Gå til innhold

Møte folk fra nettet - overvektig..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det finnes tusen lignende tråder, men håper noen kan komme med sine synspunkter eller erfaringer..

Har møtt en veldig hyggelig fyr fra nettet, vell og merke ikke datingside, så intensjonen min var ikke å få meg en date. Han har invitert meg ut og jeg vil veldig gjerne møte han, men han har kun sett et bilde av ansiktet mitt.. Han derimot ser ganske tynn ut på bildene sine.
Jeg er ikke rund som en ball, men er likevel redd for å skuffe han..
Hvordan skal jeg få han til å vite hva han går til? Skal jeg si det rett ut?
Veier 67 kg og er 165 cm høy forresten..

Anonymous poster hash: 55d77...118
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han bilde av hele deg?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe man må informere om da? Så lenge du ikke har løyet så syntes jeg ikke du må komme med "Jeg er overvektig", 67 kg er jo ikke så fryktelig mye, så er ikke som om du er en sykelig overvektig person. Masse lykke til på date! :hug:

Anonymous poster hash: 32029...57c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spør om dere skal camme. Så later du som du skal hente noe, og da ser han jo kroppen din når du reiser deg opp. Blir litt mer levende da.

Anonymous poster hash: 644b1...d50
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Har det virkelig gått så langt at man må advares mot å møte personer som veier litt ekstra nå? Nei, vettu hva. Møt han som du er. Enten så liker han deg, eller så liker han deg ikke.

• Liker 30
Skrevet

Hvis du er veldig redd for dette, så kan du jo kansje skrive at du har kjøpt den ny genser/kjole/topp. Sender han ett helt bilde og spør hva han synes?

Jeg tror nok det går helt fint!! :)

Men jeg tenkte akuratt i samme bane, "hva om jeg har en kropp han misliker". Så jeg forstår deg. Jeg sendte mange hele bilder av meg selv i forskjellige anledninger. :)

Skrevet

Ikke advar... dette er ikke noe å advare en person for.

Du har den kroppen du har og er det en grunn til at han ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre, så er det opp til ham. Mest sannsynlig er ikke dette noe han ofter en tanke en gang.

Skrevet

du er jo helt normal i vekt

• Liker 6
Gjest sophia21
Skrevet

Er jeg den eneste som reagerer på at hun i det hele tatt gjør dette til et tema? 165 cm og 67 kg? Herregud, jenta er normalvektig. Ikke f om jeg i det hele tatt hadde tenkt på at det kunne være et problem for han. Hadde det vært det er det en god indikator på at denne hører hjemme i dustebåsen. Men dette ER trolling, sant?

Anonymous poster hash: b24f7...3d3

Nei, jeg tenkte det samme..ser ikke problemet. "Unnskyld, jeg må informere deg om at jeg er gjennomsnittlig høy og har normal vekt". Sier som AB over TS, har han problem med dette er han dust! Du har da ingenting du må advare mot. Bortsett fra dårlig selvbilde, kanskje.

• Liker 6
Skrevet

Nei nå står ikke verden til påske.

Skrevet

Jeg reagerer på at folk her sier hun er litt overvektig. For en verden vi lever i. Hun er 165 og veier 67 kg. Det er da gelt NORMALT?????????

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han vil treffe deg fordi dere snakker med hverandre og han liker den delen av deg. Om du hadde vært overvektig så hadde det neppe vært noe han vektla engang.

Anonymous poster hash: dc310...74f
  • Liker 1
Skrevet

Vet det finnes tusen lignende tråder, men håper noen kan komme med sine synspunkter eller erfaringer..

Har møtt en veldig hyggelig fyr fra nettet, vell og merke ikke datingside, så intensjonen min var ikke å få meg en date. Han har invitert meg ut og jeg vil veldig gjerne møte han, men han har kun sett et bilde av ansiktet mitt.. Han derimot ser ganske tynn ut på bildene sine.

Jeg er ikke rund som en ball, men er likevel redd for å skuffe han..

Hvordan skal jeg få han til å vite hva han går til? Skal jeg si det rett ut?

Veier 67 kg og er 165 cm høy forresten..

Anonymous poster hash: 55d77...118

Hallloooo! Dette er ikke overvektig.

Gutten aksepterer deg som du er, om han har litt vett i panna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

165 og 67 kg er da virkelig ikke overvektig? Skjønner ikke hvorfor dette er et tema.. Snakkes igjen når du er på rundt 90-100 kg.

Anonymous poster hash: 014ee...b78
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

165 cm høy og 67 kg= en bmi på 24,6

Normal bmi ligger mellom 18,5- 24,9

Overvekt over 25.

Dvs at ts ligger nærmere overvekt enn undervekt, selv om hun er innenfor normalen.

Anonymous poster hash: fdab1...c43

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

165 cm høy og 67 kg= en bmi på 24,6

Normal bmi ligger mellom 18,5- 24,9

Overvekt over 25.

Dvs at ts ligger nærmere overvekt enn undervekt, selv om hun er innenfor normalen.

Anonymous poster hash: fdab1...c43

OMG, trodde det var opplest og vedtatt at BMI uansett bare skal sees på som en pekepinn. Eller gjelder det bare når man er undervektig? Enkelte anser også BMI under 20 som undervekt. Lite vits i å dra inn dette. Poenget er jo uansett det samme, TS er normalvektig. BTW: Jeg har gått fra BMI på 25 til BMI på 21. Ser klin lik ut!

• Liker 7
Skrevet

Er jeg den eneste som reagerer på at hun i det hele tatt gjør dette til et tema? 165 cm og 67 kg? Herregud, jenta er normalvektig. Ikke f om jeg i det hele tatt hadde tenkt på at det kunne være et problem for han. Hadde det vært det er det en god indikator på at denne hører hjemme i dustebåsen. Men dette ER trolling, sant?

Ja hun er "normalvektig", i øvre sjikt. Halvannet til 2 kg i vektlkning så er det pr definisjon "overvekt" hvis man regner på BMI. Bare for å ha det sagt.

Anonymous poster hash: b7624...3da

• Liker 3
Skrevet
6

Jeg reagerer på at folk her sier hun er litt overvektig. For en verden vi lever i. Hun er 165 og veier 67 kg. Det er da gelt NORMALT?????????

Enig. Hun er vel det som kalles normalvektig. Selv er jeg 166 og 70 kg, men ingen har sett på meg som overvektig. Nå har jeg naturlig sterk beinbygning og skal ikke mye slanking til før kinnene mine blir innhulte og stygge.

Så, 165 cm og 67 kg virker helt normalt. Slapp av.

Anonymous poster hash: a6783...9ef

• Liker 2
Skrevet

Advar så han er forbredt.

Anonymous poster hash: ee426...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...