Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Den bestemoren som tar sitt lille barnebarn i armene og bombehopper til bunns i badebassenget med ham; jeg har studert den reklamen nøye og funnet ut at hun hopper heldigvis med en dukke i de avgjørende sekunder, ellers hadde det blitt drukning er jeg veldig redd for.
Aldrisur Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 He-he, er det en dukke ja. Ellers må jeg bare si at jeg ikke liker den reklamen med den selvsikre bestemoren som grabber tak i det lille barnet, bare fordi hun ønsker å gjøre ting på sin måte. 1
Barcelone Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Tror ikke barn drukner av å bli hoppet ut i vannet med. Broren min har gått på babysvømming med dattera og de hopper og herjer ganske bra i vannet. Ikke noe fare for drukning. Barnet blir jo ikke holdt under vann. Skal mere til for å drukne. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Ikke jeg heller, Aldri. Og jeg får i alle fall ikke lyst til å reise noe sted når jeg ser den reklamen. Endret 9. januar 2014 av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2014 Skal mere til for å drukne. Hmm...det skal faktisk bare noen små cm med vann og en unge/hvemsomhelst som ikke får trukket inn luft...så kan drukning være et faktum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå