Donnie Darko Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Jeg skumma gjennom en liste jeg fikk med div. norske undergrunnsband.. Jeg kan nevne noen på lista: "Brutal Penis" "Svett-kuk and the konebankers" "Jehovas Vinter" "Fyllikk-jævla and the nesemonster" "Kvikksølvguttene" "ORDERÜD" "Morten Jørgensen og Spekkhoggerne som fulgte etter Danskebåten uten å røre spyet som rant fra ripa" "Onkel Flass" "Romp & kartoffel" "Sadosafari" Godt å se at musikkmiljøet i Norge er så kreativt!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 B-gurk Formloff Black Ingvars Black Debbath Kom visst ikke på så mange i farta.
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Se på "Typisk norsk" i kveld kl 19.55 på NRK så får dere flere!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Hva med Alenemødreprodusentene?? Den er god!
Gjest StoreSky Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 D. Darko: Heter de ikke Brutal Kuk?? (fra trondheim, har vært på konsert skjønner'u!!)
Donnie Darko Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2004 D. Darko: Heter de ikke Brutal Kuk?? (fra trondheim' date=' har vært på konsert skjønner'u!!)[/quote'] Da er det isåfall et annet band..
Gjest Virvel Skrevet 26. juni 2004 #8 Skrevet 26. juni 2004 Så er det jo en gruppe som heter Baby Bash. Ikke helt heldig på norsk...
Kalas Skrevet 27. juni 2004 #9 Skrevet 27. juni 2004 "Morten Jørgensen og Spekkhoggerne som fulgte etter Danskebåten uten å røre spyet som rant fra ripa" Disse har jeg faktisk vært på konsert med for mange år siden. Morten Jørgensen ser for øvrig såpass skummel ut fortsatt at jeg ikke ville møtt ham i en mørk bakgate. Min favoritt blant norske undergrunnsbandnavn: "Volvat Underground"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå