Riiba Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Tenkte å slå til på reima-salg og kjøpe en dress til junior som begynner i bhg til høsten. Han er 1 år i mars. Ser det finnes vinterdress med og uten dun. Hva anbefales?
Cinzia Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Vanskelig det der. En dress m dun vil jo kunne brukes gjennom vinteren, mens den andre sikkert blir for kald etterhvert. Spørs jo litt hvor dere bor også....Jeg synes det er ok med dresser med avtagbart for, men vet ikke om Reima har det.
Merlion Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Reimadresser med dun er vel nytt for sesongen såvidt jeg har fått med meg, så der er vel ikke så mange erfaringer enda. Reimdresser har jo lenge gått for å være gode å varme, så at de er blitt kalde nå etter at dun er kommet kan jeg ikke tenke meg. Jeg kjøpte dundress til min jente denne vinteren. Vi har jo hatt kalde vintre de siste årene, så jeg tenkte at dun kunne komme godt med. Men hittil har vi jo hatt uvanlig mild vinter, så dundressen har ikke helt kommet til sin rett. Men god og varm er hun hvertfall. Har hatt Reimadresser(med fiberfor) til ungene de siste 3 vintrene og de har ikke frosset i de, så de duger helt fint Dundressen er litt tykkere enn dress med fiber, noe som kan være litt upraktisk til de minste. En annen fordel med reimadressene er at de er tynne til å være vinterdress og dermed lette å bevege seg i. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe dundress igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå