AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hei! Jeg har ei venninne jeg har hatt så lenge jeg kan huske og hun er ei av de få jeg føler jeg kan være meg selv rundt. Jeg opplever at vi har det veldig hyggelig sammen og jeg har prøvd mitt beste for å holde kontakten selv om vi har bodd langt unna hverandre. Nå har jeg flyttet tilbake, og jeg gledet meg til at vi kunne henge mer sammen. Men vi har sett hverandre et fåtalls ganger etter jeg flytta og det var jeg som tok initiativet alle gangene. Nå er det tre mnd siden jeg så henne og begynner å lure på om hun ikke er interessert i å henge så mye med meg. Jeg fikk god jul mld, og sist jeg sa hun måtte ta seg en tur, så hørtes hun entusiastisk ut. Men det skjer jo aldri. Jeg har lyst til å spørre hva som skjer, men er redd det blir rart mellom oss. Hva tror dere? Det er så kjipt å gå og lure!!Anonymous poster hash: 85837...d35
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hva med å prøve en siste gang, med en konkret invitasjon? Anonymous poster hash: e85cd...8e3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Men hun blir alltid med hvis jeg spør. Jeg tror det er fordi hun ikke tør å si nei. Det samme gjelder om jeg hadde konfrontert henne. Hun er konfliktsky. Jeg tenkte derfor jeg skulle se hva som skjedde hvis jeg ikke tok initiativet, og foreløpig har det altså resultert i at vi ikke har sett hverandre på flere mnd.Anonymous poster hash: 85837...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå