AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #41 Del Skrevet 10. januar 2014 Et bilde sier mer enn tusen ord Anonymous poster hash: 3f3ba...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #42 Del Skrevet 13. januar 2014 Ts, jeg er 163 cm og 70kg. Igjen har jeg vært på første møte etter nettsjekking og det gikk like bra den gangen som forrige, eller enda bedre faktisk. Tenker på dette med å advare hver gang men helt ærlig så synes jeg det er bedre å ikke nevne det. En som synes slanke og tynne kropper er veldig viktig vil ikke gå på date før han ser et bilde av den. Nå synes jeg kroppen min er relativt deilig da, men jeg har endel junk in the trunk og er ganske slank fra kravebein og opp (derfor kan profilbilder lure). Så kjenner meg godt igjen. Det er uansett en gylden mulighet for å luke ut de som kanskje ikke takler det så bra om man ikke får av seg evt babykilo med en gang. Anonymous poster hash: 20908...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #43 Del Skrevet 13. januar 2014 Therese Johaug er 1.68 høy og veier 46 kilo. Man kan godt diskutere hva "normal" vekt egentlig er. Johaug er iallefall gjennomtrent og veier omtrent ikkeno. Gitt at muskler veier mer enn fett, hvor feit er man om man veier 20-30 kilo mer enn lille Therese, innenfor samme høyde?http://gfx.dagbladet.no/labrador/137/137890/13789084/jpg/active/960x.jpg Når det gjelder TS sitt spørsmål, så er det klart at hun risikerer at han blir skuffet. Jeg har flere kamerater som holder på med nettdating, og de sier det samme alle mann. La oss være ærlige. Menn er visuelle. Ingen menn liker jenter som som skjuler sin kropp på nettdating helt frem til hun står der på første daten. Det virker uærlig og skuffer. Mine kamerater forteller med stor innlevelse om skuffelsen av å bli lurt på date med en tjukkas som jo "så så bra ut på bildene". La meg forklare: Man lager seg bilder i hodet av personen innenfor normalen. Ta alle jenter du ser på gata og regn deg frem til et gjennomsnitt, så har du forventningene. Om du går rundt og realistisk må anerkjenne at alle jenter du ser er tynnere enn deg, ja da er det kanskje en legitim grunn til å frykte at han kan bli skuffet. Hvis du da stiller opp med store lakser til armer, solide trestammer til lår og kanskje litt mage og bilringer, så er det klart at det er noe ukjent i forhold til hva man forventet. Man ser for seg en jente som er normalvektig, med mindre noe annet fremgår av bildene. Ergo gjør man seg en bjørnetjeneste ved å skjule seg. Jeg tror mange menn ville ansett litt overvekt i ulike grader som helt greit bare det er tydelig fra starten av. Da står virkeligheten i stil med forventningene. Man slipper å måtte stå der og se enda feitere ut enn man er. (Og ikke minst fremstå som uærlig...) Kanskje ikke TS er spesielt feit. (Jeg syns ikke det). Sånn sett har TS lite å frykte. Menn liker faktisk kvinner med former. Men som tråden på seksualitet nylig dekket; Det er en vesentlig forskjell mellom å bortforklare sitt eget kroppslige forfall slik at overvekt også liksom er sexy. Et slags alternativ til normal-sexy. "Former" betyr noe helt annet enn valker og fett. Chubby blir aldri "former". Former handler om noe helt annet. Mange formfulle damer er gjerne godt trent. Chubby damer som har bare lagt seg ut er ikke hot, med mindre en har spesielle preferanser for slikt. Man trenger ikke være spesielt stor for å være 20 kg mer enn Johaug.. Jeg er 167 cm og ca 67 kg. Er jeg virkelig svær eller, skikkelig feit? For bmi'en min grenser jo til overvektig. Anonymous poster hash: 62f7d...84b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 14. januar 2014 #44 Del Skrevet 14. januar 2014 Har det virkelig gått så langt at man må advares mot å møte personer som veier litt ekstra nå? Nei, vettu hva. Møt han som du er. Enten så liker han deg, eller så liker han deg ikke. Nesten så man burde fått tatovert "tung last" i pannen vettu. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #45 Del Skrevet 14. januar 2014 Man trenger ikke være spesielt stor for å være 20 kg mer enn Johaug.. Jeg er 167 cm og ca 67 kg. Er jeg virkelig svær eller, skikkelig feit? For bmi'en min grenser jo til overvektig. Anonymous poster hash: 62f7d...84b Du har en kjeempefin kropp. Jeg er 164 cm høy og veier 49,8 kg. Synes det er litt rar at det er en god del forskjell på vekta vår, selv om vi faktisk ligner kroppsmessig. Jaja, det beviser bare hvor like vi kan se ut, selv med ulik vekt. Anonymous poster hash: 2cdd9...d16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 14. januar 2014 #46 Del Skrevet 14. januar 2014 Unge dame - du er på INGEN måte overvektig, men det høres ut som er litt utenfor trivselsvekten din. Likevel - jeg syns ikke det er noe du behøver å verken tenke på, ta hensyn til eller bekymre deg over. Når du møter han vil han jo se på hele deg, og ikke bare legge merke vekten din, spesielt siden den er helt normal. Uansett - lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 14. januar 2014 #47 Del Skrevet 14. januar 2014 Man trenger ikke være spesielt stor for å være 20 kg mer enn Johaug.. Jeg er 167 cm og ca 67 kg. Er jeg virkelig svær eller, skikkelig feit? For bmi'en min grenser jo til overvektig. Anonymous poster hash: 62f7d...84b Absolutt ikke. Det var vel heller ikke mitt poeng. Jeg ønsket å sette ting litt i perspektiv. Det er mye rabalder fra folk som gjerne har litt ekstra på kroppen som ønsker å vise verden at de også er innenfor normalen. Mitt poeng var å diskutere hva "normalen" egentlig er. Den dyttes tilsynelatende til stadighet utover, uten at det kanskje har et biologisk riktig fundament. For hva er egentlig sunnest fra naturens side? Dét er mitt poeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 14. januar 2014 #48 Del Skrevet 14. januar 2014 Satan da, jeg er bare noen kg. lettere enn deg, og jeg betegner ikke meg selv som i nærheten av overvekt Få deg litt selvtillit, og hopp i det - møt fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. januar 2014 #49 Del Skrevet 14. januar 2014 Tråden er ryddet for krenkende uttalelser. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lottelh Skrevet 14. januar 2014 #50 Del Skrevet 14. januar 2014 Kjære vene. Jeg er 1,63 og veide 69kg da jeg skulle treffe han som nå er kjæresten min (blinddate). Aldri i verden om jeg advarte han om min normale kropp! Og han er like fornøyd idag som han var første gang vi møtes. Du er IKKE overvektig, du er NORMAL, og det er like fint som noe annet, for du er deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #51 Del Skrevet 14. januar 2014 Absolutt ikke. Det var vel heller ikke mitt poeng. Jeg ønsket å sette ting litt i perspektiv. Det er mye rabalder fra folk som gjerne har litt ekstra på kroppen som ønsker å vise verden at de også er innenfor normalen. Mitt poeng var å diskutere hva "normalen" egentlig er. Den dyttes tilsynelatende til stadighet utover, uten at det kanskje har et biologisk riktig fundament. For hva er egentlig sunnest fra naturens side? Dét er mitt poeng. Hvor har du det fra at Johaug veier 46 kg? Du må ikke tro alt som står på Wikipedia. Ser ingen grunn til å opplyse om vekt før en date, men det er jo ganske naturlig å ha noen bilder ute som kan gi en pekepinn da. Anonymous poster hash: ab8ae...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #52 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er 1.60 og veier 55 kg, hadde aldri tenkt på meg selv som overvektig. Kunne kanskje gått ned 2-3 kg, men skal jeg dømme på svarene her så.... Anonymous poster hash: 15ad9...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #53 Del Skrevet 14. januar 2014 Vet det finnes tusen lignende tråder, men håper noen kan komme med sine synspunkter eller erfaringer.. Har møtt en veldig hyggelig fyr fra nettet, vell og merke ikke datingside, så intensjonen min var ikke å få meg en date. Han har invitert meg ut og jeg vil veldig gjerne møte han, men han har kun sett et bilde av ansiktet mitt.. Han derimot ser ganske tynn ut på bildene sine. Jeg er ikke rund som en ball, men er likevel redd for å skuffe han.. Hvordan skal jeg få han til å vite hva han går til? Skal jeg si det rett ut? Veier 67 kg og er 165 cm høy forresten.. Anonymous poster hash: 55d77...118 Du har perfekt vekt i forhold til høyde. Men på en betingelse! Du må ha litt pupper. Da er du digg! Anonymous poster hash: 05f28...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #54 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er 168 og veide 67 kg men jeg følte meg tung og feit, så nå veier jeg 55 kg. Anonymous poster hash: fdab1...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #55 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er 168 og veide 67 kg men jeg følte meg tung og feit, så nå veier jeg 55 kg. Anonymous poster hash: fdab1...c43 ...og puppene er vekk? Det er ikke fint. Anonymous poster hash: 05f28...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #56 Del Skrevet 14. januar 2014 ...og puppene er vekk? Det er ikke fint. Anonymous poster hash: 05f28...f02 Nei, puppene er der de. Like faste og fine som de var før. Anonymous poster hash: fdab1...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 14. januar 2014 #57 Del Skrevet 14. januar 2014 67 kilo? Da kan du bare glemme å få deg kjæreste og belage deg på å gå gjennom livet ensom og alene, ditt feite troll. Han kommer nok til å ta beina på nakken og stikke av for å spy når han ser deg, så diger og feit som du er. Ærlig talt. Dette er et hån mot de som faktisk er overvektige. Tenk å lage et problem av noe sånn. Har du noe annet å tilby i et forhold enn kroppen din? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 14. januar 2014 #58 Del Skrevet 14. januar 2014 Du er da ikke overvektig! Slapp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 14. januar 2014 #59 Del Skrevet 14. januar 2014 Er jeg den eneste som reagerer på at hun i det hele tatt gjør dette til et tema? 165 cm og 67 kg? Herregud, jenta er normalvektig. Ikke f om jeg i det hele tatt hadde tenkt på at det kunne være et problem for han. Hadde det vært det er det en god indikator på at denne hører hjemme i dustebåsen. Men dette ER trolling, sant? Anonymous poster hash: b24f7...3d3 På grensen til overvektig. Noen folk er bare nervøse sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 14. januar 2014 #60 Del Skrevet 14. januar 2014 Kjære deg, du er for all del ikke overvektig når du er 165 cm og veier 67 kg!! Ikke stress med det, når han har invitert deg ut så lover jo det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå