Gå til innhold

Hvorfor leser dere blogger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt nyskjerrig på hvorfor folk leser blogger egentlig og lurer på hvorfor noen bloggere blir mer populære enn andre. Noen som har noen ideer?

Anonymous poster hash: 6ab76...d6e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppskrifter og inspirasjon, hobby.

Anonymous poster hash: c3f25...724
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gangen jeg har lest en blogg var for og se bildet av fotballfrue etter at hun hadde født.

Anonymous poster hash: 041f3...463
  • Liker 1
Skrevet

Jeg leser blogger sånn 1 gang i mnd ca. Da leser jeg matblogger, treningsblogger eller bakeblogger. For inspirasjon eller oppskrifter :)

Skrevet

Inspirasjon, til både kosthold, helse, mote og lignende. Og det går mye på gamle vaner også. Jeg har lest blogger i mange år nå og klikker meg automatisk inn på dem

Gjest HappyWaffle
Skrevet

leser en fast blogg, å så hender det seg jeg leser blogger hvis de har fine oppskrifter jeg er på jakte etter til div hobby :P

Skrevet

Kjedsomhet, nysgjerrighet, noen er om tema jeg har interesse for osv..

Skrevet

Da jeg leste før var det mest på grunn av kjedsomhet og nysgjerrighet. Leste den gang typiske rosablogger. Nå leser jeg ingen, takk og lov, tidssluk delux, og man får så og si ingenting igjen for det. Inspirasjon kan jeg finne i andre former enn ved sponsede innlegg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser blogger om temaer som interesserer meg (for eksempel film og litteratur) og blogger av folk som skriver godt og gjerne som kan utvide horisonten min (for eksempel Joe Abercrombie), på samme måte som jeg leser avisartikler om disse temaene eller faste avisspalter med gode skribenter. Jeg leser sporadisk blogginnlegg uten å følge bloggene når jeg googler noe og får treff i blogger, men det gjelds kanskje ikke i denne konteksten.

Jeg har ikke den fjerneste idé om hvorfor noen bloggere har så suksess. På Blogglisten må jeg ned til 10. plass for å finne noe jeg gidder å se nærmere på og til 54. plass for å finne noe jeg virkelig har glede av å lese.

Skrevet

Kanskje ikke helt den typen du tenker på, men jeg følger Peter Warrens finansblogg fordi han er utrolig kunnskapsrik, og den eneste toppanalytikeren som gratis deler informasjon om interessante sammenhenger de fleste ikke har evner og kunnskap til å se.

Anonymous poster hash: 939b0...ce2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg følger noen blogger som har utvikla seg fra typiske hverdagsblogger. Og så leser jeg noen blogger fast som en erstatning for interiørblader, treningsblader osv. sparer litt penger på det :)

Anonymous poster hash: 0d0b7...294
Skrevet

For tiden skal gå fortere og inspirasjoner ;)

Skrevet

Sånt skjer når man sitter på tørre forelesninger.

Skrevet

Jeg leser en del blogger om håndarbeid, interiør og mat for å få inspirasjon.

Anonymous poster hash: 6d7a3...82c
Skrevet

Jeg leser blogger innimellom fordi jeg f.eks kjeder meg. Et tidsfordriv som alt annet. Det er litt som når jeg ser på TLC eller Dr.Phil. For å rett og slett slippe å tenke så mye, bare slappe av. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...