Gå til innhold

Katta lager 'babylyder' m nabokatta...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De står 10 cm fra hverandre og høres ut som babygråt....

Er det slåssing på gang, eller parringstid?

Katta er jo kastrert...

Anonymous poster hash: 164b3...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slossing på gang, men det kan ta flere timer med hyling før slosskampen starter.

AnonymBruker
Skrevet

sånn kan katter stå leeenge før det evt blir slosskamp :P de prøver å vise hvem som er "størst og sterkest" ved å skrike til hverandre :P de sjekker om en av de trekker seg :) men ville kastrert katten om jeg var deg.

Anonymous poster hash: dc026...a5b
AnonymBruker
Skrevet

sånn kan katter stå leeenge før det evt blir slosskamp :P de prøver å vise hvem som er "størst og sterkest" ved å skrike til hverandre :P de sjekker om en av de trekker seg :) men ville kastrert katten om jeg var deg.

beklaaager den er jo kastrert :fnise:

Skrevet

Da er katten din bare flink og forsvarer territoriet sitt, det er ikke så mye du får gjort med det, med mindre du vil være slem og kaste en bøtte vann på begge to for å stoppe ulydene. :fnise:

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Katten hos mamma og pappa gir faen i andre katter. Han er kastrert. Ser jeg en katt som er ute ved inngangsdøra kan jeg hente katten inne og sette de foran hverandre og de bare ser dumt på hverandre. :fnise: vet at det ikke er så smart, men jeg ville se hvor "mann" katten var. Det endte med at jeg måtte jage den andre katten mens min pus bare satt å så på..

Dog satt de å "jamret" litt.

Skrevet

Det er slik de driver på før de gyver løs på hverandre, eller at den ene trekker seg. Som oftest er det et tegn på at de er ganske jevnbyrdige, for i de aller fleste tilfeller skygger de unna før det kommer til en sånn konfrontasjon.

Skrevet

Huff jeg kasta vann på de(den andre da) fordi de sto utenfor soveromsvinduet mitt :)

Men katten kom inn, uten en skramme, neste morgen.

Begynte å lure på om det var parrelyder...

Og han er kastrert!

Anonymous poster hash: bf94a...94a

Skrevet

Det er som regel mye skrik og lite ull når de står sånn og gauler til hverandre. Som oftest gir inntrengeren seg og stikker bort fra tomta/reviret som katten din anser som sitt.

Kastrerte katter sloss egentlig svært sjelden, så som regel står de bare og gauler bastant til inntrengeren gir seg og stikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...