Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sommer møtte jeg en gammel kompis igjen. Eller gammel, og gammel, vi har kjent hverandre hele tiden og alltid hatt samme omgangskrets, men vi har studert forskjellige steder osv. Begge er 22 år. Kjent hverandre i årevis, men flyttet til samme by igjen i sommer.

Uansett, i sommer så hooket vi opp og til begges overaskelse så føltes det veldig flott og riktig. Dagen etter, da vi våknet så lå vi begge og prata om hvor utrolig det var at vi ikke hadde gjort dette før osv. Jeg har hatt min fair share av fylle-hook ups men dette føltes umiddelbart helt annerledes.

De neste ukene han vi litt, pratet nesten konstant osv. Pratet også litt om hva vi hadde gjort på det siste året, og han kunne fortelle meg at det ca. en måned tidligere hadde blitt "slutt" mellom han og ei han holdt på med - whatever that means. Han sa de hadde holdt på i ca. 6 måneder ellernoe, men at det aldri var noe seriøst mellom dem.

ETTER den opprinnelige samtalen da dette kom opp, så forsnakket han seg og nevnte i forbindelse med noe annet at denne jenta som han holdt på med i vår også var venninna til søsteren hans og at det var gjenn søsteren at han hadde møtt henne. Jaok tenkte jeg og la det vekk igjen.

I hele høst så har vi bare blitt nærmere og nærmere hverandre, kompisene vet at vi holder på, venninnene mine vet at vi holder på ect. og vi har snakket om at DETTE er noe vi begge vil satse på.

Men i det siste har han trukket seg litt tilbake. Han er fortsatt flink til å ta insj, og han er fortsatt kjempekoselig mot meg hver gang vi møtes, men det føles også som om han har bygd en slags mur, vanskelig å forklare. Noe i oppførselen hans har kjølnet litt uten at det er lett å sette fingeren på hva.

Som et forsøk på å roe meg selv ned litt så har jeg prøvd å forsiktig åpne samtaleemnet OSS igjen - vi pratet jo så lett om det i høst, men noen uker sener så bytter han bare tema eller sier at han er trøtt eller sier ett eller annet kompliment for å slippe unna virker det som.

I den siste uka har det også gått lengre tid på å få svar på meldinger og sånt. Han svarer ikke like raskt, og jeg ser at han har vært på face/insta på mobilen i mellomtiden, når jeg ser på snapchat så er det plutselig tre andre jenter som ligger på topp 3 lista, og han har sluttet helt å

Anonymous poster hash: 6a787...272
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han er ikke interessert i deg

Anonymous poster hash: 321f4...5db
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, er det jeg tenker jeg også. Har vært i liknende situasjoner, men da har jeg altid kutta tidlig og lukta lunta lenge før. Denne gangen så har alt vært fritt for spill og taktikker, vi hadde begge åpne kort. Men den siste uka, selv om stemninga mellom oss fortsatt er god (i alle fall offisielt, tror vi begge føler på noe), så merker jeg at måten han er på ikke gjør at jeg klarer å føle meg åpen rundt han heller

Anonymous poster hash: 6a787...272
Skrevet

Hmm.... vanskelig å si noe konkret, men magefølelsen stemmer jo ofte. Og at det plutselig er tre andre jenter på topp på snap?? Om dere snapper ganske mye dere imellom, så hadde dette fått meg til å tenke både det ene og det andre ja.....

Nå har dere jo holdt på en god stund, så synes egentlig du med din fulle rett (uten å virke needy eller klengete) bør kunne spørre rett ut om hva som skjer mellom dere.

AnonymBruker
Skrevet

Topp 3-lista på snapchat? Kan man se hvem andre sender mest snaps med?

Anonymous poster hash: 0490c...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...