AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Dere som har kjæreste eller mann og som ikke får bo sammen i Norge, hvilke løsninger har dere valgt? Er dere fortsatt kjærester eller gift, og hvordan velger dere å leve? Bor dere i hvert sitt land og besøker hverandre? Er det mulig å bli lykkelig uansett? Min kjæreste bor i et annet land, og vi vil ikke få mulighet til å bo sammen i Norge. Anonymous poster hash: fc118...242
mariposaa Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Å, så grusomt Hvorfor har dere ikke muligheten til å bo sammen i Norge? Send meg gjerne en privat melding, så kan jeg dele mine erfaringer med deg. 1
waco Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Dere som har kjæreste eller mann og som ikke får bo sammen i Norge, hvilke løsninger har dere valgt? Er dere fortsatt kjærester eller gift, og hvordan velger dere å leve? Bor dere i hvert sitt land og besøker hverandre? Er det mulig å bli lykkelig uansett? Min kjæreste bor i et annet land, og vi vil ikke få mulighet til å bo sammen i Norge. Anonymous poster hash: fc118...242 Kan du ikke fortelle litt om hva som gjorde at du valgte å forelske deg i en som absolutt ikke kan bo i norge? Var du ferie? Fikk du en mail? Fortell.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Kan du ikke fortelle litt om hva som gjorde at du valgte å forelske deg i en som absolutt ikke kan bo i norge? Var du ferie? Fikk du en mail? Fortell. Er du dum? Anonymous poster hash: fc118...242 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Å, så grusomt Hvorfor har dere ikke muligheten til å bo sammen i Norge? Send meg gjerne en privat melding, så kan jeg dele mine erfaringer med deg. Det er ikke mulig pga familie og økonomi. Anonymous poster hash: fc118...242 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Hvor mye veier en hvit fisk? I åpningsinnlegget så sier du ikke engang hvorfor dere ikke kan bo i samme land. Du må ut med litt mer av historien enn "kan ikke". Anonymous poster hash: 8bde9...dcb
waco Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Er du dum? Anonymous poster hash: fc118...242 eeeh, jeg skal ikke nekte for at jeg er dum, men kan dere ikke bare gifte dere? Jeg tror du må tjene 280 000 kroner først. Hvorfor vil du ikke fortelle åssen du møtte ham, - er det hemmelig? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Hvor mye veier en hvit fisk? I åpningsinnlegget så sier du ikke engang hvorfor dere ikke kan bo i samme land. Du må ut med litt mer av historien enn "kan ikke". Anonymous poster hash: 8bde9...dcb Nei det må jeg ikke, et faktum er et faktum, og flere opplysninger behøves ikke for å kunne svare på mitt HI. Anonymous poster hash: fc118...242 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 eeeh, jeg skal ikke nekte for at jeg er dum, men kan dere ikke bare gifte dere? Jeg tror du må tjene 280 000 kroner først. Hvorfor vil du ikke fortelle åssen du møtte ham, - er det hemmelig? Det vedkommer ikke spørsmålet mitt i HI. Anonymous poster hash: fc118...242
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Kjærasten min er utvist frå Noreg, og kan ikkje verken bu her eller besøke meg. Vi har vore saman i snart sju år, dei siste 9 månadane har eg budd aleine her i Noreg. Det er jæ... trist. Føles urettferdig at vi ikkje får bu i Noreg. Men no har eg bestemt meg, etter laaaange våkenetter og masse tankespinn, at eg tar sjansen og reiser ned til han. Skal gifte oss på sikt. <3 Fatt mot, TS! La det gå litt tid, besøk han i heimlandet, og la så hjartet ta valget. Anonymous poster hash: f44c2...17a 1
mariposaa Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Det er ikke mulig pga familie og økonomi. Anonymous poster hash: fc118...242 Jeg flyttet til utlandet for å bo med kjæresten min. Har bodd her noen år nå, men vi vil bo i Norge. Må dra fra han og være i avstandsforhold igjen, siden jeg må tjene X NOK før vi kan søke om familieinnvandring. Er du sikker på at du ikke har økonomi til det?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Kan du gifte deg med han?, da får han vel oppholdstillatelse? Anonymous poster hash: a5f43...fe9
waco Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Det vedkommer ikke spørsmålet mitt i HI. Anonymous poster hash: fc118...242 Hvorfor reiser ikke du til ham da? Forfølger den store kjærligheten og selve lykken? Og hvorfor svarer du så dårlig på spørsmål, er gammel og litt treg?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Har en venninne som ikke får bo i samme land som mannen sin. De har søkt familiegjenforening flere ganger, men får bare avslag fordi hun ikke kan forsørge ham. Hun sliter med psykiske problemer, så derfor har hun ikke så mye penger. Men de psykiske problemene blir jo bare verre når hun ikke får bo med mannen sin som hun er gift med! Å bo i hans land er uaktuelt, også det på grunn av penger. De løser det ved at han søker turistvisum og er i Norge så lenge han kan og har lov til, og når de er i hvert sitt land bruker de skype hver kveld. Det gjør vondt å stå på utsiden og se på, uten å kunne gjøre noe som helst med det... Anonymous poster hash: ce92e...fe9 1
waco Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Kjærasten min er utvist frå Noreg, og kan ikkje verken bu her eller besøke meg.Vi har vore saman i snart sju år, dei siste 9 månadane har eg budd aleine her i Noreg. Det er jæ... trist. Føles urettferdig at vi ikkje får bu i Noreg.Men no har eg bestemt meg, etter laaaange våkenetter og masse tankespinn, at eg tar sjansen og reiser ned til han. Skal gifte oss på sikt. <3 Fatt mot, TS! La det gå litt tid, besøk han i heimlandet, og la så hjartet ta valget. Anonymous poster hash: f44c2...17a Og dette brukte du ni måneder på å tenke ut? Jeg hadde, men jeg er mann, - jeg hadde reist samme dag som kjæresten min jeg!
waco Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Har en venninne som ikke får bo i samme land som mannen sin. De har søkt familiegjenforening flere ganger, men får bare avslag fordi hun ikke kan forsørge ham. Hun sliter med psykiske problemer, så derfor har hun ikke så mye penger. Men de psykiske problemene blir jo bare verre når hun ikke får bo med mannen sin som hun er gift med! Å bo i hans land er uaktuelt, også det på grunn av penger.De løser det ved at han søker turistvisum og er i Norge så lenge han kan og har lov til, og når de er i hvert sitt land bruker de skype hver kveld.Det gjør vondt å stå på utsiden og se på, uten å kunne gjøre noe som helst med det... Anonymous poster hash: ce92e...fe9 Da får de bo lykkelige i et tredjeland da! 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Jeg flyttet til utlandet for å bo med kjæresten min. Har bodd her noen år nå, men vi vil bo i Norge. Må dra fra han og være i avstandsforhold igjen, siden jeg må tjene X NOK før vi kan søke om familieinnvandring. Er du sikker på at du ikke har økonomi til det? Ja, det er ingen muligheter til det. Derfor ville jeg gjerne vite om det er noen som har fått et evt avstandsforhold til å fungere. Anonymous poster hash: fc118...242
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Kan du gifte deg med han?, da får han vel oppholdstillatelse? Anonymous poster hash: a5f43...fe9 Hallo? Hjelper ikke å gifte seg hvis han allerede er utvist! Anonymous poster hash: f44c2...17a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor reiser ikke du til ham da? Forfølger den store kjærligheten og selve lykken? Og hvorfor svarer du så dårlig på spørsmål, er gammel og litt treg? Det er tidlig i vurderingsfasen ennå. Nei du stiller spørsmål som ikke vedkommer saken. Anonymous poster hash: fc118...242
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Kan du gifte deg med han?, da får han vel oppholdstillatelse? Anonymous poster hash: a5f43...fe9 Det er ikke nok å gifte seg. Anonymous poster hash: fc118...242 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå