Gå til innhold

Tips til serie jeg kan se med kjæresten! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips til en serie som jeg kan se sammen med kjæresten, så "noe som ligner på Greys Anatomy er utelukket", for å sitere han.

Vi har nettopp sett Breaking Bad sammen (og begge elsket den!), og Lie to me, som var ok.

Hans yndlingsserie utenom Breaking Bad er Sopranos. Han syntes Wire var grei, hater Rome og synes Game of thrones heller ikke er noe særlig.

Serier jeg har sett og likt:

Breaking Bad

Doctor Who

Lie to me

Friends

Six feet under

Veronica Mars

Life Unexpected

Kan også legge til at noe som ligner på Game of thrones heller ikke passer for meg. Gidder ikke en serie med bare masse sex, nakenhet og ekstrem brutalitet. Kan like en del krimserier og er glad i thriller, men det må ikke bli for skummelt, er ganske pysete av meg :P

Anonymous poster hash: 53489...f0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Dexter! De to første episodene er litt treige, men så tar det seg opp. Min favoritt!

Skrevet

House of cards

Orange is the new black (begge netflix serier)

Riket (litt sært men, både typen og jeg elsket den)

AnonymBruker
Skrevet

The walking dead

Dexter

Once upon a time

Revenge

The killing

mentalist

American horror story

true blood

vampire diaries

Anonymous poster hash: c53df...05c
Skrevet

Meg og min utkårede ser på Big Bang Theory og Supernatural. Noen ganger Grey's Anatomy, men han er ikke så fan av det :trist:

Skrevet

Prison Break

Big Bang Theory

Skrevet

Og først nå så jeg at Grey's Anatomy er utelukket, ja.. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler prison break på det sterkeste!

Anonymous poster hash: f9a81...edf
Skrevet

Big Bang Theory, Prison break, 24, Lost, Two and Half Men, Kongen av Queens, Broen, Forbrytelsen, Broadchurch og Orange is the new black er serier jeg og min kjære har sett sammen.

Men vi har også sett Grey's Anatomy sammen da, selv om mannen gikk lei etter et par sesonger!

Dessuten vet jeg mange både menn og damee liker Weeds og Sons of Anarchy også!

Skrevet (endret)

Dexter

The Big Bang Theory

Weeds

Mad Men

Band Of Brothers

Fem Venner (husker ikke originaltittelen - miniserie)

Endret av Askmeagain89
Skrevet

Sons of Anarchy

True blood

American horror story

Californication

Weeds

Lilyhammer

Suits

Mulig TB, SOF, Californication og Weeds inneholder litt mye nakenhet og vold ... Ja, egentlig AHS og.

Beklager. Jeg prøvde. :fnise:

Skrevet

Orange is the New Black! Og Bones! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange tips! :)

.

Big bang Theory har jeg vel sett alt av :)

Mentalist har vi faktisk tenkt litt på! :)

Er ikke sånn som Walking dead og American horror story veldig skummelt/makabert/brutalt? Overnaturlige ting prøver jeg styre unna, ellers tenker jeg "det hjelper ikke at jeg har låst døra, de kan komme gjennom veggen!" når jeg legger meg. Litt for god fantasi her :fnise:

Skrevet

Sherlock (den anbefales mer enn noen andre, fantastisk), The Mentalist og Lilyhammer. :)

Skrevet

The black list og person of interest :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange tips! :)

.

Big bang Theory har jeg vel sett alt av :)

Mentalist har vi faktisk tenkt litt på! :)

Er ikke sånn som Walking dead og American horror story veldig skummelt/makabert/brutalt? Overnaturlige ting prøver jeg styre unna, ellers tenker jeg "det hjelper ikke at jeg har låst døra, de kan komme gjennom veggen!" når jeg legger meg. Litt for god fantasi her :fnise:

Synes ikke noen av dem er skumle jeg :) American horror story er ikke sånn som det gjerne er på skrekkfilmer føler jeg. At man plutselig skvetter osv altså :P

Anonymous poster hash: c53df...05c

Skrevet

Jeg og samboer har sett Supernatural, Bones, The Mentalist, Castle ol sammen. Hvis du, som du sier ikke liker serier med masse nakenhet, sex, og brutalitet er ikke True Blood noe for deg, for der er det mye sex, blod og greier.

AnonymBruker
Skrevet

Da kommer du/dere til å like:

Orange is the new black

Suits

Modern Family

:)

Anonymous poster hash: e8617...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...