AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Har hatt en helt fantastisk date med en nydelig mann. Vi var på cafe, og etter en stund lente han seg mot meg og kysset. Ikke bare på leppene, men tungekyss. Dette utviklet seg raskt til klining og vi gjorde dette flere ganger mens vi var på cafeen. Vi satt tett sammen og han holdt rundt meg mens han kysset meg. Det var ubeskrivelig deilig, alt føltes rett fra første sekund jeg så ham og så var kyssene noe som bekreftet hvor vidunderlig alt var. Senere da vi skulle si ha det for kvelden, fulgte han meg til bussen....og like før jeg skulle til å gå de siste 50meterne dit (han skulle i motsatt retning), sa han kom og trakk meg til seg og kysset meg enda mer. Råklinte med meg igjen, flere ganger, holdt rundt meg, vi klemte hverandre, jeg kysset ham på kinnet, han strøk meg utenpå klærne....klinte igjen. Slik holdt vi på i rundt en halvtime før jeg endelig kom meg på bussen.... Senere på kvelden sendte han meg et par fine meldinger som jeg svarte på, og vi snakket litt på telefonen og vi begge var enige om at vi hadde hatt det veldig fint. Vi skal møtes igjen, og jeg gleder meg vanvittig til det. Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal tolke den første daten. Jeg er ikke vant til å date og har dårlig tro på meg selv. Men, når han tydeligvis likte så godt å kysse meg må det vel bety at han er forelsket, eller i alle fall at han kan bli det etter hvert? Jeg falt i alle fall pladask for ham, selv før han kysset meg den første gangen....men jeg blir kanskje fortere forelsket enn vanlig. Så, når en mann tar så mye initiativ til å kysse/kline, hva betyr det? Anonymous poster hash: 501b6...352
Gjest Absolutt Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hvis klininga er så heftig allerede på første date, ville jeg tatt det som at han kun vil ha deg til sengs. Men du vet jo aldri.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 han vil ha deg til sengs, var det første jeg tenkte... et hadekyss derimot. Anonymous poster hash: b359d...b30 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Alarm alarm alarm..... SEX. OG BARE DET. (Kjenner dessverre til en som gjør akkurat dette, mørkhåret mann) Anonymous poster hash: 6fd31...290 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Alarm alarm alarm..... SEX. OG BARE DET. (Kjenner dessverre til en som gjør akkurat dette, mørkhåret mann) Anonymous poster hash: 6fd31...290 Trenger da absolutt ikke å bety det. Jeg og kjæresten klinte da på den måten der på første date vi også, nå 2 og et halvt år senere er vi enda sammen. Anonymous poster hash: 51f94...169 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Alarm alarm alarm..... SEX. OG BARE DET. (Kjenner dessverre til en som gjør akkurat dette, mørkhåret mann) Anonymous poster hash: 6fd31...290 Og det er jo mange mørkhårede menn å velge blant...... Må legge til at denne mannen er seriøs, og det samme er jeg. Vi brukte det meste av daten til å snakke, og det var veldig fint å snakke med ham. Kjemien var/er fantastisk. Hvordan ser for øvrig den mørkhårede mannen du kjenner til ut? TS Anonymous poster hash: 501b6...352
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Trenger da absolutt ikke å bety det. Jeg og kjæresten klinte da på den måten der på første date vi også, nå 2 og et halvt år senere er vi enda sammen. Anonymous poster hash: 51f94...169 [/acrony Takk for dette. Jeg prøver vel å tenke at det er positivt at han var så ivrig på å kysse meg. Hvordan er en første date vanligvis da, ingen fysisk kontakt? Det ville gjort meg litt trist tror jeg, om han ikke hadde vist noen tegn til å være tiltrukket av meg. TS Anonymous poster hash: 501b6...352
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Og det er jo mange mørkhårede menn å velge blant...... Må legge til at denne mannen er seriøs, og det samme er jeg. Vi brukte det meste av daten til å snakke, og det var veldig fint å snakke med ham. Kjemien var/er fantastisk. Hvordan ser for øvrig den mørkhårede mannen du kjenner til ut? TS Anonymous poster hash: 501b6...352 Han er opptatt av utseendet sitt og er en sjarmør. Anonymous poster hash: 6fd31...290
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Han er opptatt av utseendet sitt og er en sjarmør. Anonymous poster hash: 6fd31...290 Hvor gammel er denne sjarmøren da? TS Anonymous poster hash: 501b6...352
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Hvor gammel er denne sjarmøren da? TS Anonymous poster hash: 501b6...352 Voksen. Og han liker å få deg til å tro at du er den eneste. Anonymous poster hash: 6fd31...290 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Han er opptatt av utseendet sitt og er en sjarmør. Anonymous poster hash: 6fd31...290 det finnes ganske mange mørkhårede menn i norge, kjære. Sjansen for at ts dater akkurat den mannen du snakker om er ganske så liten. Anonymous poster hash: 51f94...169 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Voksen. Og han liker å få deg til å tro at du er den eneste. Anonymous poster hash: 6fd31...290 Akkurat, en beskrivelse som passer til tusener av menn i Norge altså. Ingen alder, ingenting om han er høy, lav, slank, ikke slank etc. Nei, du er vel bare en som liker å spre uhygge blant folk. Ekkel er du. TS Anonymous poster hash: 501b6...352 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Akkurat, en beskrivelse som passer til tusener av menn i Norge altså. Ingen alder, ingenting om han er høy, lav, slank, ikke slank etc. Nei, du er vel bare en som liker å spre uhygge blant folk. Ekkel er du. TS Anonymous poster hash: 501b6...352 Kanskje du kan si noe selv? Hvor i Norge? Har han vært gift før? Anonymous poster hash: 6fd31...290
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Det er ikke noe galt eller uvanlig i å kysse på første date, og som oftest betyr det bare at man liker hverandre ekstra godt. De færreste blir nok forelsket etter bare en date. Men i dette tilfellet, med råklining og tafsing, hadde jeg nok tenkt at han heller var interessert i bare sex, dessverre. Når man er interessert i noe seriøst, er man som oftest mer tilbakeholden i starten, man klår ikke på noen man har kjent dem i et par timer, liksom. Man sjekker heller terrenget og prøver seg forsiktig frem. Men du vet jo ikke hva som er saken her, så jeg ville ikke h avskrevet fyren. Bare vær forsiktig og ikke la deg presse til noe. Anonymous poster hash: 3a8d4...be4 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Det er ikke noe galt eller uvanlig i å kysse på første date, og som oftest betyr det bare at man liker hverandre ekstra godt. De færreste blir nok forelsket etter bare en date. Men i dette tilfellet, med råklining og tafsing, hadde jeg nok tenkt at han heller var interessert i bare sex, dessverre. Når man er interessert i noe seriøst, er man som oftest mer tilbakeholden i starten, man klår ikke på noen man har kjent dem i et par timer, liksom. Man sjekker heller terrenget og prøver seg forsiktig frem. Men du vet jo ikke hva som er saken her, så jeg ville ikke h avskrevet fyren. Bare vær forsiktig og ikke la deg presse til noe.Anonymous poster hash: 3a8d4...be4 Eller man tenker at her har man sjansen til å få napp temmelig rask og gyver på. Tyder på en desperat mann. Anonymous poster hash: 6fd31...290
guttemann Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Hvis man har snakket en del sammen på forhånd, er det jo bare den fysiske kjemien igjen å teste ut. Regner med dere har det siden det virket som om du kjente en del til han fra før. Klin i vei. Tafsing er sikkert noe man bør holde seg unna på første date, men det er ikke så lett å styre seg alltid, hvis kjemien er god og hun reagerer positivt. Trenger ikke være useriøs av den grunn.
Gjest .-L-. Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 For min del hadde det betydd at jeg likte deg, men hadde nok trengt mer tid på å bli forelsket. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Eller man tenker at her har man sjansen til å få napp temmelig rask og gyver på. Tyder på en desperat mann. Anonymous poster hash: 6fd31...290 Han er nok ikke desperat. Vi hadde snakket ganske mye med hverandre før vi møttes, og vi var enige om at sex skulle vi vente med. Vi vil bli kjent først. Anonymous poster hash: 501b6...352
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Hvis man har snakket en del sammen på forhånd, er det jo bare den fysiske kjemien igjen å teste ut. Regner med dere har det siden det virket som om du kjente en del til han fra før. Klin i vei. Tafsing er sikkert noe man bør holde seg unna på første date, men det er ikke så lett å styre seg alltid, hvis kjemien er god og hun reagerer positivt. Trenger ikke være useriøs av den grunn. Takk. Nei, han er absolutt ikke useriøs. Han er tvert imot kanskje den mest seriøse mannen jeg har møtt, på en positiv måte. Jeg bare lurer veldig på hva det betyr at han var så ivrig på å kysse meg, og håper at han er eller kan bli forelsket i meg. Vi er enige om at kjemien absolutt er tilstede, men hvor lang er veien fra å ha fantastisk kjemi til å bli forelsket? Anonymous poster hash: 501b6...352 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 For min del hadde det betydd at jeg likte deg, men hadde nok trengt mer tid på å bli forelsket. Ok. Men hva om jenta fortalte deg at hun var forelsket i deg, på f.eks. den andre daten, ville det ha skremt deg og gjort sjansen for at du ville forelsket deg senere mindre sannsynlig? Anonymous poster hash: 501b6...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå