summerrain Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hei! Jeg sitter og sikler over alle reklamene som er nå, og tenker på ting jeg vil ha som jeg kan få bruk for... Men så vet jeg jo at mesteparten ikke blir brukt, så tenkte det hadde vært gøy å høre om deres bomkjøp Mine må være juicepressa eller flaskeblenderen. Altså blender der smoothien kommer rett i en flaske!
Sirah Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Nettbrettet mitt For all del, det funker superbra osv så er veldig fornøyd med det sånn sett. Men det kan på ingen som helst måte erstatte macen, så da bruker jeg heller den. Vurderer å kjøpe tastatur til det for å se om jeg kan få brukt det noe mer da. Trist at det bare ligger der. 2
miaw Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Trodde jeg skulle bruke stavmikseren masse. Men jeg synes ikke den er så fryktelig praktisk, og den er blitt lite brukt. Skulle heller kjøpt en håndmikser.
Stormborn Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Sier meg enig i nettbrettet! Dyr sak å kjøpe for å ta med på helgetur 2
caskerette Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Har til gode å kjøpe et treningsapparat som blir brukt mye hjemme. De går i stykker eller kan ikke måle seg med apparatene på senter, eller er bare dødskjedelige å bruke.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Salatslynge. Anonymous poster hash: fa867...b80 5
Sirah Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Sier meg enig i nettbrettet! Dyr sak å kjøpe for å ta med på helgetur Nemlig! Og på helgetur ender jeg ofte opp med å ta med macen alikevel… Kjekt om man plutselig trenger nettbank eller har fult minnekort^^ 1
Stormborn Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Nemlig! Og på helgetur ender jeg ofte opp med å ta med macen alikevel… Kjekt om man plutselig trenger nettbank eller har fult minnekort^^ Nettbank har jeg på nettbrettet også faktisk På helgeturer klarer jeg å ta med bare nettbrettet, men det blir gjerne PC om det er no særlig lenger... Vurderer samme som deg, kjøpe tastatur! For jeg bruker det lite fordi det er tungvint å skrive på egentlig. Hjemme i sofaen kunne jeg likesågodt brukt det
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Må vel bli frityrkokeren... Lager en del vårruller så fant ut at det sikkert ville være praktisk med frityr... Eh nei. Mye mer oljeforbruk, minimum 3 liter pr koking, det blir dyrt når jeg vanligvis bruker en liter solsikkeolje i gryta... Mer os, mer oppvask, aldri klart å få den skikkelig ren. Nei rakk, den skal kastes i neste uke når jeg tar min årlige storoporydding fra loft til kjeller.Anonymous poster hash: a7fa9...fab 1
Capricorn Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Salatslyngen har jeg aldri brukt. Blenderen bruker jeg bare på sommeren til strawberry daiquiri Sikkert mye mer som ligger å slenger her også.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Den feite lydighetstreningsbibelen "lydighetstrening i teori og praksis" fra canis hundetrening. Har ikke åpna den en gang (men den ser kanskje imponerende ut i bokhylla?). Anonymous poster hash: 9ea29...dcf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Må vel bli frityrkokeren... Lager en del vårruller så fant ut at det sikkert ville være praktisk med frityr... Eh nei. Mye mer oljeforbruk, minimum 3 liter pr koking, det blir dyrt når jeg vanligvis bruker en liter solsikkeolje i gryta... Mer os, mer oppvask, aldri klart å få den skikkelig ren. Nei rakk, den skal kastes i neste uke når jeg tar min årlige storoporydding fra loft til kjeller.Anonymous poster hash: a7fa9...fab Du vet man ikke trenger å skifte ut oljen for hver gang? Anonymous poster hash: 4d25a...795 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Du vet man ikke trenger å skifte ut oljen for hver gang? Anonymous poster hash: 4d25a...795 Ja det vet jeg men jeg lager rullene, og fryser dem rå. Så steker jeg kanskje noen til lørdagskveld eller venninnekvelder, så kan det gå 3-4 uker til neste gang. Så lenge lar jeg ikke brukt olje stå på vent. Og det styret og griset med å få den ut av kokeren og over i noe annet, og den kronglete rengjøringa... Nei da er det lettere og billugere å bruke jerngryta! Du kan få den gratis om du vil Anonymous poster hash: a7fa9...fab
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Ja det vet jeg men jeg lager rullene, og fryser dem rå. Så steker jeg kanskje noen til lørdagskveld eller venninnekvelder, så kan det gå 3-4 uker til neste gang. Så lenge lar jeg ikke brukt olje stå på vent. Og det styret og griset med å få den ut av kokeren og over i noe annet, og den kronglete rengjøringa... Nei da er det lettere og billugere å bruke jerngryta! Du kan få den gratis om du vil Anonymous poster hash: a7fa9...fab åja, daså, nei da er det kanskje ikke så deilig å bruke oljen igjen Haha, neitakk Har frityrkoker selv Anonymous poster hash: 4d25a...795
Sirah Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Nettbank har jeg på nettbrettet også faktisk På helgeturer klarer jeg å ta med bare nettbrettet, men det blir gjerne PC om det er no særlig lenger... Vurderer samme som deg, kjøpe tastatur! For jeg bruker det lite fordi det er tungvint å skrive på egentlig. Hjemme i sofaen kunne jeg likesågodt brukt det Jeg får det ikke til på mitt… Ja hjemme i sofaen er den jo sånn sett mer enn bra nok, og eneste grunnen sånn sett til at jeg velger macen er pga at brettet er knotete å skrive på. 2
Gjest Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Elektrisk barvisp. Pytteliten til å piske fløte til en til to irish av gangen. (Evt varm melk til kaffe) kastet også ut stavmikser, men den angrer jeg litt på etter å ha funnet mange fristende oppskrifter på supper.
Sunshine Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Brødbakemaskina. Vi kjøpte en billig variant som fungerer særdeles dårlig. Den lager et digert hull i brødet i bunnen der kroken er, man må hjelpe den med å blande, og brødet hever dårlig. Ellers har vi aldri brukt ekstrautstyret som fulgte med kenwooden. Vi har en Kitchen Aid blender vi bruker til smoothies og drinker. Jo og morteren! Den står vel mest til pynt....
Emelisse Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Holder en knapp på juicemaskinen. Den er knallbra, men det er jo så tiltak å dra den frem. For ikke å snakke om å gjøre den ren etterpå! 2
nickless Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Tredemølle (nå gitt bort) biljardbord (solgt) krølltang sengeteppe kosttilskudd hold in undertøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå