AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Skal vaske dusjkabinettet. Det er mye hvit plast på det. Noen steder blir det jo misfarget når det blir møkkete. Litt sånn mørkere gråaktig. Hvordan får jeg bort dette? Hva slags produkter bruker dere når dere rengjør dusjkabinettet? Anonymous poster hash: aa835...04a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Salmiakk og jif skurekrem. Evnt. sitron i vann og eddik og vann på glassdørene. Anonymous poster hash: 1691d...602
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Skurekrem var ikke bra har jeg lest. Da setter dritten seg mer fast neste gang. Anonymous poster hash: d6a27...5b3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg bruker faktisk nylonvask på en skuresvamp. Ukentlig sprayer jeg ned med klor og spyler/svamper av. Anonymous poster hash: a3d58...dda
Petra75 Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Skurekrem var ikke bra har jeg lest. Da setter dritten seg mer fast neste gang. Anonymous poster hash: d6a27...5b3 Har jeg aldri opplevd. Jeg har brukt Jif i alle år, og badet blir like fint.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 WC-rent fra europris! Tar ALT, så bruk hansker! Anonymous poster hash: dae51...eb5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 TD-RENT !!!! Anonymous poster hash: 33be9...16d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Salmiakk og jif skurekrem. Evnt. sitron i vann og eddik og vann på glassdørene. Anonymous poster hash: 1691d...602 Salmiakk og skurekrem er basisk. Det tar ikke kalk. Selvsagt jobber du lenge og hardt nok. P sikt vil du ødelegge plasten ,blir riper så skitten setter seg enda lettere Anonymous poster hash: 978dc...d71
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Skal vaske dusjkabinettet. Det er mye hvit plast på det. Noen steder blir det jo misfarget når det blir møkkete. Litt sånn mørkere gråaktig. Hvordan får jeg bort dette? Hva slags produkter bruker dere når dere rengjør dusjkabinettet? Anonymous poster hash: aa835...04a Skal vaske dusjkabinettet. Det er mye hvit plast på det. Noen steder blir det jo misfarget når det blir møkkete. Litt sånn mørkere gråaktig. Hvordan får jeg bort dette? Hva slags produkter bruker dere når dere rengjør dusjkabinettet? Anonymous poster hash: aa835...04a Tydelig at du har kalk. Bruk en bøtte med varmt vann og 7 % eddik. Bruk en svamp, sånn gul med grønt bak på ene siden. Siden kalken er tydelig, så spyl ned dusjen i kokende vann først.Løsner lettere. For å unngå dete vasker du badet oftere Anonymous poster hash: 978dc...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå