AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg var sørpe dritings i natt, og hadde besøk av to kompiser. Jeg husker virkelig INGENTING av hva som skjedde. Han ene har jeg jobbet sammen med en stund, og vi har bare vært venner, og har aldri tenkt på han som noe mer. Uansett. Jeg har virkelig ikke noen anelse om hva vi gjorde i natt. For alt jeg vet så har jeg hatt sex med han liksom. Husker ikke. Tror ikke det, men er ganske sikker på at vi kyssa, hvis jeg ikke bare har drømt det. Ja, jeg var virkelig så full. Fikk en melding med han i sta, hvor han spurte om han hadde gjort noe galt i natt. Jeg sa bare "Nei, tror ikke det :)" Men jeg har jo virkelig ikke peiling. Tenker at siden han spurte, så må det være en grunn til det. For eksempel at jeg har avvist han? Jeg kan ikke spørre han heller, det blir så dumt hvis vi har gjort noe, også kan ikke jeg huske det. Jeg er så teit. Herregud. Uansett, han sendte meg melding nettopp og lurte på om jeg hadde lyst til å se en film i kveld. Jeg tror jeg skal si ja, men jeg er egentlig veldig usikker. Syns det blir så rart på en måte, siden vi har jobbet sammen en stund, og det har aldri vært noe mer enn vennskap. Har aldri følt at han har likt meg noe spesielt heller. Av diverse andre årsaker så føler jeg det blir feil å gjøre noe med han. Det kommer til å gå på samvittigheten min på en måte. Måtte bare "få det ut". Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 4bdf6...7a3
Ferny Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Jeg hadde sagt nei til filmen.... hvis du ikke er gira på han, og dere rotet dagen før - han forventer nok litt "action" ja. Jeg tror han er interessert i deg... i hvert fall interessert i sex med deg. Så får du ta stilling til hva du selv ønsker før du stikker på date med han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå