AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 faceboook som poster så usannsynlig mye dritt så du blir flau av vedkommende? Det har nemlig jeg, og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Si ifra, eller la det skure? Anonymous poster hash: 86f31...c3a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 faceboook som poster så usannsynlig mye dritt så du blir flau av vedkommende? Det har nemlig jeg, og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Si ifra, eller la det skure? Anonymous poster hash: 86f31...c3a Det første du må gjere er å legge ut noen av statusene her! Anonymous poster hash: 36ded...e5b
Askmeagain89 Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Ja, klarer å ignorere det eller trykke på unfollow-knappen.
Millimani Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Det er da bare å velge ikke abonnere på personens oppdateringer. Jeg har også en som stadig poster unødvendig mye uinteressant. Sendte en gang en link til henne med "Facebook-statusene vi hater"..., men nei, hun er fortsatt like håpløs
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Har ei som skriver merkelig ting som "det er onsdag i hele dag :)" Som om ikke folk vet det liksom Anonymous poster hash: cfa0b...3d1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Hahaha kommer aldri til og legge ut de statusene her, men vedkommende tror at h*n er så veldig mye bedre enn alle andre, og det er så sinnsykt irriterende fordi h*n er det ikke, prater bare piss også er det ALDRi handling, en type som det aldri blir noe annet enn en taper av. Anonymous poster hash: 86f31...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå