AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Min kjære er helt fantastisk, bortsett fra at han er totalt blottet for selvironi. Ingen er perfekte, men han blir kjempe sur om jeg, i en tøysete tone, påpeker at 'du er jo ikke akkurat noen mesterkokk' når han griser når han lager mat. Han tåler rett og slett ikke morsomhetene på hans bekostning. Jeg derimot tar ikke meg selv så høytidelig, og synes sånt tull er gøy( også når det går utover meg) Hva kan dette komme av? Kunne du levd med det?Anonymous poster hash: 957ad...307 2
Enyya Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 For meg er selvironi en av must egenskapene en mann skal ha. Så nei jeg kunne ikke levd med det. Men hva med humoren ellers? Hvordan er den? Er han helt blottet for humoristisk sans? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Er ikke glad i sarkasme, men selvironi og ironi er gull verdt Jeg har alltid en kjapp kommentar på lur, og kunne ikke levd med noen som ikke tåler litt ironi og kjappe replikker Anonymous poster hash: 6d747...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 For meg er selvironi en av must egenskapene en mann skal ha. Så nei jeg kunne ikke levd med det. Men hva med humoren ellers? Hvordan er den? Er han helt blottet for humoristisk sans? Nei, han er ellers morsom, også på min bekostning. Det er det som er så rart. Han er ellers en seriøs, ansvarlig person med en jobb med myyye ansvar, kanskje det er det som gjør det???Anonymous poster hash: 957ad...307
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hva har rot med evnen til å lage mat å gjøre? Han så vel på det som du ikke likte maten, jeg hadde heller ikke satt pris på det selv om jeg har mye selvironi. Hadde sett på det som kritikk, ikke humor. Når man virkelig står på og lager ting så bra som mulig, er det som sagt ikke noe gøy. Endret 9. januar 2014 av Evilposelos 3
kalinka85 Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Hva har rot med evnen til å lage mat å gjøre? Han så vel på det som du ikke likte maten, jeg hadde heller ikke satt pris på det selv om jeg har mye selvironi. Hadde sett på det som kritikk, ikke humor. Når man virkelig står på og lager ting så bra som mulig, er det som sagt ikke noe gøy. Hjelpes... 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Hjelpes... Veldig bra argument, må minne deg på at mennesker er forskjellig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Mange som ikke er selvironisk, har ofte mye sarkasme synes jeg. Sånn der tunge sarkastiske toner, og det liker jeg ikke. Ja til selvironi! Anonymous poster hash: d7150...26d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Kan det hende han rett og slett ikke synes du er morsom? jeg vet om flere som kunne fått meg til å le om jeg hadde kløna, mens andre hadde jeg bare blitt irritert over. Har du flere eksempler?Anonymous poster hash: 8fec4...a89 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Det kan være to årsaker til at folk ikke har selvironi som jeg kan komme på i farta. A: de er veldig usikre på seg selv. B: de tar seg selv svæt høytidelig. Og sistnevnte er skikkelig uattraktivt. Jeg kunne ikke levd med noen som ikke har selvironi, uansett årsak. Jeg har i tillegg fornærmelses basert humor så jeg må virkelig ha en mann med samme humor:P Jeg sa nettopp til min kjære som mister håret, at om han var i bur med en gorilla ville den sultet i hjel(han har ikke hår for lopper/lus/whatever å bo i). Men det er jo bare tull. Herregud, bryr jo ikke meg at han mister håret, og det vet han godt! Men det kommer selvsagt også an på måten man sier det på, det må være klart at det er tøys, men selv da kan jo selvsagt tøys bli i det meste laget avogtil også, men da burde det jo ikke være verre enn å si i fra i et forhold. Anonymous poster hash: edda7...f77
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Hva har rot med evnen til å lage mat å gjøre? Han så vel på det som du ikke likte maten, jeg hadde heller ikke satt pris på det selv om jeg har mye selvironi. Hadde sett på det som kritikk, ikke humor. Når man virkelig står på og lager ting så bra som mulig, er det som sagt ikke noe gøy. Enig i denne. Anonymous poster hash: 562ed...82f 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Selvirioni er et MUST for meg. Anonymous poster hash: 13c92...d7f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Selvironi er varmt og morsomt. Men alt er ikke morsomt, for alle er ikke like flinke til å være ironiske. Men herregud, det ordner seg. Anonymous poster hash: d7150...26d
kisskissbangbang Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Jeg er sammen med en med lite selvironi. Det er vel det jeg liker minst med ham, faktisk er det ganske irriterende. Har vent meg til det nå, da, og kan fint leve med det. Men det er definitvt øverst på lista over ting jeg gjerne skulle endra ved ham. Endret 9. januar 2014 av kisskissbangbang
super-s Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Selvironi er et av de viktigste kriteriene for meg hvis jeg skal bli sammen med noen!
Masterstudent90 Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Tipper det ikke er han som sliter med selvironi, tipper du er dårlig til å få frem det humoristiske i det du sier og heller høres ut som en bitch. Ganske vanlig kvinneegneskap egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Nei, det kunne jeg ikke (og jeg har prøvd, ja) Anonymous poster hash: bdaf6...496
Gjest Summers Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Hadde vel aldri kommet med sarkastiske kommentarer mens jeg så på kjæresten gjøre husarbeidet. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Kan det hende han rett og slett ikke synes du er morsom? jeg vet om flere som kunne fått meg til å le om jeg hadde kløna, mens andre hadde jeg bare blitt irritert over. Har du flere eksempler?Anonymous poster hash: 8fec4...a89 Er jo mulig han ikke synes jeg er morsom nei, men han tåler det ikke av andre heller da... Jeg kan for eksempel kalle han for 'organisatoren' fordi han alltid har pinlig nøyaktig orden i sakene sine... Dette kan han også bli furten for... Sier ikke at jeg er hysterisk morsom altså, men det er jo ikke noe å bli sur for...Anonymous poster hash: 957ad...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå