AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er mann, hun er kvinne, vi er begge i 20-årene. Hun er en venninne. I desember spurte hun om hva jeg ønsket meg, men da hadde jeg ingen ønsker klare ennå. Jeg sendte henne en gave med en verdi på et par hundre kroner, hun sendte et julekort. Ville det ikke vært mest naturlig å sende en forsinket gave, og bare si at hun ikke var sikker på om vi skulle gi hverandre gaver? Det hadde ikke blitt helt det samme, og man skal jo egentlig ikke bli presset til å gi gaver, men jeg synes det blir verre å bare droppe hele greia. Vi har kjent hverandre i noen år nå og vi har pleid å sende gaver. Hun tjener bra og har alltid masse penger. Men samtidig er det litt befriende, hun har jo bursdag snart og da trenger jeg bare å kjøpe et kort og finne ut hva jeg skal skrive. Anonymous poster hash: 0eacb...f78
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Det er jo noe snodig å først spørre for så å ikke sende en gave. Når hun spør så sier hun jo egentlig "jeg har tenkt å gi deg en julegave". Du er sikker på at gaven ikke kom bort i posten? Men det er heller ikke helt greitt å ettersende. Det korrekte vil være for henne å kompensere med en noe finere gave til neste anledning (bursdag eller jul). Og du kan helt riktig sende et kort til bursdagen (med mindre det er en rund dag, da ville jeg nok gitt noe). Anonymous poster hash: 7ee2b...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå