AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 I april har jeg og min samboer prøvd i få en bolle i ovnen i et år. Men det skulle vise seg å ikke være så lett. Jeg hadde en SA i sommer (på bursdagen min, selvfølgelig) Hver måned så håper jeg at det kanskje har satt seg en liten spire, og jeg håper med en sånn intensitet at jeg blir litt skremt. Men hver gang kommer mensmurringene, og så kommer mensen Og når disse murringen kommer så kræsjlander jeg like hardt hver gang, det tærer veldig på meg. Holder dette for meg selv da min samboer er av typen "pytt pytt, bedre lykke neste gang". Mensen er forøvrig ventet på mandag. Vi har en datter på to år, som kom til mens jeg gikk på mini piller, så den gangen merket jeg ikke noe før jeg hadde problemer med å holde øya opp, ha på bh og deilig hyperemesis. Da en vennine sa at noen hadde mensmurringer selv om de var gravide ble dette halmstrået jeg nå tviholder i mens jeg sitter her med murringene mine. Så er det noen der ute som hadde murringer helt i starten?Anonymous poster hash: 59bce...8ac
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Mensmuringer er helt vanlig i tidlig graviditet ja. Det har jeg selv hadde begge ganger og det er de som har gitt meg mistanke om at jeg var gravid. Anonymous poster hash: f1b62...6de
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har i to uker nå trodd at mensen var på vei, murringer og akkurat sånne ømme pupper jeg får PMS. Men nei da, to blå streker dukket opp i går!Anonymous poster hash: 31d54...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå