Gå til innhold

Gikk fra å drømme til å bli stressa (date). Trenger tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Sorry for teit overskrift, men er så rådvill akkurat nå. Må nesten ta denne som anonym.

For fire uker siden ble jeg veldig godt kjent med en gutt. Vi var mye sammen fram til jul og hadde det sinnsykt bra sammen. Vi traff hverandre igjen etter nyttår og var sammen to dager på rad.

Etter helgen (ingen av oss var ute på byen da), har jeg ikke hørt noe fra han. Han har sendt meg to litt random snaps, men verken ringt eller sendt melding. Før dette sendte vi flere snaps og meldinger om dagen. Det virker som en helomvendig over natta egentlig.

Jeg ser at han er aktiv både på snapchat og instagram, og jeg vet at han har sett mine snaps, der jeg har feks. spurt konkrete spørsmål. Men han har ikke svart.

Han har hatt besøk av to kompiser som trenger litt hjelp fra han, dvs. de har bodd hos han nå. Det er greit for meg, men skulle ønske at han bare kunne si ifra hvordan det går! Jeg blir veldig stressa av situasjonen.

Må også dessverre legge til at vi har en type relasjon, der vi ser hverandre ofte. Ser han nå til helgen, og gruer meg til det.

Nå har jeg sendt han melding der jeg har spurt om vi skal være sammen i morgen. Hvis han ikke svarer bør jeg vel ta hintet. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Lyst til å ringe han og spørre hva som skjer, da slipper vi den kleine samtalen til helgen.

Jeg liker han veldig godt, men vet jo hvor enkle gutter er :) Men vil gjerne vite hva han tenker. Vil bare ikke mase på han!

Hva ville dere gjort? Syntes det er flaut å tenke på at jeg har sagt det til så mange, fordi jeg liker han så godt :(

Men føler forøvrig at det ikke er særlig attraktivt å ikke svare på meldinger.

Anonymous poster hash: 5dbd4...916
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ringe? Du har jo allerede slengt ballen over på hans side?

Anonymous poster hash: 7c800...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...