Gå til innhold

Menn og gutter i treningstights

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt flaut tema men her goes.

Jeg er gutt7mann. Har begynt å løpe litt, er overvektig og her hvor jeg bor er det stort sett regn eller småregn hver dag.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg trenings tights men vet ikke helt om jeg tør siden jeg er mann. Løper mest om kvelden da det er mørkt heldigvis. Problemet mitt er at treningsbukser blir så våte og tunge å løpe i, og trenger noe som fungere litt bedre den halvtimen jeg løper.

Jeg er overvektig, men det vises bare på overkroppen, har bra med muskler på beina.

Kan overvektige menn bruke treningstights? Vanligvis har jeg grei selvtilit men når det gjelder dette så er jeg veldig usikker.

Håper på seriøse svar og ærlige svar.

Skal jeg drite i hva folk syns?

Anonymous poster hash: 941cd...f80
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
  • Liker 8
Skrevet

Treningstights er praktisk. Hva folk synes, er relativt uviktig.

Om du har litt ekstra på magen og bekymrer deg over det, kan du ta på deg en litt løs, tynn løpejakke på overkroppen for å skjule den litt.

Skrevet

Ja, du skal drite i hva andre synes og trene i det som er behagelig for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar så langt. Har ikke prøvd det ennå, er redd for hva folk syns.

Hva annet fungere til trening i regnet, som ikke blir så veldig tungt når det blir vått?

Hilsen TS

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Go for it!

Ellers er skibukser gull å løpe med. Slike fra Swix f.eks. De har gjerne god lufting, samt er ganske vannavvisende. Og de er litt løsere i fasongen enn tights.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

INGEN menn burde løpe med tights, det ser bare ikke ut.

Anonymous poster hash: b27f0...f68
  • Liker 2
Skrevet

ALLE bør løpe i tights, for da blir løpingen mest behagelig, og man får best utbytte. DET som er poenget med å løpe, ikke å ta seg ut.

Prøv med tights du, selv følte jeg det var som å komme inn i en ny verden, mye mer behagelig enn alt annet.

• Liker 10
Gjest Trappetroll
Skrevet

Bruk tights. Synes du det er flaut så hiver du en løs myk treningsshorts over. Verre er det ikke. Og som en over her sa, swixbuksene er fantastiske å løpe i :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt flaut tema men her goes.

Jeg er gutt7mann. Har begynt å løpe litt, er overvektig og her hvor jeg bor er det stort sett regn eller småregn hver dag.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg trenings tights men vet ikke helt om jeg tør siden jeg er mann. Løper mest om kvelden da det er mørkt heldigvis. Problemet mitt er at treningsbukser blir så våte og tunge å løpe i, og trenger noe som fungere litt bedre den halvtimen jeg løper.

Jeg er overvektig, men det vises bare på overkroppen, har bra med muskler på beina.

Kan overvektige menn bruke treningstights? Vanligvis har jeg grei selvtilit men når det gjelder dette så er jeg veldig usikker.

Håper på seriøse svar og ærlige svar.

Skal jeg drite i hva folk syns?

Jeg ville gått for en langrennsbukse fra Swix eller lignende.

Anonymous poster hash: 39c6d...fb4

AnonymBruker
Skrevet

en homofil mann vil nok si seg uenig

Anonymous poster hash: f4b6e...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Bruker langrennsbukse fra Swix. Ikke vanntett, men vannavvisende og kjempebehagelig.Bruker superull høst/vinter/vår for å holde varmen i vind og vær. Passer også om en går ned i vekt siden de er stretchy :)

Anonymous poster hash: c4ea6...4fa

Skrevet

Ser mange mannlige løpere med løpetights. Har aldri tenkt over at det kan være unormalt? Og som du selv sier; så ligger jo ikke overvekten din på bena, så da er det jo bare å bruke tights!

• Liker 3
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

På trening burde man drite i hva som ser bra ut, det er allerede for høy diva-faktor på treningssentrene. Når jeg trener har jeg på meg en gammel utvaska adidasbukse med striper fra nitten pil og bue. Ser langt tristere ut enn treningstights, spiller ingen rolle.

• Liker 4
Skrevet

Tights er både behagelig og praktisk, så jeg sier go for it! Ser ofte menn som løper i tights, og tenker ikke særlig over det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke reagert i det heletatt :)

Så lenge du ikke sprader rundt på butikken etterpå altså ;) (det gjelder jenter også btw)

Gjest Inferno
Skrevet

Tren i det du finner komfortabelt.

Så lenge du ikke sprader rundt på butikken etterpå altså ;) (det gjelder jenter også btw)

Jeg sprader rundt på butikken i treningstøy hele tiden, jeg. Men nå er jeg der for å handle, ikke for å appellere til andre estetisk, så...

• Liker 3
Skrevet

Tren i det du finner komfortabelt.

Jeg sprader rundt på butikken i treningstøy hele tiden, jeg. Men nå er jeg der for å handle, ikke for å appellere til andre estetisk, så...

Jeg syns ikke det er særlig kjekt med svette folk i (og litt for mange tilfeller en) somewhat gjennomskiktig avslørende tights. Da bør man i det minste ha en litt lengre jakke som går rett under rumpa.

Gjest Inferno
Skrevet

Jeg syns ikke det er særlig kjekt med svette folk i (og litt for mange tilfeller en) somewhat gjennomskiktig avslørende tights. Da bør man i det minste ha en litt lengre jakke som går rett under rumpa.

He-he. Nei. Det går i åletrang, sort treningsbukse og en inntilsittende magetopp som ikke etterlater mye til fantasien. Jeg er deilig og jeg vet det.

Gjest Coolaid
Skrevet

He-he. Nei. Det går i åletrang, sort treningsbukse og en inntilsittende magetopp som ikke etterlater mye til fantasien. Jeg er deilig og jeg vet det.

Gjør ikke jenter og kvinner det hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...