cmf123 Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er en mann på 30 er i lag med ei på 23. Vi har En unge og en på vei. Jeg er en røff type som veit hva jeg vil ha og veit d å ta for meg. Samtidig så har jeg en myk å romantisk side . Liker å overraske dama med blomster eller gaver bare fordi hun er den hu er og jeg liker å gi henne komplemanger og fortelle henne hvor høyt jeg elsker henne og hvor mye pris jeg setter på henne. Jeg hjelper til der hjemme. Avlaster henne og sørger for at ting er på stell . Er jo ikke bare hennes ansvar å gjøre rent å lage Mat og vi fordeler godt på oppgavene. Nå som hu er gravid hjelper jeg henne ekstra pga kvalme og sånt.hu er bare en mnd på vei. Vel da har jeg forklart hvordan jeg er og sånt så nå kommer vi til selve problemet mitt. Det siste 8 mnd har dama bare på en måte tatt mer og mer avstand fra meg. Hu liker ikke å kose syns d er ork at jeg vil holde rundt henne . Hu mener det ikke er normalt å kose hver dag. Og nå nylig sa hu at hu ikke liker å kysse(kline) liker bare å nusse. Kline går så vidt når vi har oss. Der har det også oppstått problem. Har sex sjeldent og som regel må jeg gjøre all jobben. Blitt ufattelig kjedelig rett å slett. All villskapen hu hadde er borte. Hver gang jeg prøver å snakke om det går hu rett i forsvar å roper å blir forbanna og sier d er helt normalt å ikke ha lyst å gjøre noe og at jeg maser. Vel hvis jeg lar det gå uker uten å legge opp t no eller noe så skjer det heller ikke noe . Begynner rett å slett å føle meg skikkelig ulykkelig å uelsket. Virker som at alt jeg sier eller gjør er mas. Jeg behandler henne som en dronning t og m t julegave tokk jeg enne m på luxus spa full pakke. Blei faen ikke no på meg da heller. Ikke takk engang fikk jeg. Noen dager så føler jeg at hu elsker meg men dem dagene blir det Bare mindre og Mindre av. Jeg gjør alt for henne prøver alt men virker som at alt er håpløst. Jeg er ingen tøffel er som sagt en (bad boy) hvis du skal si d sånn. Men likevell en go mann. Go utdannelse og d hele . Men veit å ta for meg. Er ingen kjedelig person og har mitt eget liv og ting jeg gjør. Så vi ekke oppå hverandre 24/7 så jeg veit rett å slett ikke hva faen jeg skal gjøre. Jenter fortell meg hva jeg gjør galt og hva jeg må gjøre for å fikse dette.
happiest Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hmmm...dere har jo et barn fra før. Kanskje hun ikke liker kroppen sin slik hun gjorde før dere fikk barn? Mange gravide får jo en annerledes kropp etter en graviditet og fødsel. Men hun sier at hun ikke trenger å kose hver dag. Og det er jo helt ok, så lenge dere finner en balanse. Men synes det er rart hun ikke liker å bli holdt rundt og kysset litt sånn i det daglige. Synes du skal snakke med henne. Ta det opp når hun ikke er sint. Spør hvorfor hun ikke har lyst og si du vil vite slik at dere kan finne ut av det sammen. Men nå som hun er gravid, så kan det jo være derfor hun ikke vil ha sex. Og det med at hun var mer vill før kan jo tyde på at hun ikke har et så bra selvbilde nå som før. Kanskje dere kan finne på andre kjæreste-aktiviteter som ikke innebærer kos og sex av og til? Slik som å gå ut å spise, kino, teater, tur i skogen, og kanskje aktiviteter dere kan gjøre sammen med barnet deres. er jo viktig å gjøre andre ting sammen, så det ikke blir press og forventet at dere skal ha sex ofte/hver dag.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Dere er på to forskjellige plan i livet når man ser på aldersforskjellen. Nå som hun er gravid føler hun seg fanget i forholdet. (Jeg har vært der) Anonymous poster hash: 7731d...6c2
Frisørdama Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tenker at hun kanskje rett og slett er sliten og sex lysten og behov for nærhet rett og slett blir borte. Det betyr ikke at det ikke vil komme tilbake! Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt være en oppmerksom og hjelpsom partner og pappa, og ikke tro at alt er borte. Det kan hende at hun ikke vil komme tilbake til seg selv før hun føler seg bedre i svangerskapet eller før etter den mest slitsomme babytiden er over, men det bli bedre allerede neste uke. Det kan ingen si. Men du kan jo sette deg ned og prate med henne, kanskje dere finner en løsning sammen. Det er mange menn som gir opp forhold under svangerskap eller småbarnstiden da det ofte er en vanskelig tid for forhold og sexliv. Det er så dumt, med litt tålmodighet og kommunikasjon kan alt ordne seg.
Guadaloupe Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Du sier at hun er gravid, kanskje hun har plager i forhold til svangerskapet som gjør at det ikke frister så mye med sex? Kvalme, trøtthet, at hun føler seg svær og ulekker? Hvordan var hun i forrige svangerskap? Etter forrige fødsel, hadde hun plager etter fødselen? Nei det er ikke lett å forstå, du burde sette deg ned å snakke med henne og prøve å komme til bunns i dette, for det er jo innlysende at det ikke er bra for forholdet å holde på sånn.
Gjest bustyvel Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Har du snakket med henne om følelsene dine da?
cmf123 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2014 Svarer litt til alle på en gang. Prøvd å snakke m henne når hun ikke er sim. Prøvd å gjøre andre ting m henne. Tatt henne t og med t utlandet og hatt familie ferie. Hu er bare en mnd på vei og vært sånn i en 8 mnd. Hu har like så fin kropp som før. Ikke no galt m selvbildet. Jeg Lar henne være å ikke maser men hjelper ikke. Alt jeg sier plager henne alt er mas. Føler meg hatet iblant. Blir bare ulykkelig a hele greia. Kan ikke fatte hvorfor hu er sånn. Jeg elsker henne så høyt behandler henne så bra. Men hva får jeg tbk? Hva m en takk for at du er den du er eller bare en klem og et kyss. Føler meg iblant bare som et bruksdyr . Dere aner ikke hvor deprimerende denna situasjonen er
happiest Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Synes du skal ta det opp med henne det du føler. At du føler at du ikke får noe tilbake. Er ikke slik at jenten alltid skal få og få. Man må gi litt selv også. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Kanskje hun tar deg for gitt siden du behandler hun som en prinsesse? Anonymous poster hash: d66ef...c54 1
cmf123 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2014 Behandler a som ei dronning. Prøvd å gi faen non uker men har ikke hjulpet på
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Hvor gammel er eldste barnet da? Kanskje hun er sliten? Da blir man lett irritert og tåler lite og vil være i fred. Er sånn selv jeg.Anonymous poster hash: 43428...cc4 1
codeman Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Grenseløs latskap å forkorte "det" og "til" med d og t. Mobilspråk altså, verste jeg leser. Distanser deg fra dama i et par uker og ikke ta iniativ til kos eller sex. Svar med samme mynt, la hu føle seg like "uattraktiv" og "uelsket" som du gjør.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er en mann på 30 er i lag med ei på 23. Vi har En unge og en på vei. Jeg er en røff type som veit hva jeg vil ha og veit d å ta for meg. Samtidig så har jeg en myk å romantisk side . Liker å overraske dama med blomster eller gaver bare fordi hun er den hu er og jeg liker å gi henne komplemanger og fortelle henne hvor høyt jeg elsker henne og hvor mye pris jeg setter på henne. Jeg hjelper til der hjemme. Avlaster henne og sørger for at ting er på stell . Er jo ikke bare hennes ansvar å gjøre rent å lage Mat og vi fordeler godt på oppgavene. Nå som hu er gravid hjelper jeg henne ekstra pga kvalme og sånt.hu er bare en mnd på vei. Vel da har jeg forklart hvordan jeg er og sånt så nå kommer vi til selve problemet mitt. Det siste 8 mnd har dama bare på en måte tatt mer og mer avstand fra meg. Hu liker ikke å kose syns d er ork at jeg vil holde rundt henne . Hu mener det ikke er normalt å kose hver dag. Og nå nylig sa hu at hu ikke liker å kysse(kline) liker bare å nusse. Kline går så vidt når vi har oss. Der har det også oppstått problem. Har sex sjeldent og som regel må jeg gjøre all jobben. Blitt ufattelig kjedelig rett å slett. All villskapen hu hadde er borte. Hver gang jeg prøver å snakke om det går hu rett i forsvar å roper å blir forbanna og sier d er helt normalt å ikke ha lyst å gjøre noe og at jeg maser. Vel hvis jeg lar det gå uker uten å legge opp t no eller noe så skjer det heller ikke noe . Begynner rett å slett å føle meg skikkelig ulykkelig å uelsket. Virker som at alt jeg sier eller gjør er mas. Jeg behandler henne som en dronning t og m t julegave tokk jeg enne m på luxus spa full pakke. Blei faen ikke no på meg da heller. Ikke takk engang fikk jeg. Noen dager så føler jeg at hu elsker meg men dem dagene blir det Bare mindre og Mindre av. Jeg gjør alt for henne prøver alt men virker som at alt er håpløst. Jeg er ingen tøffel er som sagt en (bad boy) hvis du skal si d sånn. Men likevell en go mann. Go utdannelse og d hele . Men veit å ta for meg. Er ingen kjedelig person og har mitt eget liv og ting jeg gjør. Så vi ekke oppå hverandre 24/7 så jeg veit rett å slett ikke hva faen jeg skal gjøre. Jenter fortell meg hva jeg gjør galt og hva jeg må gjøre for å fikse dette. Stakkars jente.En unge + en på vei - og hun er bare 23 år gammel selv.... Heregud,jeg er så glad jeg ikke ER henne.Jeg tror hun er for ung til å kunne trives eller takle alle de rollene,hun skal prestere som kvinne...det blir litt for mye for henne å takle. Kanskje var hun for ung og dum,har innset det selv,og anfrer på valget om å bli bråvoksen så tidlig,bare 23 år!De fleste burde kose seg fri og frank uten barn på den alderen.Mener nå jeg! Og vente med barn til hjernen i det minste er ferdig utviklet-DVs minimum 25+ år : ) 23 år og mann og 2 barn allerede.Stakkars jente! Anonymous poster hash: c6559...75a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Stakkars jente.En unge + en på vei - og hun er bare 23 år gammel selv.... Heregud,jeg er så glad jeg ikke ER henne.Jeg tror hun er for ung til å kunne trives eller takle alle de rollene,hun skal prestere som kvinne...det blir litt for mye for henne å takle. Kanskje var hun for ung og dum,har innset det selv,og anfrer på valget om å bli bråvoksen så tidlig,bare 23 år!De fleste burde kose seg fri og frank uten barn på den alderen.Mener nå jeg! Og vente med barn til hjernen i det minste er ferdig utviklet-DVs minimum 25+ år : ) 23 år og mann og 2 barn allerede.Stakkars jente! Anonymous poster hash: c6559...75a Jeg var 24 da nr 2 var på vei. Taklet det bra jeg. Så ikke uttale deg på noe du ikke har peiling på. Du har tydligvis ikke vært ung 2 barnsmor selv. Til TS. Kankje du har skjemt henne alt for mye vekk, og at hun har tatt deg forgitt. Og ikke vet hva hun egentlig har (før du evt blir borte…) Hun hørst litt lei ut, men de aller fleste forhold har opp og nedturere. Så kansje forholdet deres har en nedtur nå, og hun føler seg lei av alt. Men at det bare er en forbigående periode? Jeg har ikke noen tips til deg jeg, men du hørest virkelig ut som en mann å satse på, så håper det ordner seg mellom dere, at hun får opp øynene å ser hvordand et har blitt og gjør noe med det for å bli som før. Anonymous poster hash: 349db...14d 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Unnskyld, har ikke lest alle svarene. Først: skjønner ikke hvorfor du må understreke at du er bad boy, det er da ingen positiv egenskap. Heller ikke tøffel, men det fins masse imellom! Kan noe der være problemet? Har du for mye behov for å tøffe deg? Like bilder av halvnakne damer på instagram, har Jessica Alba som bakgrunnsbilde, medlem av gruppa "Vi som vil knulle en 95-er" på facebook? Setter det på spissen nå, but you get my point? Men, ut fra det du skriver ellers så synes jeg du høres ut som en veldig bra fyr. Utrolig koselig at du overrasker med blomster og gaver, og det var veldig snilt av deg med den spa-turen. De fleste jenter elsker sånt. Så synes det er rart du ikke fikk takk en gang, hadde virkelig ønsket vise kjæresten hvor glad jeg var i slike tilfeller. Også veldig bra at du hjelper mye til hjemme, og spesielt når hun er dårlig pga. graviditeten! Konklusjon: Jeg kan ikke helt se at du gjør noe galt... Skjønner det er frustrerende med så lite fysisk kontakt, det er utrolig viktig! Jeg kan skjønne hun har mindre lyst nå som hun er gravid, kvalm, oppblåst, og hva som enn måtte følge med, men forstår det på deg at dette har vart lengre enn det? Vet du om hun ellers har det bra i livet, eller noen problemer? Anonymous poster hash: daf24...75a
cmf123 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #16 Skrevet 10. januar 2014 Liker ikke andre bilder a sexy damer ell no. Tøffer meg ikke. Ville bare poengtere jeg er en go blanding. Unnskyld, har ikke lest alle svarene. Først: skjønner ikke hvorfor du må understreke at du er bad boy, det er da ingen positiv egenskap. Heller ikke tøffel, men det fins masse imellom! Kan noe der være problemet? Har du for mye behov for å tøffe deg? Like bilder av halvnakne damer på instagram, har Jessica Alba som bakgrunnsbilde, medlem av gruppa "Vi som vil knulle en 95-er" på facebook? Setter det på spissen nå, but you get my point? Men, ut fra det du skriver ellers så synes jeg du høres ut som en veldig bra fyr. Utrolig koselig at du overrasker med blomster og gaver, og det var veldig snilt av deg med den spa-turen. De fleste jenter elsker sånt. Så synes det er rart du ikke fikk takk en gang, hadde virkelig ønsket vise kjæresten hvor glad jeg var i slike tilfeller. Også veldig bra at du hjelper mye til hjemme, og spesielt når hun er dårlig pga. graviditeten! Konklusjon: Jeg kan ikke helt se at du gjør noe galt... Skjønner det er frustrerende med så lite fysisk kontakt, det er utrolig viktig! Jeg kan skjønne hun har mindre lyst nå som hun er gravid, kvalm, oppblåst, og hva som enn måtte følge med, men forstår det på deg at dette har vart lengre enn det? Vet du om hun ellers har det bra i livet, eller noen problemer?Anonymous poster hash: daf24...75a
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Stakkars jente.En unge + en på vei - og hun er bare 23 år gammel selv.... Heregud,jeg er så glad jeg ikke ER henne.Jeg tror hun er for ung til å kunne trives eller takle alle de rollene,hun skal prestere som kvinne...det blir litt for mye for henne å takle. Kanskje var hun for ung og dum,har innset det selv,og anfrer på valget om å bli bråvoksen så tidlig,bare 23 år!De fleste burde kose seg fri og frank uten barn på den alderen.Mener nå jeg! Og vente med barn til hjernen i det minste er ferdig utviklet-DVs minimum 25+ år : ) 23 år og mann og 2 barn allerede.Stakkars jente! Anonymous poster hash: c6559...75a Det var svært så pessimistisk du var da. Jeg hadde tre barn da jeg var 22 år, det første ble født da jeg var 20, det andre da jeg var 21. Det gikk greit, var selvfølgelig slitsomt innimellom. Jeg skal ikke rosemale det å få barn i ung alder, men med riktig innstilling kommer man langt.
cmf123 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 10. januar 2014 Ja hun er nå fornøyd m å ha barn i ung alder. Og det er ikke der problemet sitter. Såpass veit jeg. Vi snakka skikkelig om d i går. Og hu gråt og fikk ut en del ting. Hun vil ikke miste meg for alt i verden. Og tror egentlig hu er deprimert uten å vite helt hvorfor. Ringte legen å ba om henvisning til psykolog så får vi ta det derfra . Jeg elsker henne over alt på jord. Og hvis hun lider av depresjon skal jeg hjelpe henne igjennom det. Tykt å tynt jeg er hos henne. Deilig å få en slags forklaring på hvorfor ting har vært som de har vært. Det har vært ufattelig vanskelig for meg. Men skjønner at hun har slitt med sine egne ting som tydeligvis har vært vanskelige å snakke om. Så håper at hun kan få hjelpa hun trenger av fagkyndige:)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Som i en annen tråd her inne, så kanskje hun får nok nærhet og kos fra ungen?Anonymous poster hash: 4f838...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå