Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Noen som har gode tips til å få bort disse?
Gjest Lea Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 "Plaster" fra Nivea Visage. Bruk først peeling og sett på "plasteret". Riv av og bli sjokkert over alt som fulgte med ut.
Arkana Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Ja, det plasteret er kjempebra. Jeg har også brukt Bioré Pore Perfect, men er usikker på om det selges i Norge. Første gang du bruker det plasteret blir du sjokkert over alt som befant seg i nesen din. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Er det noen som vet hvor de selger det plasteret til Nivea Visage?
Arkana Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Vita og lignende butikker, tror også de har det på Cubus.
Gjest Butterflygirl Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 Hvodan bruker man peeling? Jeg plages også med sorte prikker, men bare på nesa. De er så stygge. de er ikke noe store eller mørke, men de syns! :evil: Så, anbefaler dere å ta peeling (nesa) også ta på plastret? hjelper det? Jeg kjøpte en gang sånn pore plaster fra yves rocher, men da jeg tok det av, så satt plastret fast på nesa. men da jeg endelig fikk det av, så satt det hvite igjen på nesa, som et lag med lim! :-x fikk ikke fjerna noenting.
Arkana Skrevet 18. mai 2004 #7 Skrevet 18. mai 2004 Hvodan bruker man peeling? Jeg plages også med sorte prikker' date=' men bare på nesa. De er så stygge. de er ikke noe store eller mørke, men de syns! :evil: Så, anbefaler dere å ta peeling (nesa) også ta på plastret? hjelper det? Jeg kjøpte en gang sånn pore plaster fra yves rocher, men da jeg tok det av, så satt plastret fast på nesa. men da jeg endelig fikk det av, så satt det hvite igjen på nesa, som et lag med lim! :-x fikk ikke fjerna noenting.[/quote'] Yves Rocher har jo litt ymre kvalitet på produktene sine, selv har jeg aldri opplevd det du nevner hverken med Bioré eller Nivea. Jeg bruker ikke peeling først heller.
Gjest Lizbet Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Sorte prikker er porer i huden din som inneholder talg. Denne talgen er hvit/beige. Den blir sort av forurensninger i luften og avfallsstoffer fra huden din. En veldig grei måte å bli kvitt disse på er regelmessig rens av huden morgen og kveld. Enkelt og greit.
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Hvodan bruker man peeling? Jeg bruker skrubbekremen/peelingen til Nivea Visage. Den er ganske grov, så hvis du har sart hud ville jeg kanskje kjøpt en mer finkornet. Jeg vasker ansiktet godt og tar litt skrubbekrem på fingertuppene, så masserer jeg det utover hele ansiktet. Dette fjerner døde hudceller og tar gjerne med seg litt brunfarge også :-? . Men huden blir myk og fin etterpå. Etter at jeg har massert/skrubbet godt i hele ansiktet skyller jeg det av. Helst i dusjen, ettersom kornene kan sitte igjen på de underligste steder. Pass på at du ikke skrubber så mye på den tynne huden rundt øynene. Jeg har prøvd Nivea-plasterene mange ganger og er overbevist om at de fungerer best etter at jeg har tatt peeling. Pass på at de får sitte på til det er helt tørt. Da skal ikke limet sitte igjen på nesen. Har ikke prøvd Y.R. sine plastre, men prøvde et annet merke en gang (Garnier?). De var ikke like bra som Nivea. Nivea får du nesten over alt: Vita, H&M, KappAhl, Cubus osv. Står som regen sammen med andre hudpleieprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå