Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

paa TV altsaa. Og jeg snakker om Kurt Nilsen. Han ble intervjuet paa et formiddagsprogram (This Morning) og han gjorde det bra! Saa sang han "She's so High". I dag tidlig vaaknet jeg av at han sang den igjen paa radioen....saa vi skal ikke se bort i fra at han blir ganske kjent og populaer her borte i Storbritannia ogsaa! Ville bare dele det med dere (jeg er ikke verdens storste Kurt-fan, men jeg elsker at nordmenn gjoer det bra i utlandet ..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig! (Og enig med deg - kjekt at norske artistar gjer det godt i utlandet, uansett om dei er mine favorittar eller ei!) Trur Kurten har sjansen til å slå gjennom der borte eg, faktisk.

(Då eg gjekk inn i denne tråden tenkte eg at det var ein sånn 'fjortistråd' - 'eg såg KURT på butikken i går!!!!! tithii... Og tenkte 'javel. han ser me faktisk frå tid til anna når me handlar mat her... hehehe. Så feil kan ein ta!)

Skrevet

Så bra :)

Syns det er fint at han ikke bare hadde 15 minutter i rampelyset før han falt hen, som så mange andre artister. er jo morsomt siden han er norsk også da :wink:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hvordan klarte han seg språklig? Mener å huske at han er forholdsvis dårlig i engelsk...

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan han gjorde det på Top of the pops jeg.

Skrevet

stilig, han klarer seg bra! syns han er kjempeflink, er litt fascinert av han jeg.. og stemmen hans er så herlig.. go kurt :D

Skrevet

Kurt er konge! :rosasmil:

Skrevet

Så gøy å høre.

Tror jeg må være en av de største fanene Kurt har. :oops:

Skrevet

Kurt er kjempe kul, jordnær og sjarmerende.

..og jeg mener å ha hørt han prate ganske bra engelsk?

Håper iallefall han slår gjennom i england, og jeg gleder meg til hans neste plate :)

Skrevet

Mener også å huske at han snakker godt engelsk,altså.

Dessuten synes jeg sannelig at han er ganske sexy i den nye videoen " Here she comes" - ble veldig overrasket!

Unner han å lykkes,av hele mitt hjerte....

Skrevet

Han er vel ikke akkurat Morten Harket naar det kommer til engelsk-kunnskaper, men han var ikke saa ille! Snakket med amerikansk aksent, men det er jo greit! Han virket veldig avslappet og sympatisk!

Jeg skal si ifra hvordan det gaar paa TOTP! Er det naa til fredag han skal synge, tro?

Skrevet

Han har allerede sunget på Top of The Pops, fredag som var.

Gjest Coral
Skrevet

Heia Kurt :danse: Så top of the pops på bbc prime, de sendte programmet med Kurt på lørdag som var. Syns han klarte seg veldig bra jeg!

Skrevet
Heia Kurt :danse: Så top of the pops på bbc prime' date=' de sendte programmet med Kurt på lørdag som var. Syns han klarte seg veldig bra jeg![/quote']

Soeren ogsaa! Glemte helt aa se paa det! :-x

Gjest Catwoman
Skrevet
Tror jeg må være en av de største fanene Kurt har.

Det er jeg og tror jeg :-)

Syns det er flott at han gjør det så bra, har tro på at han kan nå langt. For han har det som skal til, dessuten har han blitt så kjekk.

Skrevet

Digger Kurt og Fenrik Lane(som kan seest i signaturen min) :-) Viste han ville gjøre det bra,han er rett og slett for talentfull til å mislykkes :wink:

Skrevet

Så kult - han fortjener å lykkes i utlandet!

Var i Tyskland på klassetur for ikke så lenge siden, og mens vi satt på en buss spilte de plutselig Kurt på radioen... gjett om stemningen tok seg opp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...