjøre det. Jeg har sagt jeg skaø være gift før jeg er 30 for jeg vil være gift før vi får barn. Han maser om barn. Jeg får ikke fri for det mener han er teit.. Jeg elsker ham av hele mitt hjerte,men når han har lovd meg noe for å så ta det tilbake,så kjenner jeg følelsene kjølne..han er min sjelevenn og bestevenn men jeg vurderer å gå.. Han knuste drømmen min. Tanker?Anonymous poster hash: c372d...c64
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Veit ikke om jeg ville gått fra mannen Pga et giftermål, om alt var bra. Kan hende han forandrer mening. Vi fikk barn og hus før vi giftet oss. Hadde da vert sammen i 10 år.Anonymous poster hash: 6b86f...ef6
Cascade Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor MÅ du absolutt gifte deg? Kan jo være viktigt for deg men jeg skjønner ikke hvorfor man må være det. Jeg har aldrig vært gift og blir det nesten helt sikkert aldrig, savner ikke noe.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Det samme sa mannen min til meg... To måneder etter fridde han! Jeg tror det var mer for å øke spenningen/han ville overaske meg. Han fridde til meg da han kom hjem fra jobb en dag, og så dro vi direkte til flyplassen for å dra til Roma for 4 dager. Det var utrolig romantisk, og elsker han over alt på jord!Anonymous poster hash: 94243...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå